Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se flere tester fra degSamboer kunne ikke se streken da, men jeg så den godtSer at det har blitt strek over natten på testen fra i går kveld og, men vet at det ikke teller da
Hvordan går det med deg?![]()
Jeg ser9 dpo i dag og jeg ser en veldig svak strek men synes sånn aldri kommer godt nok frem på bilder. Var veldig kvalm i går og vondt nederst i magen, men da var testen helt negativ. Er så spennende, må teste igjen litt senere![]()
Huff, så vondt å ha det sånn. Håper så veldig at det går veien for degSpennende å se flere tester fra deg
Jeg er ett vrak, jobber med å akseptere at dette ikke går veien. Får heller være en positiv overraskelse dersom det går bra!

Jeg vet ikke hvor mange her som venter med å teste til over ikm! Ser ut som mange av oss er såpass utålmodige at vi tester mange dager før vi forventer mensenHei
Hvor mange dager etter forventet mens tester dere? Jeg teste 1 dag over og da var det neg. Nå er jeg tre dager over, men har hatt en ustabil syklus med 26-33dager.
Vurder å kjøpe og teste men orker ikke vis jeg egentlig ikke har kommet til forventet mens.
Hvordan er testene dine i dag? Hvorfor tror du det ikke går veien?Spennende å se flere tester fra deg
Jeg er ett vrak, jobber med å akseptere at dette ikke går veien. Får heller være en positiv overraskelse dersom det går bra!
Testene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre.Hvordan er testene dine i dag? Hvorfor tror du det ikke går veien?
Synes nå den nederste er veldig sterk jeg da. Ligner veldig på den jeg hadde.Testene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre. Vis vedlegget 405229Vis vedlegget 405230
Testene dine er kjempefine, kjære degTestene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre. Vis vedlegget 405229Vis vedlegget 405230
Er jo kjempestigning!Synes nå den nederste er veldig sterk jeg da. Ligner veldig på den jeg hadde.
Premom mener jo ikke det er stigning fra den i gårTestene dine er kjempefine, kjære degEr jo kjempestigning!
Forstår at det er veldig tøft å stå i når du har mistet før. Men testen har jo blir mye sterkere på bare tre dager, og at symptomene varierer fra dag til dag ser ut til å være helt normalt ettersom det jeg leser rundt omkring.
Kjenner meg litt for godt igjenDu vet du er redd for spontanabort når du er livredd for å presse fisen ut litt for hardt, i fare for at frøet følger med![]()
![]()

Du trenger ikke å unnskylde deg på noen som helst måte! Jeg har full forståelse for at det er kjempetøft og stressende for deg! Er jo en sårbar situasjon, og du har vært gjennom det du har. Du har all verdens rett til å reagere som du gjørPremom mener jo ikke det er stigning fra den i går
Herregud, beklager at jeg er dette mennesket! Vet hvor plagsomt det er med sånne nervevrak, men jeg er helt panisk denne runden av en eller annen grunn. Prøvde å ikke bli knyttet til spiren, men kjærligheten kom med en gang denne gangen![]()

Tusen takkDu trenger ikke å unnskylde deg på noen som helst måte! Jeg har full forståelse for at det er kjempetøft og stressende for deg! Er jo en sårbar situasjon, og du har vært gjennom det du har. Du har all verdens rett til å reagere som du gjør
Selvfølgelig kommer kjærligheten, er jo så ønsket denne lille spiren!
Jeg tenker: blås i Premom, vi ser jo lett at det er stigning uten at appen trenger å analysere det for oss![]()
nå står jeg å sipper på bussen, haha. Hormonene er ihvertfall på plass.Jeg forstår deg godt! Har ikke selv opplevd å miste, men føler meg selv som et nervevrak, da vi har prøvd en stund. Man knytter seg alt for lett til spiraPremom mener jo ikke det er stigning fra den i går
Herregud, beklager at jeg er dette mennesket! Vet hvor plagsomt det er med sånne nervevrak, men jeg er helt panisk denne runden av en eller annen grunn. Prøvde å ikke bli knyttet til spiren, men kjærligheten kom med en gang denne gangen![]()

Off, kjenner meg alt for lett igjen. Bare at jeg er litt treg i magen, og redd for å presse for hardt når jeg er på doDu vet du er redd for spontanabort når du er livredd for å presse fisen ut litt for hardt, i fare for at frøet følger med![]()
![]()

HahaTusen takknå står jeg å sipper på bussen, haha. Hormonene er ihvertfall på plass.

Tusen takknå står jeg å sipper på bussen, haha. Hormonene er ihvertfall på plass.

Dette er jo veldig fine tester? Min var ikke noe sterkere enn din 13 dpo!Testene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre. Vis vedlegget 405229Vis vedlegget 405230

Vet ikke om det hjelper, men sender deg en god klemPremom mener jo ikke det er stigning fra den i går