IKM uke 19 ❤️

Klarte ikke vente lenger.. 8 DPO og blenda :banghead:
IMG_20230508_065854.jpg

Mannen min så på testen og sa "selv jeg ser en svak strek der" :woot: etter å ha nistirret på så mange helt blenda tester uten antydning til strek både før og etter fristen så er jeg veldig sikker på at dette er noe :D

Nøttelita - 40 - B4 - pp ca 2 år - IKM 12/5

Velkommen❤️
Jeg ser streken på god avstand:D
Tør ikke håpe for mye ennå, har fått skyggestrek før på disse og ser andre også i denne tråden skriver det… ny test i kveld ;)

Tør ikke håpe for mye ennå, har fått skyggestrek før på disse og ser andre også i denne tråden skriver det… ny test i kveld ;)
Sniker litt.. jeg har fått ett tonn av skyggestreker! Men aldri så sterk og tydelig som denne, kan umulig være skyggestrek❤️
Jeg tok meg friheten til å redigere den
Screenshot_20230508_085122_Negative Image.jpg

Dagens test fra meg, 10 dpo. Streksynet mitt følte det kunne skimte noe i virkeligheten, men synes ikke på bilde :joyful: Er ikke tidligstest, så tenker vi anser den som blenda inntil videre:hilarious:

Vedlegg

• IMG_1779.jpeg
    IMG_1779.jpeg
    105,1 KB · Visninger: 77
Dagens test fra meg, 10 dpo. Streksynet mitt følte det kunne skimte noe i virkeligheten, men synes ikke på bilde :joyful: Er ikke tidligstest, så tenker vi anser den som blenda inntil videre:hilarious:
Spennende! Gleder meg til flere tester :D

Sniker litt.. jeg har fått ett tonn av skyggestreker! Men aldri så sterk og tydelig som denne, kan umulig være skyggestrek❤️
Jeg tok meg friheten til å redigere den
Vis vedlegget 404955
Takk❤️ er det et «tegn» på at det ikke er skyggestrek når den synes når den er redigert?

Veldig! Ser definitivt noe veeeeeldig svakt nå som testen er tørr, men det kan jo være skygge!

Og veldig spennende med flere tester fra deg da! Der er det helt klart strek av noe slag :D Gleder meg:love7
Så spennende! Jeg syns jo at jeg så noe svaaaakt på min test i går, og i dag kunne det jo så vidt fanges på bilde :D Skal svi av en test til etterpå, må bare komme hjem til testene mine :hilarious:

Back
Topp