Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit med syklustull da! men på en måte bra at du ser at kroppen gir deg signal på el og da. Men du kan jo bare henge her hvis du vil det, opp til deg detOki, nå må jeg nesten garantert flytte over til uke 19. Skikkelig eggehvite-slim idag, det er ikke noen tvil. Så da er det lengre syklus denne pc'n og IKM blir ikke før 8. eller 9. mai.
Så leit med syklustull da! men på en måte bra at du ser at kroppen gir deg signal på el og da. Men du kan jo bare henge her hvis du vil det, opp til deg det
Hihi kjenner meg igjen. Alt kan tolkesForrige pp hadde jeg veldig mange symptomer, men jeg tror bare kroppen fikk sjokk over at den etter over 6 år ikke ble stoppet av prevensjon
Nå er det nada. Og da sier jeg til meg selv at det kan være et godt tegn siden jeg ikke har hatt noen symptomer så tidlig i foregående svangerskap
forrige syklus var jeg sikker på graviditet på grunn av alle symptomer, nå lurer jeg på jeg kan være det pga av manglende symptomer
og jeg som skulle ta denne prøvingen på nr.3 heeelt med ro
Enig i den! Ikke samme årsak som deg men kan tidligst teste 3.mai og det kjennes om evigheter til vi får bare holde ut og leve gjennom andres testerKjenner jeg er litt misunnelig på dere som begynner å teste.
Her må jeg vente til rundt 11-12 dpo. For Otrivelle sprøyten kan gi falsk positiv i inntil 10 dager etter jeg satte den.
Så blir vel første test rundt 4-5 mai her.
Men skal heie på dere andre!!!
Enig i den! Ikke samme årsak som deg men kan tidligst teste 3.mai og det kjennes om evigheter til vi får bare holde ut og leve gjennom andres tester
Er så spent har hatt små stikkinger i høyre side av livmoren i kveld, 6 dager siden el i følge kalenderen, krysser fingrene for festesmerter men da er mitt spørsmål når ville dere begynt å teste?
Så spennende ! Jeg vil og ventet til 10dpo dessverreEr så spent har hatt små stikkinger i høyre side av livmoren i kveld, 6 dager siden el i følge kalenderen, krysser fingrene for festesmerter men da er mitt spørsmål når ville dere begynt å teste?
Nei, så dumt med sykluskrøll er du helt sikker? For min del må du bare henge her selv om ikm er uke 19 men det velger du Sender en klem
Spennende. Håper det er festesmerter!
Ville kanskje drøyd den til 9-10 dpo. Da er det jo større sannsynlighet for å få positiv test.
Men skjønner godt testetrangen.