Nøttelita
Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baby strek det der!Dagens test nr 2, føler meg så teit for jeg ser den så sykt tydelig i virkeligheten, men får det ikke frem på bildet
Vis vedlegget 404971

Veldigveldig spennende! Selv om akkurat nå så tror jeg kanskje det er mest ønsketenkning og ivrig streksynSyns jeg ser noooe ja! Spennende om det utvikler seg![]()
Ser iallefall helt klart at det er en strek på bp-testen. Så blir spennende å se om den blir mer rosaDagens 8dpo. Synes selv det er antydning til rosa strek på BP sin. Det er tidligtesten. Med første barnet fikk jeg negativ test dagen før IKM, og den hadde blitt positiv i søpla iløpet av natten. Slo ut på digital CB 1-2 dagen etterdet skjedde med BP sin fra igår kveld og. Er tom for tidligtester, så må vel vente noen dager for å se om det slår ut på MakeSure sin?
Ååååjooo, men det der må jo være babystrek! Hurra! Gleder meg til du kan vise frem fine sterke strekerDagens test nr 2, føler meg så teit for jeg ser den så sykt tydelig i virkeligheten, men får det ikke frem på bildet
Vis vedlegget 404971
Absolutt! Spennende å se med deg også!Ser iallefall helt klart at det er en strek på bp-testen. Så blir spennende å se om den blir mer rosa![]()
Nei du kan kanskje ha hatt senere el enn vanlig?IKM idag - enda ikke noe tegn. Har testet blenda i flere dager nå… men for første gang i dag så jeg virkelig en antydning..
Såpass at jeg tok en til! Den viste samme antydningen..
Herregud jeg klør etter å ta flere tester nå!
Men - burde det ikke vært HELT klart og tydelig i og med at jeg er på IKM dag ?
Jeg vil si, JAAA!Er dette strek?? Venter på mens, men ikke tegn til den enda!
Vis vedlegget 404967

Ååååååh, jippiiiDagens test nr 2, føler meg så teit for jeg ser den så sykt tydelig i virkeligheten, men får det ikke frem på bildet
Vis vedlegget 404971

Metode tidlig-test Dette er etter noen minutter! Ser den nesten tydeligere nå, men skal jo ikke se etter mange timer egentligSer ut som strek ja! Har den trukket ferdig? Hvordan så den ut etter noen minutter?

Samme med meg, IKM i dag, men ikke antydning! Tok test som jeg så vidt ser en strek på!! Men fornøyd med det jeg! Så får vi sikkert tydeligere tester etter noen dager tilIKM idag - enda ikke noe tegn. Har testet blenda i flere dager nå… men for første gang i dag så jeg virkelig en antydning..
Såpass at jeg tok en til! Den viste samme antydningen..
Herregud jeg klør etter å ta flere tester nå!
Men - burde det ikke vært HELT klart og tydelig i og med at jeg er på IKM dag ?
Prøvde meg på en clear blue… og var helt sikker på at det måtte være noe feil m bruksanvisningen .. så jo tydelig en strek feil vei liksom…Samme med meg, IKM i dag, men ikke antydning! Tok test som jeg så vidt ser en strek på!! Men fornøyd med det jeg! Så får vi sikkert tydeligere tester etter noen dager til![]()
Prøvde meg på en clear blue… og var helt sikker på at det måtte være noe feil m bruksanvisningen .. så jo tydelig en strek feil vei liksom…
Men gitt - det var riktig vei
Klarer ikke å få den på bilde - men den er der helt tydelig !
Ville absolutt sagt positiv!Er dette strek?? Venter på mens, men ikke tegn til den enda!
Vis vedlegget 404967

Jeg ser faktisk på beggeDagens 8dpo. Synes selv det er antydning til rosa strek på BP sin. Det er tidligtesten. Med første barnet fikk jeg negativ test dagen før IKM, og den hadde blitt positiv i søpla iløpet av natten. Slo ut på digital CB 1-2 dagen etterdet skjedde med BP sin fra igår kveld og. Er tom for tidligtester, så må vel vente noen dager for å se om det slår ut på MakeSure sin?
Metode slår uansett ut skikkelig treigt! Ville ikke stolt på at de kan brukes til tidlig testing.
Jeg har cb early også, men tar heller den i morgen tidlig. Fant ikke make sure tidlig på Menyen jeg var på i dag, så da ble det metode fra apotekMetode slår uansett ut skikkelig treigt! Ville ikke stolt på at de kan brukes til tidlig testing.
Fikk ikke testet før etter jobb idag, måtte handle flere tester