IKM uke 19 ❤️

Takk❤️ er det et «tegn» på at det ikke er skyggestrek når den synes når den er redigert?
I hvertfall når den er så tydelig. Aldri sett en skyggestrek som er så tydelig, redigert eller ikke :love017

Vedlegg

• IMG_6353.png
    IMG_6353.png
    3,3 MB · Visninger: 124
Dette er min med gutten min. Husker ikke hvor mange dpo jeg var. Syntes din kunne ligne litt.
Ja altså jeg er sikker på at jeg er gravid! De andre testene er jo heeelt blenda, og jeg har aldri fått en skyggestrek før :woot: spørsmålet er bare om dette holder til termin, for dette er 4. Gang jeg er gravid, og jeg har jo bare en baby :hungover:

Tok ny test nå, men var ikke veldig mye eller sterk urin. Jeg skimter definitivt ett eller annet, ikke så godt synlig på bilde. Men det kan like gjerne være skygge. o_O Eller ønsketenkning:joyful:

Har ikke hatt skygge hittil i testingen..

Vedlegg

• IMG_1780.jpeg
    IMG_1780.jpeg
    136,2 KB · Visninger: 122
Tok ny test nå, men var ikke veldig mye eller sterk urin. Jeg skimter definitivt ett eller annet, ikke så godt synlig på bilde. Men det kan like gjerne være skygge. o_O Eller ønsketenkning:joyful:

Har ikke hatt skygge hittil i testingen..
Syns jeg ser noooe ja! Spennende om det utvikler seg:D

3 timers-urin :hilarious:
Fortsatt strek. Nederste fra i går kveld, midterste fra morgenurin i dag, øverste tatt nettopp.

Vedlegg

• EC3F2AB7-88FE-4E8E-A7A8-E4A914060FC0.jpeg
    EC3F2AB7-88FE-4E8E-A7A8-E4A914060FC0.jpeg
    469,2 KB · Visninger: 148
IKM idag - enda ikke noe tegn. Har testet blenda i flere dager nå… men for første gang i dag så jeg virkelig en antydning..

Såpass at jeg tok en til! Den viste samme antydningen..

Herregud jeg klør etter å ta flere tester nå!

Men - burde det ikke vært HELT klart og tydelig i og med at jeg er på IKM dag ?

Herlighet så mange spennende tester her da:woot: Her har man forumpause noen timer og så detter det inn med lovende streker, YAAAY!
Gleder meg til fortsettelsen:Heartred

HURRAAAA!!! Gratulerer såååå mye :love017 :D :smiley-bounce016
Utrolig gøy!! Måtte den klamre seg fast ❤️
Tusen takk :Heartbigred
Ja, håper den holder helt til januar:Heartred

Dagens 8dpo. Synes selv det er antydning til rosa strek på BP sin. Det er tidligtesten. Med første barnet fikk jeg negativ test dagen før IKM, og den hadde blitt positiv i søpla iløpet av natten. Slo ut på digital CB 1-2 dagen etter:happy: det skjedde med BP sin fra igår kveld og. Er tom for tidligtester, så må vel vente noen dager for å se om det slår ut på MakeSure sin?

Vedlegg

• 8F98062F-A4F0-440D-BBF4-1071893EB59D.jpeg
    8F98062F-A4F0-440D-BBF4-1071893EB59D.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 119
Back
Topp