IKM uke 19 ❤️

Jeg har cb early også, men tar heller den i morgen tidlig. Fant ikke make sure tidlig på Menyen jeg var på i dag, så da ble det metode fra apotek :wacky: Fikk ikke testet før etter jobb idag, måtte handle flere tester :hilarious:
Fra det jeg har sett her så slår ofte vanlig make sure ut tidligere enn Metode tidlig :hilarious: jeg har sluttet helt å kjøpe tidlig tester, for de er så dyre og jeg syns ofte ikke de slår ut noe særlig tidligere uansett. Etter at blastocysten har festet seg så tar det ikke lang tid før make sure vanlig slår ut. Da jeg hadde hcg i blodet på 7 sist så jeg strek på MS :D

Fra det jeg har sett her så slår ofte vanlig make sure ut tidligere enn Metode tidlig :hilarious: jeg har sluttet helt å kjøpe tidlig tester, for de er så dyre og jeg syns ofte ikke de slår ut noe særlig tidligere uansett. Etter at blastocysten har festet seg så tar det ikke lang tid før make sure vanlig slår ut. Da jeg hadde hcg i blodet på 7 sist så jeg strek på MS :D
Ja, har sett det samme, er sikkert ganske unødvendig å kjøpe de men :hilarious:

Dagens 3. Test :hilarious: med og uten blitz.
20230508_180722.jpg
20230508_180728.jpg

Gratulerer ❤️ :Dhar du noen symptomer?
Begynte å mistenke at jeg var gravid pga økt utflod, trøtthet, stikk i brystene og halsbrann. I tillegg kommenterte mannen at håret mitt så finere ut, samt at puppene mine struttet :hilarious: Men alt er veldig mildt altså!

Begynte å mistenke at jeg var gravid pga økt utflod, trøtthet, stikk i brystene og halsbrann. I tillegg kommenterte mannen at håret mitt så finere ut, samt at puppene mine struttet :hilarious: Men alt er veldig mildt altså!

Spennende :D så gøy å se at testene dine ble positive!

Veldig lik den streken jeg fikk 10 dpo med guttungen :happy: Det var dog med de dårlige normal-testene :wacky:
Ja, den er svak, men jeg har ikke pleid å få positiv test før 10/11dpo, og ett av dem endte med baby, så jeg stresser ikke enda :happy:

Når testetøsa tar overhånd:hilarious:
Siste test imorgen fra meg da er jeg 11 dpo og etter det har jeg «heldigvis» ingen flere tester for hånden:joyful:

Vedlegg

• IMG_6369.jpeg
    IMG_6369.jpeg
    947,8 KB · Visninger: 102
Back
Topp