IKM uke 18 ❤

Ufornuftig som vanlig så klarte jeg ikke la være teste. Var ingenting i morges, men kan skimte en skygge nå. Vet det ikke teller og er realistisk, men klarer ikke helt å slippe håpet om at det kanskje har klaffet denne gangen! [emoji2] (selv om sannsynligheten er liten siden jeg tror vi bommet litt i forhold til el pga nattevakter/barn som ikke ville sove). Det er håp helt til the fat lady sings er det ikke slik? [emoji1]
Edit: tror jeg er 10 dpo idag [emoji4]

Spennende. Krysser fingrene for økning i morgen!

Blendahvitt, 8dpo.. Ikke annet enn forventet..

715093902adcdeffab6b5b1f94b594bd.jpg

Ingenting i dag heller [emoji58] dumt å teste før ikm egentlig [emoji14] mister egentlig håpet. Men er 9 dpo i dag, så er vel fortsatt håp?

Fortsatt tidlig! Ikke gi opp! [emoji4][emoji173]

Ufornuftig som vanlig så klarte jeg ikke la være teste. Var ingenting i morges, men kan skimte en skygge nå. Vet det ikke teller og er realistisk, men klarer ikke helt å slippe håpet om at det kanskje har klaffet denne gangen! [emoji2] (selv om sannsynligheten er liten siden jeg tror vi bommet litt i forhold til el pga nattevakter/barn som ikke ville sove). Det er håp helt til the fat lady sings er det ikke slik? [emoji1]
Edit: tror jeg er 10 dpo idag [emoji4]
Spennende! Krysser fingrene for at skyggen blir til strek! [emoji4][emoji173]

Jeg har ALLTID veldig ømme pupper dpo, men ikke denne mnd. Det er så rart! Har også gul, slimete utflod[emoji85] kan være kroppen som tuller etter sa? Er 6 dpo i dag. Har egentlig ikm på lørdag, men pga sein EL, tipper jeg den blir onsdag istedenfor. Spennede!

4 dpo i dag så enda leenge til testing:shifty: Har tenkt å ta første tidligst 10 dpo denne gangen som er tirsdag neste uke. Regner med tiden går fort med langhelg bortreist, så da kan jeg plutselig teste når jeg er tilbake:happy:
Heier på dere som er i gang og håper på mange fine tester :love017

Så bra da [emoji14] Kjipt at den smaker vondt men et bra tegn fordet ;)
Tenkte at det kanskje bare var kaffen på jobb, men prøvde meg på en kopp hjemme også. Måtte helle den ut! [emoji4]
Men litt redd for at det bare er psykisk, at jeg forventer at kaffen skal smake vondt og at den derfor gjør det.[emoji14]

Tenkte at det kanskje bare var kaffen på jobb, men prøvde meg på en kopp hjemme også. Måtte helle den ut! [emoji4]
Men litt redd for at det bare er psykisk, at jeg forventer at kaffen skal smake vondt og at den derfor gjør det.[emoji14]
Hehe ja det er jo utfordringen da :pvi sier det er på rett måte :D

Er så nysgjerrig på om noe har skjedd denne mnd..
og jeg skal lissom vente en hel uke til med å teste [emoji849][emoji52]

Back
Topp