IKM uke 18 ❤

Kjenner meg konstant oppblåst i nedre del av magen, og det murrer og drar der nede ganske mye. Men det kan jo være så mangt. Har en hektisk jobbhverdag som førsteklasselærer, noe som ikke gir mye tid til å stoppe å kjenne etter, men i dag tok det skikkelig i magen flere ganger! Spennende :angelic:
Har hatt en god del utflod i dag,sånn at jeg burde hatt et truseinnlegg liksom(sorry for tmi:rolleyes:)
Prøver å ikke tolke alt, tar livet med ro og spiser fersk ananas:D Kun 3dpo i dag så tror ikke jeg skal teste med det første ;)

Oki, nå må jeg nesten garantert flytte over til uke 19. Skikkelig eggehvite-slim idag, det er ikke noen tvil. Så da er det lengre syklus denne pc'n og IKM blir ikke før 8. eller 9. mai.
Så leit med syklustull da! :( men på en måte bra at du ser at kroppen gir deg signal på el og da. Men du kan jo bare henge her hvis du vil det, opp til deg det:)

Føler meg oppblåst og kjenner noen svake murringer. Men det kan jo like gjerne være noe jeg har spist [emoji14]hehe

Ellers spiser jeg ananas og tar det med ro. [emoji4] Tempen gikk litt ned i dag, så håper veldig at den går opp igjen i morgen!

Så leit med syklustull da! :( men på en måte bra at du ser at kroppen gir deg signal på el og da. Men du kan jo bare henge her hvis du vil det, opp til deg det:)

Takk!
Jeg begynte å tempe forrige uke, og da målte jeg først litt forskjellige plasser, så de første dagene ble bare surr. Men de siste dagene nå har tempen sunket. Så om jeg har rett, og EL var idag, så vil tempen stige de neste tre dagene. Sånn sett er det veldig greit å bli kjent med kroppen og begynne å tempe + bli kjent med "slimet", for med varierende syklus kan jeg da vite med mye bedre sikkerhet når TR kommer.
For tre sykluser siden var jeg ikke forberedt på TR overhodet, og satt plutselig en søndag kveld uten hverken bind eller tampong og full TR, Det var mildt sagt kjipt! Dopapir i trusa er ikke gøy. Da var kjæresten god å ha, men han måtte innom hele 10 ulike bensinstasjoner før han fant en som solgte bind.

Og så er det jo veldig kjekt å vite når EL er! Sånn med tanke på prøvingen. Jeg sa til kjæresten idag at om jeg får dreisen på dette her, så vil vi få muligheten til å bikke over fra prøvere til "aktive prøvere", om vi vil :p Han forbereder seg nå på å bare ha sex i en 24-timersperiode en gang i måneden, haha! Neida, vi tuller litt med det, men vi får se tenker jeg. Om jeg får til å vite når EL er med større sikkerhet, så får vi ta en runde og se om vi vil bli aktive prøvere, eller fortsette å bare ha sex når vi føler for det uavhengig av hva som står i kalenderen. Akkurat her og nå så tenker jeg at vi like gjerne kan være avslappede prøvere selv om jeg vet når EL er, for vi har fortsatt ikke kjøpt hus, og tanken på å flytte og innrede som høygravid... jeg blir sliten bare av tanken.

Forrige pp hadde jeg veldig mange symptomer, men jeg tror bare kroppen fikk sjokk over at den etter over 6 år ikke ble stoppet av prevensjon;)
Nå er det nada. Og da sier jeg til meg selv at det kan være et godt tegn siden jeg ikke har hatt noen symptomer så tidlig i foregående svangerskap :hilarious:
forrige syklus var jeg sikker på graviditet på grunn av alle symptomer, nå lurer jeg på jeg kan være det pga av manglende symptomer :hilarious:

og jeg som skulle ta denne prøvingen på nr.3 heeelt med ro :rolleyes:

Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som begynner å teste.

Her må jeg vente til rundt 11-12 dpo. For Otrivelle sprøyten kan gi falsk positiv i inntil 10 dager etter jeg satte den.
Så blir vel første test rundt 4-5 mai her.

Men skal heie på dere andre!!!

Forrige pp hadde jeg veldig mange symptomer, men jeg tror bare kroppen fikk sjokk over at den etter over 6 år ikke ble stoppet av prevensjon;)
Nå er det nada. Og da sier jeg til meg selv at det kan være et godt tegn siden jeg ikke har hatt noen symptomer så tidlig i foregående svangerskap :hilarious:
forrige syklus var jeg sikker på graviditet på grunn av alle symptomer, nå lurer jeg på jeg kan være det pga av manglende symptomer :hilarious:

og jeg som skulle ta denne prøvingen på nr.3 heeelt med ro :rolleyes:
Hihi kjenner meg igjen. Alt kan tolkes :hilarious:

Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som begynner å teste.

Her må jeg vente til rundt 11-12 dpo. For Otrivelle sprøyten kan gi falsk positiv i inntil 10 dager etter jeg satte den.
Så blir vel første test rundt 4-5 mai her.

Men skal heie på dere andre!!!
Enig i den! Ikke samme årsak som deg men kan tidligst teste 3.mai og det kjennes om evigheter til o_O:p vi får bare holde ut og leve gjennom andres tester :hilarious:

Er så spent :smiley-bounce012 har hatt små stikkinger i høyre side av livmoren i kveld, 6 dager siden el i følge kalenderen, krysser fingrene for festesmerter :hello2 men da er mitt spørsmål når ville dere begynt å teste?

Er så spent :smiley-bounce012 har hatt små stikkinger i høyre side av livmoren i kveld, 6 dager siden el i følge kalenderen, krysser fingrene for festesmerter :hello2 men da er mitt spørsmål når ville dere begynt å teste?

Spennende. Håper det er festesmerter!
Ville kanskje drøyd den til 9-10 dpo. Da er det jo større sannsynlighet for å få positiv test.
Men skjønner godt testetrangen.

Så spennende ! Jeg vil og ventet til 10dpo dessverre;)

715093902adcdeffab6b5b1f94b594bd.jpg

Ingenting i dag heller [emoji58] dumt å teste før ikm egentlig :p mister egentlig håpet. Men er 9 dpo i dag, så er vel fortsatt håp?

Nei, så dumt med sykluskrøll :( er du helt sikker? For min del må du bare henge her selv om ikm er uke 19 men det velger du :)Sender en klem :Heartred

Endelig kom el så da blir jeg værende her. Ikm er sannsynligvis ikke før 8. Mai, men jeg vet at jeg kommer til å starte å teste før, så da kan jeg settes opp på lørdag 6. Mai [emoji4][emoji1303]

Ufornuftig som vanlig så klarte jeg ikke la være teste. Var ingenting i morges, men kan skimte en skygge nå. Vet det ikke teller og er realistisk, men klarer ikke helt å slippe håpet om at det kanskje har klaffet denne gangen! [emoji2] (selv om sannsynligheten er liten siden jeg tror vi bommet litt i forhold til el pga nattevakter/barn som ikke ville sove). Det er håp helt til the fat lady sings er det ikke slik? [emoji1]
Edit: tror jeg er 10 dpo idag [emoji4]

Spennende. Håper det er festesmerter!
Ville kanskje drøyd den til 9-10 dpo. Da er det jo større sannsynlighet for å få positiv test.
Men skjønner godt testetrangen.

Tenkte å vente lengst mulig men blir jo litt utålmodig da ;) litt små smerter i dag også :nailbiting:

Back
Topp