IKM uke 18 ❤

Cd 21. Liten blødning av noe slag ..sikkert tr som kommer tidlig... ikke funnet el enda heller

Samme her.. 9 dpo.. Ikke testet i dag, men helt hvitt i går. Ikke den største trua lenger..
Æsj, ikke jeg heller. Prøve igjen i morgen tidlig. Da er jeg 11 dpo! Tempen er høy ennå, men det er vel vanlig uansett kanskje!

Kjenner jeg blir skikkelig skuffa, enda jeg VET at det fremdeles er ganske tidlig, men når det ikke er antydning engang..

Kjenner jeg blir skikkelig skuffa, enda jeg VET at det fremdeles er ganske tidlig, men når det ikke er antydning engang..

Skjønner deg kjempegodt.. Blir skuffet jeg og, samtidig som at jeg rasjonelt sett vet at jeg ikke kan forvente så mye annet. Og da mister man trua helt. Man leser jo bare om de som får noen gode og betryggende hint tidlig [emoji15]

Skjønner deg kjempegodt.. Blir skuffet jeg og, samtidig som at jeg rasjonelt sett vet at jeg ikke kan forvente så mye annet. Og da mister man trua helt. Man leser jo bare om de som får noen gode og betryggende hint tidlig [emoji15]

Ja ikke sant.. jeg håper jo at vi bare er litt tidlig ute med å teste, krysser fingrene for at vi får positive tester snart :)

Jeg testet i dag tidlig, 10 dpo. Ikkje så mye som skygge en gang :shifty: Så blir ikke testet mer her, om jeg ikke går flere uker over ikm da :p Føler meg dog heller ikke gravid. Ingen symptomer, og hadde heller ikke festeblødning, så er jo ikke sjokkert.

Synes jeg kan kjenne igjen den samme murringen i underlivet nå, som forrige gang..
men er fullt mulig det bare er inbilning!
Baaaahhhh.... den tiden før man kan få vite er så laaaaaaaaaaaaaaaang [emoji31][emoji31][emoji31]

Synes jeg kan kjenne igjen den samme murringen i underlivet nå, som forrige gang..
men er fullt mulig det bare er inbilning!
Baaaahhhh.... den tiden før man kan få vite er så laaaaaaaaaaaaaaaang [emoji31][emoji31][emoji31]

Var det litt som sånne milde før-TR-smerter eller? Jeg har det nå, men aner ikke hvordan jeg skal tolke det..

Back
Topp