IKM uke 19 ❤️

Dagens 8dpo. Synes selv det er antydning til rosa strek på BP sin. Det er tidligtesten. Med første barnet fikk jeg negativ test dagen før IKM, og den hadde blitt positiv i søpla iløpet av natten. Slo ut på digital CB 1-2 dagen etter:happy: det skjedde med BP sin fra igår kveld og. Er tom for tidligtester, så må vel vente noen dager for å se om det slår ut på MakeSure sin?
Ser iallefall helt klart at det er en strek på bp-testen. Så blir spennende å se om den blir mer rosa :D

IKM idag - enda ikke noe tegn. Har testet blenda i flere dager nå… men for første gang i dag så jeg virkelig en antydning..

Såpass at jeg tok en til! Den viste samme antydningen..

Herregud jeg klør etter å ta flere tester nå!

Men - burde det ikke vært HELT klart og tydelig i og med at jeg er på IKM dag ?
Nei du kan kanskje ha hatt senere el enn vanlig?

8 dpo, negativ :wacky: Metode tidlig-test

20230508_153411.jpg

IKM idag - enda ikke noe tegn. Har testet blenda i flere dager nå… men for første gang i dag så jeg virkelig en antydning..

Såpass at jeg tok en til! Den viste samme antydningen..

Herregud jeg klør etter å ta flere tester nå!

Men - burde det ikke vært HELT klart og tydelig i og med at jeg er på IKM dag ?
Samme med meg, IKM i dag, men ikke antydning! Tok test som jeg så vidt ser en strek på!! Men fornøyd med det jeg! Så får vi sikkert tydeligere tester etter noen dager til:)

Samme med meg, IKM i dag, men ikke antydning! Tok test som jeg så vidt ser en strek på!! Men fornøyd med det jeg! Så får vi sikkert tydeligere tester etter noen dager til:)
Prøvde meg på en clear blue… og var helt sikker på at det måtte være noe feil m bruksanvisningen .. så jo tydelig en strek feil vei liksom…

Men gitt - det var riktig vei

Klarer ikke å få den på bilde - men den er der helt tydelig !

Dagens 8dpo. Synes selv det er antydning til rosa strek på BP sin. Det er tidligtesten. Med første barnet fikk jeg negativ test dagen før IKM, og den hadde blitt positiv i søpla iløpet av natten. Slo ut på digital CB 1-2 dagen etter:happy: det skjedde med BP sin fra igår kveld og. Er tom for tidligtester, så må vel vente noen dager for å se om det slår ut på MakeSure sin?
Jeg ser faktisk på begge :D

Så gøy med så mange svake streker som begynner å komme!:D Håper de alle er begynnelsen på noe:Heartred

Tenker det er veldig individuelt når man «stoler» på streken. Så si gjerne ifra når dere vil settes på gravid:happy:

Metode slår uansett ut skikkelig treigt! Ville ikke stolt på at de kan brukes til tidlig testing.
Jeg har cb early også, men tar heller den i morgen tidlig. Fant ikke make sure tidlig på Menyen jeg var på i dag, så da ble det metode fra apotek :wacky: Fikk ikke testet før etter jobb idag, måtte handle flere tester :hilarious:

Back
Topp