Tenkte å vente lengst mulig men blir jo litt utålmodig da litt små smerter i dag også
Hehe, skjønner det veldig godt!
Krysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å vente lengst mulig men blir jo litt utålmodig da litt små smerter i dag også
Ufornuftig som vanlig så klarte jeg ikke la være teste. Var ingenting i morges, men kan skimte en skygge nå. Vet det ikke teller og er realistisk, men klarer ikke helt å slippe håpet om at det kanskje har klaffet denne gangen! [emoji2] (selv om sannsynligheten er liten siden jeg tror vi bommet litt i forhold til el pga nattevakter/barn som ikke ville sove). Det er håp helt til the fat lady sings er det ikke slik? [emoji1]
Edit: tror jeg er 10 dpo idag [emoji4]
Blendahvitt, 8dpo.. Ikke annet enn forventet..
Ingenting i dag heller [emoji58] dumt å teste før ikm egentlig [emoji14] mister egentlig håpet. Men er 9 dpo i dag, så er vel fortsatt håp?
Spennende! Krysser fingrene for at skyggen blir til strek! [emoji4][emoji173]Ufornuftig som vanlig så klarte jeg ikke la være teste. Var ingenting i morges, men kan skimte en skygge nå. Vet det ikke teller og er realistisk, men klarer ikke helt å slippe håpet om at det kanskje har klaffet denne gangen! [emoji2] (selv om sannsynligheten er liten siden jeg tror vi bommet litt i forhold til el pga nattevakter/barn som ikke ville sove). Det er håp helt til the fat lady sings er det ikke slik? [emoji1]
Edit: tror jeg er 10 dpo idag [emoji4]
Fortsatt tidlig! Ikke gi opp! [emoji4][emoji173]
Spennende! ❤Ja takk [emoji4] blir bare så påvirket av alle som er noe så tidlig [emoji4] tempen er fortsatt høy så Vis vedlegget 224066
Fine tempen! Heia heiaJa takk [emoji4] blir bare så påvirket av alle som er noe så tidlig [emoji4] tempen er fortsatt høy så Vis vedlegget 224066
Så bra da Kjipt at den smaker vondt men et bra tegn fordetBlæh, i dag smakte kaffen skikkelig vondt! [emoji4]
Så spennende! Hold oss oppdatertJeg har ALLTID veldig ømme pupper dpo, men ikke denne mnd. Det er så rart! Har også gul, slimete utflod[emoji85] kan være kroppen som tuller etter sa? Er 6 dpo i dag. Har egentlig ikm på lørdag, men pga sein EL, tipper jeg den blir onsdag istedenfor. Spennede!
Tenkte at det kanskje bare var kaffen på jobb, men prøvde meg på en kopp hjemme også. Måtte helle den ut! [emoji4]Så bra da [emoji14] Kjipt at den smaker vondt men et bra tegn fordet
Jeg har ALLTID veldig ømme pupper dpo, men ikke denne mnd. Det er så rart! Har også gul, slimete utflod[emoji85] kan være kroppen som tuller etter sa? Er 6 dpo i dag. Har egentlig ikm på lørdag, men pga sein EL, tipper jeg den blir onsdag istedenfor. Spennede!
Hehe ja det er jo utfordringen da vi sier det er på rett måteTenkte at det kanskje bare var kaffen på jobb, men prøvde meg på en kopp hjemme også. Måtte helle den ut! [emoji4]
Men litt redd for at det bare er psykisk, at jeg forventer at kaffen skal smake vondt og at den derfor gjør det.[emoji14]
Samme som meg [emoji4][emoji4] tvi tvi!!
Så spennende! Hold oss oppdatert