IKM uke 19 ❤️

Hei
Hvor mange dager etter forventet mens tester dere? Jeg teste 1 dag over og da var det neg. Nå er jeg tre dager over, men har hatt en ustabil syklus med 26-33dager.
Vurder å kjøpe og teste men orker ikke vis jeg egentlig ikke har kommet til forventet mens.

Samboer kunne ikke se streken da, men jeg så den godt :D Ser at det har blitt strek over natten på testen fra i går kveld og, men vet at det ikke teller da:joyful:

Hvordan går det med deg? :Heartred
Spennende å se flere tester fra deg :D

Jeg er ett vrak, jobber med å akseptere at dette ikke går veien. Får heller være en positiv overraskelse dersom det går bra!

9 dpo i dag og jeg ser en veldig svak strek men synes sånn aldri kommer godt nok frem på bilder. Var veldig kvalm i går og vondt nederst i magen, men da var testen helt negativ. Er så spennende, må teste igjen litt senere:nailbiting:
Jeg ser :D

Hei
Hvor mange dager etter forventet mens tester dere? Jeg teste 1 dag over og da var det neg. Nå er jeg tre dager over, men har hatt en ustabil syklus med 26-33dager.
Vurder å kjøpe og teste men orker ikke vis jeg egentlig ikke har kommet til forventet mens.
Jeg vet ikke hvor mange her som venter med å teste til over ikm! Ser ut som mange av oss er såpass utålmodige at vi tester mange dager før vi forventer mensen :)

Spennende å se flere tester fra deg :D

Jeg er ett vrak, jobber med å akseptere at dette ikke går veien. Får heller være en positiv overraskelse dersom det går bra!
Hvordan er testene dine i dag? Hvorfor tror du det ikke går veien?

Hvordan er testene dine i dag? Hvorfor tror du det ikke går veien?
Testene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre.
Screenshot_20230511_130020_Premom.jpg
20230511_125059.jpg

Testene stiger ikke noe særlig og symptomene blir mindre. Vis vedlegget 405229Vis vedlegget 405230
Testene dine er kjempefine, kjære deg :Heartred Er jo kjempestigning!

Forstår at det er veldig tøft å stå i når du har mistet før. Men testen har jo blir mye sterkere på bare tre dager, og at symptomene varierer fra dag til dag ser ut til å være helt normalt ettersom det jeg leser rundt omkring.

Synes nå den nederste er veldig sterk jeg da. Ligner veldig på den jeg hadde.
Testene dine er kjempefine, kjære deg :Heartred Er jo kjempestigning!

Forstår at det er veldig tøft å stå i når du har mistet før. Men testen har jo blir mye sterkere på bare tre dager, og at symptomene varierer fra dag til dag ser ut til å være helt normalt ettersom det jeg leser rundt omkring.
Premom mener jo ikke det er stigning fra den i går :nailbiting:

Herregud, beklager at jeg er dette mennesket! Vet hvor plagsomt det er med sånne nervevrak, men jeg er helt panisk denne runden av en eller annen grunn. Prøvde å ikke bli knyttet til spiren, men kjærligheten kom med en gang denne gangen :(

Herregud, beklager at jeg er dette mennesket! Vet hvor plagsomt det er med sånne nervevrak, men jeg er helt panisk denne runden av en eller annen grunn. Prøvde å ikke bli knyttet til spiren, men kjærligheten kom med en gang denne gangen :(
Du trenger ikke å unnskylde deg på noen som helst måte! Jeg har full forståelse for at det er kjempetøft og stressende for deg! Er jo en sårbar situasjon, og du har vært gjennom det du har. Du har all verdens rett til å reagere som du gjør :Heartred

Selvfølgelig kommer kjærligheten, er jo så ønsket denne lille spiren!

Jeg tenker: blås i Premom, vi ser jo lett at det er stigning uten at appen trenger å analysere det for oss :D

Du trenger ikke å unnskylde deg på noen som helst måte! Jeg har full forståelse for at det er kjempetøft og stressende for deg! Er jo en sårbar situasjon, og du har vært gjennom det du har. Du har all verdens rett til å reagere som du gjør :Heartred

Selvfølgelig kommer kjærligheten, er jo så ønsket denne lille spiren!

Jeg tenker: blås i Premom, vi ser jo lett at det er stigning uten at appen trenger å analysere det for oss :D
Tusen takk :Heartred nå står jeg å sipper på bussen, haha. Hormonene er ihvertfall på plass.

Jeg forstår deg godt! Har ikke selv opplevd å miste, men føler meg selv som et nervevrak, da vi har prøvd en stund. Man knytter seg alt for lett til spira :Heartred
Å du trenger ikke unnskylde deg, vi er her for å støtte hverandre :love017

Vet ikke om det hjelper, men sender deg en god klem :hug013

Back
Topp