Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så pene!!Da tok jeg siste testen jeg haddeLa sammen og ser fin stigning. Øverste er fra fredag morgen, midten fra lørdag kveld, nederste fra i dag tidlig
Vis vedlegget 404943
Fremdeles masse tidKlarte ikke vente lenger.. 8 DPO og blendaVis vedlegget 404946
vanskelig å fange på bilde! Men jeg ser en svak strek! Oi spennende! Jeg ser noe der10dpo, ikke fullt så blendavanskelig å fange på bilde! Men jeg ser en svak strek! Vis vedlegget 404947Vis vedlegget 404948Vis vedlegget 404949

etter å ha nistirret på så mange helt blenda tester uten antydning til strek både før og etter fristen så er jeg veldig sikker på at dette er noe VelkommenSer dere det samme som meg?
Jeg ser!! Så gøøøy!10dpo, ikke fullt så blendavanskelig å fange på bilde! Men jeg ser en svak strek! Vis vedlegget 404947Vis vedlegget 404948Vis vedlegget 404949

Tør ikke håpe for mye ennå, har fått skyggestrek før på disse og ser andre også i denne tråden skriver det… ny test i kveldVelkommen
Jeg ser streken på god avstand![]()
Jeg ser den godtSer dere det samme som meg?
Spennende! Gleder meg til flere testerDagens test fra meg, 10 dpo. Streksynet mitt følte det kunne skimte noe i virkeligheten, men synes ikke på bildeEr ikke tidligstest, så tenker vi anser den som blenda inntil videre
![]()
Veldig! Ser definitivt noe veeeeeldig svakt nå som testen er tørr, men det kan jo være skygge!Spennende! Gleder meg til flere tester![]()

TakkSniker litt.. jeg har fått ett tonn av skyggestreker! Men aldri så sterk og tydelig som denne, kan umulig være skyggestrek
Jeg tok meg friheten til å redigere den
Vis vedlegget 404955
Så spennende! Jeg syns jo at jeg så noe svaaaakt på min test i går, og i dag kunne det jo så vidt fanges på bildeVeldig! Ser definitivt noe veeeeeldig svakt nå som testen er tørr, men det kan jo være skygge!
Og veldig spennende med flere tester fra deg da! Der er det helt klart strek av noe slagGleder meg
![]()