IKM uke 18 ❤

Noen som har begynt å teste? :D får ikke tester i posten før torsdag evt fredag, kanskje like greit så slipper jeg å bruke så mange før det er vits.
Jeg klør i fingra etter å teste.. :D:D men har prøvd å bli gravid i over 2 år nå, så blir litt dyrt hvis jeg skulle ha fortsatt å teste hver mnd over flere dager tenker jeg :p så prøver å holde meg å ser om mensen kommer på ikm.. usikker på om jeg klarer denne mnd, men skal prøve :D:p

Noen som merker noen forskjell på kroppen enda da? Er kanskje tidlig men ❤

Jeg klør i fingra etter å teste.. :D:D men har prøvd å bli gravid i over 2 år nå, så blir litt dyrt hvis jeg skulle ha fortsatt å teste hver mnd over flere dager tenker jeg :p så prøver å holde meg å ser om mensen kommer på ikm.. usikker på om jeg klarer denne mnd, men skal prøve :D:p

Noen som merker noen forskjell på kroppen enda da? Er kanskje tidlig men [emoji173]

Den ser jeg. Er bare på 1. Ordentlig pp etter p-piller, men regner med det kan bli dyrt i lengden :)
Jeg føler meg utrolig rar om dagen. Klarer ikke å sette fingeren på hvordan. Men har litt sånn utavdegsjæl-opplevelse:p og kvalm i bølger. Og irrritabel og humørsvingninger. Kan godt bare være at kroppen jobber seg i gjennom noe etter prevensjon i så mange år. Men ikke hatt det sånn før. Ikke forrige mnd heller.

Hva med deg? :)

Jeg røk på en test i morges! Bare 7 dpo :hilarious: Negativ selvsagt, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å teste hver morgen den neste uken :D

Den ser jeg. Er bare på 1. Ordentlig pp etter p-piller, men regner med det kan bli dyrt i lengden :)
Jeg føler meg utrolig rar om dagen. Klarer ikke å sette fingeren på hvordan. Men har litt sånn utavdegsjæl-opplevelse:p og kvalm i bølger. Og irrritabel og humørsvingninger. Kan godt bare være at kroppen jobber seg i gjennom noe etter prevensjon i så mange år. Men ikke hatt det sånn før. Ikke forrige mnd heller.

Hva med deg? :)

Så spennende da :) Håper det er positivt for deg det du kjenner på :)
Hm, jeg vet ikke helt.. Har ikke ikm før 3/5 så kan hende det er litt tidlig å kjenne noe enda, men har litt sånn murringer i underlivet, og føler meg litt sånn tung/full nedentil, merkelig følelse.. våkner på natta av samme følelse.. hmm.. ellers så er jeg utrolig survete :p mista vitamintabletten min på gulvet i stad, og fant den ingen steder, så da begynte jeg nesten å grine og ropte på samboerne min så han måtte bli med å se etter den.. surva meg til at han skulle komme fort liksom, haha.. litt flaut men ja :wacky: :angelic: Og han fant den.. da lo jeg og smilte, haha, uff.. :D

Jeg har begynt :p har så mange one step :p men de er negative... så er vel sikkert greit å vente.
Jeg har ikm 2. Mai, så bør vel se noe fredag evt. kanskje?

Vi får håpe det blir to streker på fredag:D

Jeg hadde egentlig ikm sist tirsdag men fikk positive EL tester både søndag og mandag sist uke så jeg lurer virkelig på hvordan det går. Har ikke hatt så lang syklus før:confused:

Så spennende da :) Håper det er positivt for deg det du kjenner på :) [emoji173]
Hm, jeg vet ikke helt.. Har ikke ikm før 3/5 så kan hende det er litt tidlig å kjenne noe enda, men har litt sånn murringer i underlivet, og føler meg litt sånn tung/full nedentil, merkelig følelse.. våkner på natta av samme følelse.. hmm.. ellers så er jeg utrolig survete :p mista vitamintabletten min på gulvet i stad, og fant den ingen steder, så da begynte jeg nesten å grine og ropte på samboerne min så han måtte bli med å se etter den.. surva meg til at han skulle komme fort liksom, haha.. litt flaut men ja :wacky: :angelic: Og han fant den.. da lo jeg og smilte, haha, uff.. :D

[emoji4] jeg håper også det! Tok blodprøve for bare noen uker siden, så skal ikke være noe galt med meg ellers :p

Haha, såpass ja! [emoji4] slitsomt å være sånn! :/
Jeg ble så irritert i går når jeg så samboeren skulle spise knekkebrød, (sa ikke noe før det hadde gått over. Men han så det på meg at jeg var sur for noe)
også fikk jeg så dårlig samvittighet av at jeg ble sur, og begynte å gråte :p haha.. ikke lett å ha med å gjøre :p

slurvete er jeg også faktisk :p slepphendt :p

Vi får håpe det blir to streker på fredag:D

Jeg hadde egentlig ikm sist tirsdag men fikk positive EL tester både søndag og mandag sist uke så jeg lurer virkelig på hvordan det går. Har ikke hatt så lang syklus før:confused:

Krysser fingrene for alle i gruppa her [emoji4][emoji4]
Ah skjønner! Samme som meg da :) så har vel rundt samme ikm da mest sannsynlig ja :)

[emoji4] jeg håper også det! Tok blodprøve for bare noen uker siden, så skal ikke være noe galt med meg ellers :p

Haha, såpass ja! [emoji4] slitsomt å være sånn! :/
Jeg ble så irritert i går når jeg så samboeren skulle spise knekkebrød, (sa ikke noe før det hadde gått over. Men han så det på meg at jeg var sur for noe)
også fikk jeg så dårlig samvittighet av at jeg ble sur, og begynte å gråte :p haha.. ikke lett å ha med å gjøre :p

slurvete er jeg også faktisk :p slepphendt :p

Haha, godt å høre vi er flere som reagerer litt :p Gravid eller ikke gravid :p haha :D men vi får bare håpe at vi kan skylde på at vi er gravide veldig snart :rolleyes::D:happy:

Haha, godt å høre vi er flere som reagerer litt :p Gravid eller ikke gravid :p haha :D men vi får bare håpe at vi kan skylde på at vi er gravide veldig snart :rolleyes::D:happy:

Haha ja! Ellers tenker jeg at jeg er veldig dramaqueen:p veldig ulikt meg å være sånn, selvom jeg normalt sett har følelsene utapå kroppen :o
Vi satser på gravide [emoji4] uansett![emoji173]️ du hadde ikm 3. Mai?

Haha ja! Ellers tenker jeg at jeg er veldig dramaqueen:p veldig ulikt meg å være sånn, selvom jeg normalt sett har følelsene utapå kroppen :eek:
Vi satser på gravide [emoji4] uansett![emoji173]️ du hadde ikm 3. Mai?
Hehe, huff :D:p
Ja, egentlig ulikt meg også, selvom jeg er litt hormonell kan være inniblandt ellers også, hehe :p
Men ikke helt sånn sette seg ned på gulvet å nesten begynne å gråte fordi jeg ikke finner vitaminen jeg slapp ned og fordi samboer ikke kommer fort nok til unnsetning, haha :p
Jaa, vi satser på det nå snart ❤
Ja, jeg har ikm 3 mai :) enn du da?

Hehe, huff :D:p
Ja, egentlig ulikt meg også, selvom jeg er litt hormonell kan være inniblandt ellers også, hehe :p
Men ikke helt sånn sette seg ned på gulvet å nesten begynne å gråte fordi jeg ikke finner vitaminen jeg slapp ned og fordi samboer ikke kommer fort nok til unnsetning, haha :p
Jaa, vi satser på det nå snart [emoji173]
Ja, jeg har ikm 3 mai :) enn du da?

Nei det er det jeg tenker også. Sånn som humør og utflod osv klarer man ikke å innbilde seg tenker jeg.. så vi krysser fingrene.
Jeg har ikm 2. Mai :)

Nei det er det jeg tenker også. Sånn som humør og utflod osv klarer man ikke å innbilde seg tenker jeg.. så vi krysser fingrene.
Jeg har ikm 2. Mai :)

Nei.. Vi må jo ha trua :)
Vet man kan innbille seg mye, fordi ønsket er så stort! Og hormoner og kroppen kan jo ofte oppføre seg merkelig av andre grunnen også.. Men mange kjenner også ting på kroppen veldig tidlig, så man vet aldri ❤

Oki, spennende :rolleyes::)

Nei.. Vi må jo ha trua :) [emoji173]
Vet man kan innbille seg mye, fordi ønsket er så stort! Og hormoner og kroppen kan jo ofte oppføre seg merkelig av andre grunnen også.. Men mange kjenner også ting på kroppen veldig tidlig, så man vet aldri [emoji173]

Oki, spennende :rolleyes::)

[emoji16][emoji16]
Vi har svaret om noen få dager :) jeg tester nok hver dag.. utålmodig av natur så :p

Ja! :D Masse lykke til, spennende å høre etterhvert! Krysser fingrene for deg :) jeg skal prøve å holde meg til ikm , har ikke kjøpt noen tester heller så :p

Takk det samme :) er "bare" en uke til du har ikm også! Krysser fingre for deg :)

Oki, nå må jeg nesten garantert flytte over til uke 19. Skikkelig eggehvite-slim idag, det er ikke noen tvil. Så da er det lengre syklus denne pc'n og IKM blir ikke før 8. eller 9. mai.

Back
Topp