IKM uke 18 ❤

371ba492c884e0d09f925f232c9d61b6.jpg
begynt å tørke nå.

371ba492c884e0d09f925f232c9d61b6.jpg
begynt å tørke nå.
Ikke lett å tolke nei! Er så ulikt hvor sterke el tester man får, noen får sykt kraftig farge men kan jo hende dette er maks for deg hvem vet :wideyed: for meg ser det ut som om det er stigning på de tre nederste opp mot de tre øverste. Litt i allefall.Og syns ikke det er en klar negativ den nederste, men vanskelg å si:sorry: hva tenker du selv?:)

Ikke lett å tolke nei! Er så ulikt hvor sterke el tester man får, noen får sykt kraftig farge men kan jo hende dette er maks for deg hvem vet :wideyed: for meg ser det ut som om det er stigning på de tre nederste opp mot de tre øverste. Litt i allefall.Og syns ikke det er en klar negativ den nederste, men vanskelg å si:sorry: hva tenker du selv?:)

Vanskelig å vite! Har ikke prøvd å teste etter EL før. Jeg tenker den fortsatt er positiv.. har bare en test igjen.. håper den er negativ i morgen.. får drøye til utpå dagen.

Tviler sterkt på at jeg har el i dag :( ikke noe tegn i det hele tatt og så og si helt tørt der nede :/ krysser fingrene for at det har vært tidligere

Til tross for mange symptomer på el er testen fortsatt veldig negativ. Er enda litt tidlig, og tempen viser heller ingen tegn til el enda så må vel plent vente noen dager tilo_O

f6abaf837f607f09d55612af8504e53a.jpg

Da ser det endelig ut til at el er på tur, satser på helt positiv senere i kveld, da den siste er nesten positiv[emoji4] Har faktsik ikke hatt så sterkt utslag på el test som den siste her før, lurer på at jeg har veldig kort lh topp og derfor ikke fått med meg el tidligere[emoji53]

Første perioden min med skikkelig el testing så vet ikke hvordan det slår ut hos meg enda:wideyed:De to forrige syklusene mine ble el satt ved temping:)

Tenker å starte opp med temping jeg også om det ikke skulle klaffe denne pp[emoji4] Har lest en del om det nå og tenker at det er verdt å prøve[emoji4]

Med EL rett rundt hjørnet og gubben kom hjem med hodepine og kvalme. Nesten sånn at jeg tror han har sympatieggløsning for jeg er jo sånn hver måned [emoji23]
Håper det ikke setter en stopper for å legge inn aksjer de neste dagene.

Ikm 2. Mai :) 1pp :)
Er i dag 3 dpo. Veldig svimmel og rar, men regner med det ikke har noe med det og gjøre :p

Jente26 - PP 25 - Prøver på nr 1 - EL 19/4 - IKM 3/5

Lykke til alle fine jenter ❤

Veldig spent på denne PP.. Hadde laparoskopi i slutten av mars, fjernet endometriose og sammenvokstning.. *Håpehåpe* :love7

Back
Topp