IKM uke 18 :)

Et kjapt spørsmål til alle dere fine damer :)

Siden det ikke klaffet denne ganger har jeg nå hamstret EL tester for nå neste periode.. Men når skal jeg ta EL test. Forstått det at etter 10 er lurt å teste.. Men holder dere dere til etter 10? Eller går dere på do om morningen men reduserer å drikke frem til etter 10? Trenger noen tips. Satser på at TR er ferdig i dag ca når den startet tidligere :nailbiting:
 
Et kjapt spørsmål til alle dere fine damer :)

Siden det ikke klaffet denne ganger har jeg nå hamstret EL tester for nå neste periode.. Men når skal jeg ta EL test. Forstått det at etter 10 er lurt å teste.. Men holder dere dere til etter 10? Eller går dere på do om morningen men reduserer å drikke frem til etter 10? Trenger noen tips. Satser på at TR er ferdig i dag ca når den startet tidligere :nailbiting:

Jeg tester på urin nr 2, har ikke fulgt klokken slavisk, men ofte bikker den 10 ja. Drikker kun en kopp kaffe på morran før test. Har opplevd å få negativ på morgenurin og positiv da på nr 2, så det er nok noe i det å teste litt senere ja. :happy:
 
Jeg tester på urin nr 2, har ikke fulgt klokken slavisk, men ofte bikker den 10 ja. Drikker kun en kopp kaffe på morran før test. Har opplevd å få negativ på morgenurin og positiv da på nr 2, så det er nok noe i det å teste litt senere ja. :happy:
Da får jeg prøve det, men prøve å ikke drikke særlig da. For det kan vel ødelegge? Bør kansje vente et par timer etter å ha drukket?
 
Da får jeg prøve det, men prøve å ikke drikke særlig da. For det kan vel ødelegge? Bør kansje vente et par timer etter å ha drukket?
Ikke drikke så mye at det blir utvannet iallefall. Jeg tar som sagt den koppen kaffe. Og det har fungert greit her. Ganske sterk farge på urin nr 2 likevel. Men start en dag tidligere enn du har tenkt og se selv hvor mye du kan drikke. Det synes jo godt om urinen ser ut som juice eller vann :joyful:
 
Ikke drikke så mye at det blir utvannet iallefall. Jeg tar som sagt den koppen kaffe. Og det har fungert greit her. Ganske sterk farge på urin nr 2 likevel. Men start en dag tidligere enn du har tenkt og se selv hvor mye du kan drikke. Det synes jo godt om urinen ser ut som juice eller vann :joyful:
Tok test nå 10.20 ca. Drukket en halv flaske vann i dag. Og den urina så ut som juice.
 
Okay, så ingen TR å se her ennå... 2dager over IKM.
Livmortappen er høy, hard inni, men veldig myk utenpå, utfloden er melkehvit og tynn.
Fortsatt samme symptomer som nevnt tidligere.

Kroppen sier Gravid, men ikke testene.
Tok en RFSU strimmel 25 og syntes igjen jeg umiddelbart kunne skimte noe frem til det var trukket godt inn og ikke lenger var synlig.
Satset derfor på at en tidlig-test med 10 ville fange opp om det var noe der...
synes jeg kan skimte noooe, men har helt seriøst ikke særlig til streksyn. Anybody? :anyone

Så ble frustrert og hoppet på en digital (alle er på samme urin) (ja nå er jeg blitt smågal), men den viser jo da Ikke gravid..

Kan konkludere med at det jo er positivt med uteblitt TR om det er pga graviditet, men siden positivt svar uteblir er det enten pga lav stigning eller rett og slett at TR ligger å lurer.

En ganske sikker på når eggløsning var da jeg hadde positive digitale da.
 

Vedlegg

  • FD685072-2A13-4634-B086-64A1C88E416A.jpeg
    FD685072-2A13-4634-B086-64A1C88E416A.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 130
  • 856B0902-F23F-498B-9EA7-E89934A89D5C.jpeg
    856B0902-F23F-498B-9EA7-E89934A89D5C.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 123
Okay, så ingen TR å se her ennå... 2dager over IKM.
Livmortappen er høy, hard inni, men veldig myk utenpå, utfloden er melkehvit og tynn.
Fortsatt samme symptomer som nevnt tidligere.

Kroppen sier Gravid, men ikke testene.
Tok en RFSU strimmel 25 og syntes igjen jeg umiddelbart kunne skimte noe frem til det var trukket godt inn og ikke lenger var synlig.
Satset derfor på at en tidlig-test med 10 ville fange opp om det var noe der...
synes jeg kan skimte noooe, men har helt seriøst ikke særlig til streksyn. Anybody? :anyone

Så ble frustrert og hoppet på en digital (alle er på samme urin) (ja nå er jeg blitt smågal), men den viser jo da Ikke gravid..

Kan konkludere med at det jo er positivt med uteblitt TR om det er pga graviditet, men siden positivt svar uteblir er det enten pga lav stigning eller rett og slett at TR ligger å lurer.

En ganske sikker på når eggløsning var da jeg hadde positive digitale da.
Jeg ser strek på den staven. Er det den som er tidligtest?
 
Ja det er den staven som er tidlig-test på 10ml/u..
Men kan det bare være skygge tro.
Digital sa jo ikke-gravid. :depressed:
Er bildet redigert? Jeg synes streken ser rosa ut, skyggestreker får meg bekjent ikke farge:) Den digitale er vel heller ikke tidlig test, så KAN jo hende den digitale vil slå ut om noen dager. Gud så spennende! :woot:
 
Er bildet redigert? Jeg synes streken ser rosa ut, skyggestreker får meg bekjent ikke farge:) Den digitale er vel heller ikke tidlig test, så KAN jo hende den digitale vil slå ut om noen dager. Gud så spennende! :woot:
Nope, ikke redigert.
Klarte å finne app hvor man redigerer, da ble det sånn her:

Hm.. har nå bare de dumme strimlene på 25 ml og 1 * digitaltest igjen. Kanskje jeg må ut igjen på lørdag og anskaffe ny tidlig-test med 10 Ml..
Om ikke tanta plutselig vil invadere.
 

Vedlegg

  • 4AA902F7-B5E8-4D95-9C22-32AB9FD4D302.png
    4AA902F7-B5E8-4D95-9C22-32AB9FD4D302.png
    108 KB · Visninger: 108
  • F1281BF6-BFFF-4514-A6EB-E969960D7CF0.png
    F1281BF6-BFFF-4514-A6EB-E969960D7CF0.png
    127,3 KB · Visninger: 112
9dpo og totalt testegal etter gårsdagens svaaake strek. Kjøpte tidligtesten Metode+ fra apoteket, og dette er fra midt på dagen, altså ikke morgenurin. Jeg kjenner jeg blir så sykt glad, men samtidig tør jeg ikke juble helt før jeg får en mye tydeligere positiv. Men se da! :smiley-bounce016
har redigert det med sterkere farger så det blir tydeligere, siden bildekvaliteten ikke er den beste :happy:
 

Vedlegg

  • A9AB16A9-2EC1-4196-B8AE-C10A361B294B.jpeg
    A9AB16A9-2EC1-4196-B8AE-C10A361B294B.jpeg
    55 KB · Visninger: 138
Havnet plutselig her. Trodde jeg hadde ikm i uke 16, men den kom idag:p
Hurra for ustabil syklus..
Noen med råd til når jeg bør teste etter el med en syklus på +/- 50 dager?:rolleyes:
 
Da kom tante rød ja da gikk det ikke denne gang. Lykke til videre på reisen til dere som har fått strek! Har vært gøy å følge med dere
 
Havnet plutselig her. Trodde jeg hadde ikm i uke 16, men den kom idag:p
Hurra for ustabil syklus..
Noen med råd til når jeg bør teste etter el med en syklus på +/- 50 dager?:rolleyes:
Jeg henger også her i påvente av TR som aldri dukker:hilarious:
 
Ingen tegn til TR enda, men negativ test 8, 10 og 13 DPO, som er i dag. Får teste igjen i morgen, men tror nok ikke det gikk denne pp..! Gratulerer til alle som det klaffet til, og lykke til videre til dere som skal prøve videre:Heartred
 
TR kom for fult her ikveld. Det blir ingen proving eller blir det pause siden det er Ramadan og vi fast begge.
Gratulerer alle som fåt positive og lykke til andre som vente testingen
 
Back
Topp