IKM uke 18 ❤

Jente26 - PP 25 - Prøver på nr 1 - EL 19/4 - IKM 3/5

Lykke til alle fine jenter ❤

Veldig spent på denne PP.. Hadde laparoskopi i slutten av mars, fjernet endometriose og sammenvokstning.. *Håpehåpe* :love7
Masse lykke til til deg og :Heartred
Ikke gøy med laparoskopi men bra du har fått hjelp så håper jeg med deg at spira sitter denne gangen!:Heartred

Masse lykke til til deg og :Heartred
Ikke gøy med laparoskopi men bra du har fått hjelp så håper jeg med deg at spira sitter denne gangen!:Heartred
Tusen tusen takk! ❤
Nei, men var min fjerde lap, så gikk veldig greit allikevel :) Håper bare det som ble gjort denne gangen hjelper meg sånn at jeg blir gravid og slipper prøverør ❤

Hvordan går det med el jakten i dag?:Heartred

Fortsatt murringer og EL slim! Har bare en test, så vil ikke bruke den før jeg tror EL er over. Ser an om jeg tar den i morgen eller lørdag. Tviler på den hadde vært negativ i dag iallfall. Får ømme pupper når jeg er dpo, så går å kjenner på de[emoji23][emoji23] er kvalm også[emoji85]

Fortsatt murringer og EL slim! Har bare en test, så vil ikke bruke den før jeg tror EL er over. Ser an om jeg tar den i morgen eller lørdag. Tviler på den hadde vært negativ i dag iallfall. Får ømme pupper når jeg er dpo, så går å kjenner på de[emoji23][emoji23] er kvalm også[emoji85]
Ja da er det bare å vente i spenning da og legge inn aksjer så godt man kan :D

Hopper inn her jeg da :) Alvea - PP6 - Prøver på nr 2 - EL 21/4 - IKM 5/5

Var hos gynekolog og tok ultralyd i dag.
Holder på med første stimulering med Femar/Letrozol. Så har ultralyd i dag (CD12) og på torsdag (CD14).
Fikk høre at stimuleringen hadde hatt god effekt på høyre eggstokk. Ikke fullt så bra på venstre. Men fikk høre at jeg har veldig tynn slimhinne. Den er på 3mm, og bør være på 7mm. Så det var ikke så oppløftende.

Litt usikker om det er noe som kan gjøres noe med. Og om det i tilfelle kan gjøres noe med denne pp.
Går egentlig til en privat gynekolog. Men han er på ferie nå. Så måtte på sykehuset å ta ultralyd i dag og på torsdag.
Tror det blir min vanlige gynekolog som bestemmer behandling videre. Så vet ikke helt hva som skjer.
Får håpe på litt tykkere slimhinne på torsdag.

Edit: Leste om Silicea i en annen tråd her. Mulig det kan hjelpe.

Liten oppdatering.
Var hos gynekolog igjen i går. Det så fortsatt bra ut. Eggene utviklet seg bra. Spesielt på høyre side. Men slimhinna var fortsatt ikke blitt tykkere. Gynekologen trodde nok ikke det ville gå i denne pp, men synes likevel kroppen hadde respondert bra på stimuleringen.

Videre behandling blir hos gynekologen jeg går hos til vanlig. Spent på om det er noe som kan gjøres for å få slimhinnen tykkere.
I mellomtiden har jeg kjøpt meg Silicea kapsler. Så får vi se om det hjelper.

Jeg burde vel kanskje melde meg ut herfra, siden det mest sannsynlig ikke blir positiv test i uke 18. Men kjekt å følge med på dere andre.

Liten oppdatering.
Var hos gynekolog igjen i går. Det så fortsatt bra ut. Eggene utviklet seg bra. Spesielt på høyre side. Men slimhinna var fortsatt ikke blitt tykkere. Gynekologen trodde nok ikke det ville gå i denne pp, men synes likevel kroppen hadde respondert bra på stimuleringen.

Videre behandling blir hos gynekologen jeg går hos til vanlig. Spent på om det er noe som kan gjøres for å få slimhinnen tykkere.
I mellomtiden har jeg kjøpt meg Silicea kapsler. Så får vi se om det hjelper.

Jeg burde vel kanskje melde meg ut herfra, siden det mest sannsynlig ikke blir positiv test i uke 18. Men kjekt å følge med på dere andre.
Så bra at eggene har det bra! :) Men så leit med slimhinna:(får håpe det hjelper litt med silicea, jeg krysser det jeg kan om det går denne gangen eller ikke:Heartred du må bare være her så lenge du føler for , det er bare koselig det :Heartred:)

1a6f70f4149203c47b3f47cacd40e5dd.jpg
1 dpo[emoji173]

Back
Topp