Jente26
Betatt av forumet
Jeg også eller jeg har begynt å ta ett sånn kosttilskudd for de som planlegger graviditet og som er gravide , med folatJeg tar det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også eller jeg har begynt å ta ett sånn kosttilskudd for de som planlegger graviditet og som er gravide , med folatJeg tar det ja
Ja, tatt det daglig siden jeg slutta på p-piller. B-vitamin er vannløselig så kroppen skiller ut det den ikke har bruk for [emoji6]
Cd 21. Liten blødning av noe slag ..sikkert tr som kommer tidlig... ikke funnet el enda heller
Temper, men ligger med feber så stoler ikke på temp denne ukaJeg hadde litt rosa utflod cd20, men gikk over. håper det bare er litt for deg!
Temper du?
Temper, men ligger med feber så stoler ikke på temp denne uka
Fant ikke med el tester heller:-/Ah, da er det vel derfor den ikke har funnet. Om det er generelt litt høy hele veien?
Fant ikke med el tester heller:-/
Kan vell det. Denne pp skylder jeg på apoteket som ikke klarte å skaffe hormonene mine i tide.. :-/Åh:/ det kan vel skje en gang i blandt det har jeg hørt!
Ja, tatt det daglig siden jeg slutta på p-piller. B-vitamin er vannløselig så kroppen skiller ut det den ikke har bruk for [emoji6]
9dpo og blenda test.. fremdeles litt tidlig men har ikke den gode følelsen lenger
Samme her.. 9 dpo.. Ikke testet i dag, men helt hvitt i går. Ikke den største trua lenger..
9dpo og blenda test.. fremdeles litt tidlig men har ikke den gode følelsen lenger
Samme her.. 9 dpo.. Ikke testet i dag, men helt hvitt i går. Ikke den største trua lenger..
Æsj, ikke jeg heller. Prøve igjen i morgen tidlig. Da er jeg 11 dpo! Tempen er høy ennå, men det er vel vanlig uansett kanskje!
Kjenner jeg blir skikkelig skuffa, enda jeg VET at det fremdeles er ganske tidlig, men når det ikke er antydning engang..
Skjønner deg kjempegodt.. Blir skuffet jeg og, samtidig som at jeg rasjonelt sett vet at jeg ikke kan forvente så mye annet. Og da mister man trua helt. Man leser jo bare om de som får noen gode og betryggende hint tidlig [emoji15]
Synes jeg kan kjenne igjen den samme murringen i underlivet nå, som forrige gang..
men er fullt mulig det bare er inbilning!
Baaaahhhh.... den tiden før man kan få vite er så laaaaaaaaaaaaaaaang [emoji31][emoji31][emoji31]