IKM uke 18 ❤

Jeg føler jeg "må" teste før den helgen siden jeg skal på jentetur da[emoji6]må bare ha en plausibel forklaring på hvorfor jeg ikke drikker vin dersom den er positiv [emoji85]

Jo jeg bør teste jeg også, ettersom jeg skal på en turnering neste helg og bør vite hvor hardt jeg kan presse meg selv? Tror ikke det har så mye å si så tidlig men jeg har ikke lyst å ta noen sjanser :)

Jeg føler jeg "må" teste før den helgen siden jeg skal på jentetur da[emoji6]må bare ha en plausibel forklaring på hvorfor jeg ikke drikker vin dersom den er positiv [emoji85]

Vi kan teste på torsdag eller fredag da :) 10 dpo kan vel gå :)

Er så sliten av pollen nå, men det tenkte jeg som et tegn en stund :p Hehe :) blir helt i en boble :p

Jepp, alt tolkes i en retning[emoji28]pollen er forøvrig pyton..har pleid å ta kortisonsprøyte, men for sent ute i år gitt..[emoji19]

Jepp, alt tolkes i en retning[emoji28]pollen er forøvrig pyton..har pleid å ta kortisonsprøyte, men for sent ute i år gitt..[emoji19]

Jeg også. Men får se om jeg er gravid eller ikke:p hvis ikke, kan det hende jeg tar snart! :)

Babyhåp89 - PP5 (PP1 etter sa) - B1 - el 21/4 - IKM 5/5?

Hei dere!
Sniker meg inn i denne tråden deres. Tror jeg hadde el i går, så da hører jeg nok til her. Men er litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av måneden, så vet ikke helt hvordan første syklusen blir. Krysser fingrene og håper på en spire som holder seg fast hele veien! [emoji173][emoji4]

Liten oppdatering.
Var hos gynekolog igjen i går. Det så fortsatt bra ut. Eggene utviklet seg bra. Spesielt på høyre side. Men slimhinna var fortsatt ikke blitt tykkere. Gynekologen trodde nok ikke det ville gå i denne pp, men synes likevel kroppen hadde respondert bra på stimuleringen.

Videre behandling blir hos gynekologen jeg går hos til vanlig. Spent på om det er noe som kan gjøres for å få slimhinnen tykkere.
I mellomtiden har jeg kjøpt meg Silicea kapsler. Så får vi se om det hjelper.

Jeg burde vel kanskje melde meg ut herfra, siden det mest sannsynlig ikke blir positiv test i uke 18. Men kjekt å følge med på dere andre.

Enda en liten oppdatering:

Fikk telefon fra gynekologen min i går kveld. Snakk om service når gynekologen ringer halv 9 en fredagskveld.
Han hadde sett på det han hadde fått fra gynekologen på sykehuset. Han mente det fortsatt var en sjanse denne syklusen. Jeg hadde flere modne egg!
Har fått resept på Ovitrelle sprøyte som vil gi eggløsning 36-48 timer etter den er tatt. Han sa jeg måtte ta den i dag, og legge inn aksjer denne helgen. Han virket ikke så bekymret for det med slimhinna. Kanskje den også utvikler seg ved å ta den sprøyten. Ikke vet jeg.

Slik jeg har forstått det vil den sprøyten tilføre HCG i kroppen, så man kan få gravidsymptomer uten at man er det. Og den kan gi utslag på graviditetstest i inntil 10 dager etter den er tatt. Så blir nok tidligst testing om 12-13 dager for meg.

Blir spennende å se hva som skjer. Får ta det litt som det kommer.
Noen andre med Ovitrelle erfaring?

Fikk telefon fra gynekologen min i går kveld. Snakk om service når gynekologen ringer halv 9 en fredagskveld.
Han hadde sett på det han hadde fått fra gynekologen på sykehuset. Han mente det fortsatt var en sjanse denne syklusen. Jeg hadde flere modne egg!
Har fått resept på Ovitrelle sprøyte som vil gi eggløsning 36-48 timer etter den er tatt. Han sa jeg måtte ta den i dag, og legge inn aksjer denne helgen. Han virket ikke så bekymret for det med slimhinna. Kanskje den også utvikler seg ved å ta den sprøyten. Ikke vet jeg.

Slik jeg har forstått det vil den sprøyten tilføre HCG i kroppen, så man kan få gravidsymptomer uten at man er det. Og den kan gi utslag på graviditetstest i inntil 10 dager etter den er tatt. Så blir nok tidligst testing om 12-13 dager for meg.

Så bra! Virkelig god oppfølging! [emoji106]

Nå blir det veldig spennende å se når du nærmer deg IKM! Krysser fingrene! [emoji4]

Hei dere!
Sniker meg inn i denne tråden deres. Tror jeg hadde el i går, så da hører jeg nok til her. Men er litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av måneden, så vet ikke helt hvordan første syklusen blir. Krysser fingrene og håper på en spire som holder seg fast hele veien! [emoji173][emoji4]
Jeg hadde også SA I begynnelsen av April. Er 2 dpo nå. Hadde en voldsom El denne mnd[emoji33] murrer fortsatt her faktisk! Håper det er gode tegn [emoji173] Lykke til[emoji173]

Hei dere!
Så koselig da :) har satt deg på lista.
Så leit med sa:(håper den sitter denne gangen!:Heartred

Oj så spennende! Og bra! :)Heia egget :smiley-bounce012

Back
Topp