IKM uke 18 :)

Jeg er nå kjempe bekymret for at testen i dag som jeg synes viste noe bare var en feil. Fikk et skikkelig vondt tak i kveld og gikk for å sjekke om det skjedde noe der nede. Og da var det beige på papiret. :(
Jeg som våget meg til å si til mannen like før at jeg tror vi kanskje har klart det denne gangen.
Og nå sitter jeg bare kjempe skuffa med papir i trusa og vil ikke si det til han.

Er det håp om at dette bare er spotting og at det kan være en spire som sitter uansett?
 
Jeg er nå kjempe bekymret for at testen i dag som jeg synes viste noe bare var en feil. Fikk et skikkelig vondt tak i kveld og gikk for å sjekke om det skjedde noe der nede. Og da var det beige på papiret. :(
Jeg som våget meg til å si til mannen like før at jeg tror vi kanskje har klart det denne gangen.
Og nå sitter jeg bare kjempe skuffa med papir i trusa og vil ikke si det til han.

Er det håp om at dette bare er spotting og at det kan være en spire som sitter uansett?
Lurer litt på det samme selv. Hadde så flere tegn på at det kan ha gått denne gangen (murring og spotting 7-8dpo og ømme bryster fra 7 dpo), men blenda testet fram til i dag (13 dpo). I går hadde jeg beige i truseinnlegget ved 3 anledninger, og tenkte kanskje TR som smått er på vei. Sa derfor til samboeren i går at jeg kanskje tror det ikke har gått likevel. Men i dag har jeg ikke spotta noe eller hatt beige i trusa eller på papiret i det hele tatt. Men jeg har ikke noe særlig ømme pupper lenger heller. Så forsøker å innstille meg på TR, men håpet slipper liksom ikke helt taket likevel. Er ikke tll å bli klok på, det er hvert fall sikkert! Jeg håper for oss begge litt til ❤
 
Lurer litt på det samme selv. Hadde så flere tegn på at det kan ha gått denne gangen (murring og spotting 7-8dpo og ømme bryster fra 7 dpo), men blenda testet fram til i dag (13 dpo). I går hadde jeg beige i truseinnlegget ved 3 anledninger, og tenkte kanskje TR som smått er på vei. Sa derfor til samboeren i går at jeg kanskje tror det ikke har gått likevel. Men i dag har jeg ikke spotta noe eller hatt beige i trusa eller på papiret i det hele tatt. Men jeg har ikke noe særlig ømme pupper lenger heller. Så forsøker å innstille meg på TR, men håpet slipper liksom ikke helt taket likevel. Er ikke tll å bli klok på, det er hvert fall sikkert! Jeg håper for oss begge litt til ❤
Uff ja vi får håpe bittelitt til. det er jo bra det stoppet opp i dag da!
vanligvis når jeg får mensen kommer det ikke slikt før, det bare fosser fra første sekund.
Virkelig ikke lett å bli klok på alt som skjer nå.
 
Herregud damer! Se her..... jeg er på dag 3 av mensen og ville bare få understreket for meg selv at det var skyggestreker jeg så og ikke en kjemisk eller noe. Sjekk denne skyggestreken! Jeg kommer ikke til å fortsette med babyplan tror jeg. Fy søren.. det er forresten ingen farge i streken, og nå er den jo tørket så er jo ugyldig men herregud? Bildet er ikke redigert!
 

Vedlegg

  • 33CD8C8D-FF4C-4C08-BF14-17BEBA1BA2B7.jpeg
    33CD8C8D-FF4C-4C08-BF14-17BEBA1BA2B7.jpeg
    44,4 KB · Visninger: 143
Herregud damer! Se her..... jeg er på dag 3 av mensen og ville bare få understreket for meg selv at det var skyggestreker jeg så og ikke en kjemisk eller noe. Sjekk denne skyggestreken! Jeg kommer ikke til å fortsette med babyplan tror jeg. Fy søren.. det er forresten ingen farge i streken, og nå er den jo tørket så er jo ugyldig men herregud? Bildet er ikke redigert!
Oi! Det er jo litt av en skygge, ja! Den ser jo grå ut, men likevel! Skulle ikke vært mulig! o_O
 
Da er det bekreftet, jeg er gravid :excited001
 

Vedlegg

  • 280B7C71-6B61-4031-B1E4-48822F122FF3.jpeg
    280B7C71-6B61-4031-B1E4-48822F122FF3.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 97
Jeg kan vel settes på TR nå :(
Kramper og det bare rant ut i doen i dag.
Stusser på at det er så mørkt blod og at tappen kjennes uforandret ut (høy), men har ikke noe håp igjen.
Går å legger meg tilbake i senga og satser på pp4.
 
12 DPO og blenda test, kom også noe blod på papiret på do, og siden tanta skal komme i morgen regner jeg med hun kommer i dag, kom en dag tidlig sist syklus også så tror jeg konkluderer med at syklusen min er blitt 25 dager (26 før).
Jaja, fint vær her i dag, bare å hive på seg skiene og skøyte seg en tur ut. (par mil burde klarere hodet litt :)
Ser jeg ikke står på tante rød på side 1 enda, dette tidligere innlegget var ar jeg fikk tanta :( Skrev det nok ikke klart nok :)
 
Ikm idag jeg også, tok test i morges og var også negativ den og.... Men ingen TR å se enda, håper bare den kommer snart så vi kan prøve igjen :) Lykke til med neste pp! Her blir det pp6.
Lykke til du og :) Vi går inn i PP3.
 
Back
Topp