Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett å tolke nei! Er så ulikt hvor sterke el tester man får, noen får sykt kraftig farge men kan jo hende dette er maks for deg hvem vet for meg ser det ut som om det er stigning på de tre nederste opp mot de tre øverste. Litt i allefall.Og syns ikke det er en klar negativ den nederste, men vanskelg å si hva tenker du selv?begynt å tørke nå.
Ikke lett å tolke nei! Er så ulikt hvor sterke el tester man får, noen får sykt kraftig farge men kan jo hende dette er maks for deg hvem vet for meg ser det ut som om det er stigning på de tre nederste opp mot de tre øverste. Litt i allefall.Og syns ikke det er en klar negativ den nederste, men vanskelg å si hva tenker du selv?
Tenker det samme, og håper og krysser det jeg kan for negativ test i morgen!Vanskelig å vite! Har ikke prøvd å teste etter EL før. Jeg tenker den fortsatt er positiv.. har bare en test igjen.. håper den er negativ i morgen.. får drøye til utpå dagen.
Første perioden min med skikkelig el testing så vet ikke hvordan det slår ut hos meg endaDe to forrige syklusene mine ble el satt ved temping
Anbefales absolutt veldig nyttig! Er på min tredje syklus med temping nå. Men håper jo du ikke får en ny pp da selvfølgeligTenker å starte opp med temping jeg også om det ikke skulle klaffe denne pp[emoji4] Har lest en del om det nå og tenker at det er verdt å prøve[emoji4]
Heia gullegget!
Da ser det endelig ut til at el er på tur, satser på helt positiv senere i kveld, da den siste er nesten positiv[emoji4] Har faktsik ikke hatt så sterkt utslag på el test som den siste her før, lurer på at jeg har veldig kort lh topp og derfor ikke fått med meg el tidligere[emoji53]
Ikm 2. Mai 1pp
Er i dag 3 dpo. Veldig svimmel og rar, men regner med det ikke har noe med det og gjøre
Da er dere med på lista Blir spennende dager fremover!Kabakaba - pp3 - ikm 4.mai
Jente26 - PP 25 - Prøver på nr 1 - EL 19/4 - IKM 3/5
Lykke til alle fine jenter [emoji173]
Veldig spent på denne PP.. Hadde laparoskopi i slutten av mars, fjernet endometriose og sammenvokstning.. *Håpehåpe*
Tusen takk for det! Og det samme til deg ❤Krysser fingrene lykke til[emoji173]
Tusen takk for det! Og det samme til deg [emoji173]
Tusen takk[emoji173] er første PP etter en tidlig SA for min del. Håper kroppen er klar for en ny spire[emoji173]