Høres ikke dumt utJa jeg tror bare jeg blir forvirret. Tidligere har det klaffet kjapt for oss så håper det fortsetter
![]()
Ja, krysser fingrene for at det klaffer raskt for oss begge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke dumt utJa jeg tror bare jeg blir forvirret. Tidligere har det klaffet kjapt for oss så håper det fortsetter
![]()
Hei igjenSkal jeg sette deg som gravid eller vil du vente litt?![]()

håper virkelig at det går bra for oss alle!!
Gratulerer så myeHei igjen
Nå har jeg testet meg hver dag+ tatt digital. Så du kan sette meg på gravid. Første positive test 10DPO.
Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester, er så spent på veien viderehåper virkelig at det går bra for oss alle!!
Og til dere andre som ikke har fått positiv test ønsker jeg dere masse lykke til i fortsettelsen av prøvingen![]()
11 DPO og fortsatt blenda herSniker en tur innom etter en pause fra Internett noen dager
Står mer i dagboken om noen lurer![]()

Krysser fingreneEr også 11 DPO i dag, og blenda her ogHåper EL var litt senere enn antatt! Krysser fingrene for positiv test i de nærmeste dagene
![]()
11 DPO og fortsatt blenda herSniker en tur innom etter en pause fra Internett noen dager
Står mer i dagboken om noen lurer![]()
Er også 11 DPO i dag, og blenda her ogHåper EL var litt senere enn antatt! Krysser fingrene for positiv test i de nærmeste dagene
![]()
Gratulerer så myeHei igjen
Nå har jeg testet meg hver dag+ tatt digital. Så du kan sette meg på gravid. Første positive test 10DPO.
Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester, er så spent på veien viderehåper virkelig at det går bra for oss alle!!
Og til dere andre som ikke har fått positiv test ønsker jeg dere masse lykke til i fortsettelsen av prøvingen![]()

Har ikke egentlig noen symptomer11 dpo jeg også, tatt 3 tester 9,10 og 11 dpo - blenda..
Har dere noen symptomer?

Tror den kan være 6-12 DPO?Startet å blø igjen i dag. Ikke mye men må bruke tampong i frykt for at det skal gå gjennom, så det er vel for mye til å være festeblødning og det er vel uansett for sent med festeblødning 10dpo. Så tipper jeg kan settes på tr![]()
11 dpo jeg også, tatt 3 tester 9,10 og 11 dpo - blenda..
Har dere noen symptomer?
Har du noen symptomer?Startet å blø igjen i dag. Ikke mye men må bruke tampong i frykt for at det skal gå gjennom, så det er vel for mye til å være festeblødning og det er vel uansett for sent med festeblødning 10dpo. Så tipper jeg kan settes på tr![]()

Men førstemann hadde jeg festeblødning 14DPO og positiv test 15 DPOStartet å blø igjen i dag. Ikke mye men må bruke tampong i frykt for at det skal gå gjennom, så det er vel for mye til å være festeblødning og det er vel uansett for sent med festeblødning 10dpo. Så tipper jeg kan settes på tr![]()

Men førstemann hadde jeg festeblødning 14DPO og positiv test 15 DPOSå kan være
![]()
Litt øm i magen når jeg løfter tungt, men ellers ingenting..Testet også 8 og 10 DPO, tenker at jeg ikke skal teste igjen før IKM.. Eneste symptomene jeg har hatt er at de siste 6-8 dagene har jeg vært svimmel, fått kviser, murringer nederst i magen, og i dag har jeg vært helt ekstremt utslitt og sov 3t midt på dagen uten at jeg har gjort noentingHar du noen symptomer?