IKM uke 18 :)

Her er garantert tr kommet for fullt. Negativ test og vanlig mensblødning med mensensmerter i dag.. Men, det positive er at jeg vet hvertfall at kroppen er omtrent i rute, mens 3 dager før forventet er jo ganske bra mtp nylig pilleslutt. Så er hvertfall fornøyd med det og har troen på neste pp ❤️

Håper på bedre lykke for alle dere andre som venter på to streker ❤️❤️ Og igjen, masse masse gratulerer til alle som allerede har fått positive tester. Og sist men ikke minst, dere som har fått tr på besøk - jeg bestiller positive tester til oss alle neste mnd! ❤️

Her er garantert tr kommet for fullt. Negativ test og vanlig mensblødning med mensensmerter i dag.. Men, det positive er at jeg vet hvertfall at kroppen er omtrent i rute, mens 3 dager før forventet er jo ganske bra mtp nylig pilleslutt. Så er hvertfall fornøyd med det og har troen på neste pp ❤️

Håper på bedre lykke for alle dere andre som venter på to streker ❤️❤️ Og igjen, masse masse gratulerer til alle som allerede har fått positive tester. Og sist men ikke minst, dere som har fått tr på besøk - jeg bestiller positive tester til oss alle neste mnd! ❤️
Så dumt at det ikke gikk denne pp-en! :( Men jeg er helt enig - det er godt å vite at kroppen kom tilbake i syklus så fort! Det er jo ikke gitt rett etter pilleslutt. Så det lover jo bra for videre prøving ❤ Fint å se at du har et så positivt syn på det :love7

hvilken uke regner du med å ha IKM neste pp? Jeg tipper det blir uke 23 på meg, vil nok ha IKM mandag 1. juni. Så klarer akkurat ikke IKM uke 22. Men er jo litt "kjekt" med IKM tidlig i uka, så er man blant de første til å teste og sånn. Da virker ventetida kortere :hilarious:

Hvordan går det med dere som har hatt IKM eller som har det i dag?:happy:

Sko061
Miolykke
MSG93
LilleLengter
Mammaentil2
Skrufa

Krysser fingre for dere:signs003

12 DPO og blenda test, kom også noe blod på papiret på do, og siden tanta skal komme i morgen regner jeg med hun kommer i dag, kom en dag tidlig sist syklus også så tror jeg konkluderer med at syklusen min er blitt 25 dager (26 før).
Jaja, fint vær her i dag, bare å hive på seg skiene og skøyte seg en tur ut. (par mil burde klarere hodet litt :)

Jeg er bare 8 dpo i dag, men klarte ikke la være å ta en tidligtest i morges :shy:
Jeg føler jeg innbiller meg ting her, jeg hadde ikke forventet noe annet enn helt blenda, da jeg aldri før har fått en positiv gtest. Men så skimter jeg jaggu meg tidenes svakeste strek!! Hva sier dere?

Vedlegg

• 95C46CC4-6FD5-485B-AAC6-015C6256788B.jpeg
    95C46CC4-6FD5-485B-AAC6-015C6256788B.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 188
  • 15370E15-092D-4729-A941-C2D6588DB4BC.jpeg
    15370E15-092D-4729-A941-C2D6588DB4BC.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 183
Jeg er bare 8 dpo i dag, men klarte ikke la være å ta en tidligtest i morges :shy:
Jeg føler jeg innbiller meg ting her, jeg hadde ikke forventet noe annet enn helt blenda, da jeg aldri før har fått en positiv gtest. Men så skimter jeg jaggu meg tidenes svakeste strek!! Hva sier dere?
Synes å skimte noe.. har du prøvd å redigere den så du ser i negativ? :)

Sko061
Miolykke
MSG93
LilleLengter
Mammaentil2
Skrufa

Lengter fortsatt :angel7
IKM i går, men ingen tante å se!
Lurer på om den kan bli forsinket av at man håper så mye på at den ikke skal komme.

Uansett, negativ test dagen før IKM selv om jeg var sikker på at jeg så en strek umiddelbart etter at den ble våt, men det ble borte :hilarious:
Tenker å dra ut og fylle på restlageret mitt i dag, så blir nok en ny test i kveld evt i morgen tidlig.

Synes å skimte noe.. har du prøvd å redigere den så du ser i negativ? :)
Aner ikke hvordan jeg får bildet i negativ, haha :wacky:
Men ser at bildene jeg la ved var veldig dårlig kvalitet i forhold til bildene som ligger lagret på mobilen. Vet jo at det ikke er krise om den er negativ da det er rimelig tidlig å teste, men jeg har aldri skimtet noen strek før i det hele tatt :nailbiting:
Prøver å legge ved samme bilde i bedre kvalitet!

Vedlegg

• CE54DB05-D372-43B8-8891-8FD83E53A965.jpeg
    CE54DB05-D372-43B8-8891-8FD83E53A965.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 164
Aner ikke hvordan jeg får bildet i negativ, haha :wacky:
Men ser at bildene jeg la ved var veldig dårlig kvalitet i forhold til bildene som ligger lagret på mobilen. Vet jo at det ikke er krise om den er negativ da det er rimelig tidlig å teste, men jeg har aldri skimtet noen strek før i det hele tatt :nailbiting:
Prøver å legge ved samme bilde i bedre kvalitet!

prøvde for deg, men ser streken! :D

Vedlegg

• 10323482-7D43-4635-BA93-AF6118F18131.jpeg
    10323482-7D43-4635-BA93-AF6118F18131.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 156
Så dumt at det ikke gikk denne pp-en! :( Men jeg er helt enig - det er godt å vite at kroppen kom tilbake i syklus så fort! Det er jo ikke gitt rett etter pilleslutt. Så det lover jo bra for videre prøving ❤ Fint å se at du har et så positivt syn på det :love7

hvilken uke regner du med å ha IKM neste pp? Jeg tipper det blir uke 23 på meg, vil nok ha IKM mandag 1. juni. Så klarer akkurat ikke IKM uke 22. Men er jo litt "kjekt" med IKM tidlig i uka, så er man blant de første til å teste og sånn. Da virker ventetida kortere :hilarious:

Blir vel uke 23 på meg også, men forhåpentligvis så slipper du å komme inn der ❤️❤️

Blir vel uke 23 på meg også, men forhåpentligvis så slipper du å komme inn der ❤️❤️
Det ser ut som vi treffes i uke 23, for jeg har begynt å spotte :shifty: men jeg håper og tror uje 23 er vår uke! :D

Ser strek :joyful: Krysser fingrene for terminspire :Heartpink

Sko061
Miolykke
MSG93
LilleLengter
Mammaentil2
Skrufa

Jeg fikk eggløsning noen dager senere enn antatt og har ikke ikm før på søndag. Har begynt å teste, men fortsatt blendahvit. Jeg har vært kvalm et par dager, men ikke like trøtt og godtesjuk som sist gang (endre i sa). Så får bare vente å se - men håper sånn på strek! :love017

Back
Topp