IKM uke 18 :)

Brystene er ikke lenger ømme, og jeg hadde litt beige utflod i stad. Så tenker det bare er å vente på TR. Men det er også helt i orden :) Kommer nye pp-er!

Negative test idag her, 11dpo har tatt vanlig tester og den var helt blenda har ikke tidlig tester.
Symptomer:
Ømm bryster
Ømm I ryggen
Frysing
Lit kvalm
Bare få se on TR kommer om 3 dager ellers er vi klar I PP9.

Skal jeg sette deg som gravid eller vil du vente litt? :)
Hei igjen:happy:
Nå har jeg testet meg hver dag+ tatt digital. Så du kan sette meg på gravid. Første positive test 10DPO.

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester, er så spent på veien videre:Heartred håper virkelig at det går bra for oss alle!!

Og til dere andre som ikke har fått positiv test ønsker jeg dere masse lykke til i fortsettelsen av prøvingen:smiley-angelic001

Jeg har faktisk klart å ikke teste i dag, og skal prøve å holde meg i morgen også. Jeg får de samme svake skyggestreker som ikke blir noe sterkere fra dag til dag. Hvis det er en svak babystrek så vil den jo ha blitt sterkere torsdag, da er det 3 dager siden jeg testet og jeg er 12dpo. Hvis den da ikke har blitt noe sterkere så vet jeg jo at det er skygge.

Gratulerer så masse til alle med positive tester ❤️❤️❤️

Nå har jeg testet meg hver dag+ tatt digital. Så du kan sette meg på gravid. Første positive test 10DPO.

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester, er så spent på veien videre:Heartred håper virkelig at det går bra for oss alle!!

Og til dere andre som ikke har fått positiv test ønsker jeg dere masse lykke til i fortsettelsen av prøvingen:smiley-angelic001
Gratulerer så mye :D

11 DPO og fortsatt blenda her :( Sniker en tur innom etter en pause fra Internett noen dager :)
Står mer i dagboken om noen lurer :)

Er også 11 DPO i dag, og blenda her og:( Håper EL var litt senere enn antatt! Krysser fingrene for positiv test i de nærmeste dagene:Heartred
Krysser fingrene :) Har forresten selv testet positivt først dager etter IKM tildigere :)
Så er håp så lenge tanta ikke kommer med full kraft :)

Gratulerer så mye :dummy1:

Startet å blø igjen i dag. Ikke mye men må bruke tampong i frykt for at det skal gå gjennom, så det er vel for mye til å være festeblødning og det er vel uansett for sent med festeblødning 10dpo. Så tipper jeg kan settes på tr :shifty:

11 dpo jeg også, tatt 3 tester 9,10 og 11 dpo - blenda..
Har dere noen symptomer?

Testet også 8 og 10 DPO, tenker at jeg ikke skal teste igjen før IKM.. Eneste symptomene jeg har hatt er at de siste 6-8 dagene har jeg vært svimmel, fått kviser, murringer nederst i magen, og i dag har jeg vært helt ekstremt utslitt og sov 3t midt på dagen uten at jeg har gjort noenting:smiley-angelic002 Har du noen symptomer?

Startet å blø igjen i dag. Ikke mye men må bruke tampong i frykt for at det skal gå gjennom, så det er vel for mye til å være festeblødning og det er vel uansett for sent med festeblødning 10dpo. Så tipper jeg kan settes på tr :shifty:

Krysser fingrene og håper det er festeblødning uansett:love017

Men førstemann hadde jeg festeblødning 14DPO og positiv test 15 DPO :) Så kan være :happy:

Testet også 8 og 10 DPO, tenker at jeg ikke skal teste igjen før IKM.. Eneste symptomene jeg har hatt er at de siste 6-8 dagene har jeg vært svimmel, fått kviser, murringer nederst i magen, og i dag har jeg vært helt ekstremt utslitt og sov 3t midt på dagen uten at jeg har gjort noenting:smiley-angelic002 Har du noen symptomer?
Litt øm i magen når jeg løfter tungt, men ellers ingenting..

12 dpo. Fortsatt negativ test. Brystene ble imidlertid ømme igjen i går ettermiddag, og veksler mellom å være normale og ømme. Ikke til å bli klok på :inpain:

Back
Topp