IKM uke 18 ❤

Har Ikke særlig el-slim eller murringer.. skulle likt å kjent det de fleste andre kjenner - som murringer, ømhet osv, men nei.. skal sies at jeg heller ikke kjenner at tr er på vei før den allerede har kommet :p
Og så blir jeg så veldig emosjonell! Ser på greys anatomy nå og griner av at de gifter seg og var på ultralyd :hilarious:
Vi kjenner det vel forskjellig alle man, akkurat som at gravidsymptomene er så forskjellige!:wideyed:

Her går jeg fortsatt å venter på el, cd 15 i dag og fortsatt negative tester, håper å se stigning snart for så langt er nesten alle testene akkurat lik på farge og styrke, og langt fra positive[emoji51] Nesten så jeg lurer litt på om jeg har el i det hele tatt, fikk ikke positiv forrige måned, å da brukte jeg cb digital med dobbel hormonindikator[emoji53] Noen andre som opplever noe av det samme som meg?

Og så blir jeg så veldig emosjonell! Ser på greys anatomy nå og griner av at de gifter seg og var på ultralyd :hilarious:
Vi kjenner det vel forskjellig alle man, akkurat som at gravidsymptomene er så forskjellige!:wideyed:

Åh, ELSKER greys anatomy :love017
ja vi er jo alle forskjellige, men kunne vært litt greit med et lite håndfast symptom bare for å roe nervene liksom :D

Jeg blir irritabel og følsom, murrer i ryggen, føler meg stiv og støl i korsryggen, kvalm, hodepine, EL slim, stikkinger og økt lyst. Som jeg kommer på[emoji38]

Her går jeg fortsatt å venter på el, cd 15 i dag og fortsatt negative tester, håper å se stigning snart for så langt er nesten alle testene akkurat lik på farge og styrke, og langt fra positive[emoji51] Nesten så jeg lurer litt på om jeg har el i det hele tatt, fikk ikke positiv forrige måned, å da brukte jeg cb digital med dobbel hormonindikator[emoji53] Noen andre som opplever noe av det samme som meg?
Første perioden min med skikkelig el testing så vet ikke hvordan det slår ut hos meg enda:wideyed:De to forrige syklusene mine ble el satt ved temping:)

Åh, ELSKER greys anatomy :love017
ja vi er jo alle forskjellige, men kunne vært litt greit med et lite håndfast symptom bare for å roe nervene liksom :D
Jeg og! :happy: Ligger ute på viaplay i kun 11 dager til nå så må dessverre pløye gjennom de siste sesongene :angelic::D

Hm. Ikke godt å gå sånn å lure :oops:
nå leste jeg akkurat en tråd her inne om ei som har kjøpt noe som heter Silicea som fås kjøpt på vita eller helsekost og det skal visst være bra for slimhinner. Fås i kapsler eller gel som røres ut i vann. Ikke noe medisinsk i den forstand mer kosttilskudd som skulle styrke hår, negler og slimhinner mm :) kanskje det er noe å prøve? Har ikke prøvd det selv altså men kan jo være et tips :)

Leste akkurat den tråden selv. Som du kan se på innlegge mitt, så skrev jeg en liten Edit.

Ja, absolutt verdt å prøve det. [emoji106]

09df49861f185369968262cbf1646170.jpg
CD 19 og 1 dpo[emoji173]

Tror jeg flytter inn her til dere da jeg fikk positiv EL test på mandag :)

Stjernefrø - PP1 - B1 - EL 17/4 - IKM ca 1/5

:whacky024
Melder meg inn i prøverforumet for første gang, og første PP er nå :)
RosaPosa: el ca 18.04 ikm 02.05, andre barn, pp1.

Veldig hyggelig og endelig kunne joine dere! :happy093

Nå begynner vi jo å bli en hel del folk her, det er moro! Håper spira vil sitte for mange av oss denne gangen :talk017

Her ventes det fremdeles på el, men fikk el slim i dag og tar test nå så krysser jeg fingrene for at el ikke er så alt for langt unna :)

d928466574b81288f01169529c69752d.jpg
fikk denne nederste nå.. har ikke EL vært likevel? Blir så forvirret av disse testene. De har egentlig vært ganske sterke hele veien..
be445503ab22c6fac96b93a429f04fca.jpg
fikk denne i morges..

Hm. Den første du tok var negativ men vil kanskje si at den siste der er positiv:wideyed: eller er det bildet som lyver litt? Hvor sterke tester pleier du å få lår du får positivt?

Dette er min første runde med EL tester[emoji85] synes alle testene mine har vært ganske sterke egentlig.. kan prøve å ta nytt bilde da

Back
Topp