IKM uke 18 ❤

Så spennende! Hååååper[emoji173] er 7 dpo i morgen og vurderer en test[emoji85] der da?

Håper jeg også [emoji7] jeg er 9 dpo og har testet tre dager på rad :p men nå skal jeg vente tip freddan :) Hehe
Føler meg så rar, munnsår, utflod, nå har jeg sårhals og blødd litt neseblod. Så skjer mye som ikke pleier å skje :p
Krysser fingrene for deg i morra [emoji16][emoji7]

Håper jeg også [emoji7] jeg er 9 dpo og har testet tre dager på rad :p men nå skal jeg vente tip freddan :) Hehe
Føler meg så rar, munnsår, utflod, nå har jeg sårhals og blødd litt neseblod. Så skjer mye som ikke pleier å skje :p
Oj! Så mange gode tegn og da :) dette må jo ha klaffet:Heartred

Ja, men redd jeg innbilder meg:p men er vanskelig det også! Huff blir jo helt koko og får tunnelsyn :) Hehe ..
Men neseblod og utflod kan ikke innbilles ;) men skal ikke skru opp forventninger. Det er tross alt unulig å vite før man har positiv test!

Her stakk det plutselig helt sykt til på høyre side av magen akkurat nå! Måtte stoppe opp og bare puste det tok sånn, helt bak til korsryggen:wideyed:

Har testene dine vært helt "blanke"? Jeg har også testet nå så tidlig som deg, men ser ikke så mye som antydning til strek..[emoji24]

Ja ikke sett noe nei :p her er fra i dag tidlig :p
Tenker hver gang at alt bare er tankene som spiller meg et puss! Hehe.. men gir meg ikke.
IMG_1564.JPG

Men neseblod og utflod kan ikke innbilles ;) men skal ikke skru opp forventninger. Det er tross alt unulig å vite før man har positiv test!

Her stakk det plutselig helt sykt til på høyre side av magen akkurat nå! Måtte stoppe opp og bare puste det tok sånn, helt bak til korsryggen:wideyed:

Nei jeg vet :p det er faktisk vanskelig! Men er pollenallergi, så tenker det kan være det. Men ikke utfloden! Hehe :)
neeei, jeg får bare vente på negativ eller positiv test nærmere ikm!

Oi, spennende [emoji16][emoji16]

Jeg driver også å blør neseblod! Blør lett neseblod da[emoji12] er småkvalm, har fått kviser (pleier få det etter mensen, ikke før) også er jeg så ufattelig trøtt!

Tusen takk! Krysser fingrene for deg også [emoji173]

Jeg fikk også et stikk eller kanskje mer som en klinkekuledytt (hvis det gir mening :hilarious:) i høyre side av magen nå nettopp. Kjente ikke bak i korsrygg, men måtte stoppe opp. Og så blir man litt smågal igjen da :wideyed:

Jeg fikk også et stikk eller kanskje mer som en klinkekuledytt (hvis det gir mening :hilarious:) i høyre side av magen nå nettopp. Kjente ikke bak i korsrygg, men måtte stoppe opp. Og så blir man litt smågal igjen da :wideyed:
Bra vi er flere! Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Back
Topp