Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at eggene har det bra! Men så leit med slimhinnafår håpe det hjelper litt med silicea, jeg krysser det jeg kan om det går denne gangen eller ikke du må bare være her så lenge du føler for , det er bare koselig det
Fikk endelig denne i dag! + tempdroppla inn aksjer i går heldigvis og heiv oss rundt i dag og,så nå krysser jeg alt for temp hopp i morgen og negativ test. Kom igjen gullegget!
Vis vedlegget 223693
Lurer litt på om jeg skal teste allerede fredag 29 april.. er det for tidlig å teste 10dpo eller skal jeg ta sjangsen?
Kan ta sjansen sammen med deg isåfall- er også 10 dpo den fredagen.. Men vurderer allerede torsdag..[emoji85][emoji23]
Jeg lovte meg selv å ikke bruke unødvendig mye penger på tester, ikke teste før ikm osv, men her sitter jeg da, 3dpo og holder på å sprekke av nysgjerrighet!!
Da er vi to! Jeg har skikkelig murringer også, akkurat som om jeg skal ha tr, men vet jo at det ikke går an å kjenne noe så tidlig [emoji28][emoji28]
Akkurat samme her! Og jeg pleier ikke å ha mensmurringer engang!
Jeg har som regel det, men ikke før dagen før mensen og det er jo lenge til! Jeg har tatt høyde før at jeg kjenner etter og kanskje innbiller meg ting, men disse er ikke til å ta feil av..kanskje sammentrekninger for å hjelpe egget fram?[emoji1317][emoji6] gleder meg til slutten av neste uke[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Krysser alt jeg har for at det er det vi kjenner!
Litt tidlig for meg, men heier på dere andre ❤Ser det er flere som har sånne testedates her inne, noen som vil det lørdag 29/4 eller søndag 30/4? da er jeg 12/13 dpo.
Da er vi to! Jeg har skikkelig murringer også, akkurat som om jeg skal ha tr, men vet jo at det ikke går an å kjenne noe så tidlig [emoji28][emoji28]
Så spennende! Heier på dere !Akkurat samme her! Og jeg pleier ikke å ha mensmurringer engang!
Så spennende! Heier på dere !
Når er ikm på dere ? 2 mai på mai. Så kan sikkert teste på torsdag eller fredag jeg også [emoji6] jeg har også masse murring og stikking. Både i siden og midt på,
Jeg hadde i utgangspunktet IKM 30/4 så er i uke 17 gruppa også, men har kikket litt på syklusen og hvis jeg tar utganspunkt i "snittet" mitt blir min IKM også 2/5[emoji85][emoji7] jeg tror jeg tester torsdag.. Skal bort på fredag og helgen og hvis den er positiv vil jeg ikke reise rett på tur og fra mannen[emoji7]
Når er ikm på dere ? 2 mai på mai. Så kan sikkert teste på torsdag eller fredag jeg også [emoji6] jeg har også masse murring og stikking. Både i siden og midt på,
Vi får krysse fingrene [emoji4][emoji4] første barnet eller?
Har også ikm 2 mai, men har sykt lyst å teste før helgen