IKM uke 18 ❤

6dpo her også - null symptomer[emoji53] Men er vel strengt tatt litt tidlig å skulle kjenne noe særlig.

Hvordan ligger folk an? Hvor mange dpo og noen som merker noen symptomer?[emoji4] jeg er 6dpo og ingen symptomer her[emoji53]
5 dpo i dag:)
Det jeg merker mest i dag er utflod!:rolleyes: Svake murringer fremdeles, Og at jeg er på nippet til å gråte veldig ofte. Men sånn blir jeg når jeg er sliten også.

Var det litt som sånne milde før-TR-smerter eller? Jeg har det nå, men aner ikke hvordan jeg skal tolke det..

Ja litt sånn.. + at det strammer seg litt i livmoren på en måte! Men jeg hadde det først etter ikm forrige gang btw..

Hvis man er veldig bevisst på det så kjenner man jo egentlig at det skjer ting i alle sykluser, gravid eller ikke..

Hvordan ligger folk an? Hvor mange dpo og noen som merker noen symptomer?[emoji4] jeg er 6dpo og ingen symptomer her[emoji53]
Er 8 dpo Merker jeg er veldig oppblåst og har litt sånne milde menssmerter.. Litt humørsvingninger, lei meg.. Har hovent og vondt i tannkjøttet og er sår i halsen, spesielt på morgenen..Men om det er symptomer på graviditet gjenstår å se :p Føles nesten som om jeg driver å blir forkjølet, fryser endel og er tung i kroppen.. akkurat sovi i en times tid nå :)
Har så lyst til å teste før ikm kjenner jeg :D men prøver å la være å bare se om mensen kommer eller ikke.. men klør i fingra etter å teste.. :p

5 dpo i dag:)
Det jeg merker mest i dag er utflod!:rolleyes: Svake murringer fremdeles, Og at jeg er på nippet til å gråte veldig ofte. Men sånn blir jeg når jeg er sliten også.

Utflod skal da vel ofte være er positivt tegn[emoji6] jeg hadde masse 3dpo, men ikke vært noe siden da så var nok tilfeldig[emoji12] uff jeg også har veldig lett for å gråte når jeg er sliten[emoji85]

6dpo
Kaffe smakte vondt i dag også.
Kjenner svake murringer innimellom. Trøtt og sliten. Ikke kvalm i dag (ble det i går kveld).

Ingen av disse tingene trenger bety noe da. Mye på jobb for tiden, så ikke så rart man er litt sliten. Og det med kaffen kan være ren innbilling/ ønsketenkning [emoji14]

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg alle mine symptomer etter ikm. Kjente ikke noe før. Men da hadde jeg ingen anelse/forventninger om at jeg kunne være gravid, så hvis det var symptomer tilstede før ikm, så er det sikkert derfor at jeg ikke la merke til det[emoji14]

4 dpo her.
Har noen symptomer. Men usikker om de kommer på grunn av Ovitrelle sprøyten eller graviditet. Sprøyten kan gi graviditetslignende symptomer.

Hatt litt humørsvingninger, litt mindre søtsug og mer utflod enn vanlig.

Fikk disse nå i kveld, 7 dpo. Ser svaaaaake streker på begge. Hååååper det går veien nå[emoji173] litt redd for at noe skal gå galt.. murrer en del og har også en del utflod.
4430510d61e694e9cda793395a58597f.jpg
b0d4351d71c8f44bceff34339f1ebb04.png

Er 8 dpo Merker jeg er veldig oppblåst og har litt sånne milde menssmerter.. Litt humørsvingninger, lei meg.. Har hovent og vondt i tannkjøttet og er sår i halsen, spesielt på morgenen..Men om det er symptomer på graviditet gjenstår å se :p Føles nesten som om jeg driver å blir forkjølet, fryser endel og er tung i kroppen.. akkurat sovi i en times tid nå :)
Har så lyst til å teste før ikm kjenner jeg :D men prøver å la være å bare se om mensen kommer eller ikke.. men klør i fingra etter å teste.. :p
Dette hørss jo veldig lovende ut da! Alt kan være tegn og så kan det være vanlig, så vi krysser fingrene for at det er symptomer!:)

Eg har vore så sinnsjukt oppblåst i magen dei siste dagene. Har ikkje tatt test enno då eg frykter den er negativ :p slutta på pilla 8.4.. er det nokon her som har testa seg og fått positiv test?

Dette var veldig likt som meg. Humørsvingninger (tårene pilpla når eg sku snakke med dei i bhg i dag :p) og oppblåst! Ser jo ut som eg er 5 mnd på vei [emoji23]
Så håper det blir spire på oss [emoji2]

Dette var veldig likt som meg. Humørsvingninger (tårene pilpla når eg sku snakke med dei i bhg i dag :p) og oppblåst! Ser jo ut som eg er 5 mnd på vei [emoji23]
Så håper det blir spire på oss [emoji2]
Håper virkelig det blir spire på oss ja ❤
Er noe voldsomt oppblåst jeg også :p

Back
Topp