Snorkfrøkna_90
Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
6dpo her også - null symptomer[emoji53] Men er vel strengt tatt litt tidlig å skulle kjenne noe særlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 dpo i dagHvordan ligger folk an? Hvor mange dpo og noen som merker noen symptomer?[emoji4] jeg er 6dpo og ingen symptomer her[emoji53]
Var det litt som sånne milde før-TR-smerter eller? Jeg har det nå, men aner ikke hvordan jeg skal tolke det..
6dpo her også - null symptomer[emoji53] Men er vel strengt tatt litt tidlig å skulle kjenne noe særlig.
Er 8 dpo Merker jeg er veldig oppblåst og har litt sånne milde menssmerter.. Litt humørsvingninger, lei meg.. Har hovent og vondt i tannkjøttet og er sår i halsen, spesielt på morgenen..Men om det er symptomer på graviditet gjenstår å se Føles nesten som om jeg driver å blir forkjølet, fryser endel og er tung i kroppen.. akkurat sovi i en times tid nåHvordan ligger folk an? Hvor mange dpo og noen som merker noen symptomer?[emoji4] jeg er 6dpo og ingen symptomer her[emoji53]
5 dpo i dag
Det jeg merker mest i dag er utflod! Svake murringer fremdeles, Og at jeg er på nippet til å gråte veldig ofte. Men sånn blir jeg når jeg er sliten også.
Fikk disse nå i kveld, 7 dpo. Ser svaaaaake streker på begge. Hååååper det går veien nå[emoji173] litt redd for at noe skal gå galt.. murrer en del og har også en del utflod.
Kom igjen spira!Fikk disse nå i kveld, 7 dpo. Ser svaaaaake streker på begge. Hååååper det går veien nå[emoji173] litt redd for at noe skal gå galt.. murrer en del og har også en del utflod.
Dette hørss jo veldig lovende ut da! Alt kan være tegn og så kan det være vanlig, så vi krysser fingrene for at det er symptomer!Er 8 dpo Merker jeg er veldig oppblåst og har litt sånne milde menssmerter.. Litt humørsvingninger, lei meg.. Har hovent og vondt i tannkjøttet og er sår i halsen, spesielt på morgenen..Men om det er symptomer på graviditet gjenstår å se Føles nesten som om jeg driver å blir forkjølet, fryser endel og er tung i kroppen.. akkurat sovi i en times tid nå
Har så lyst til å teste før ikm kjenner jeg men prøver å la være å bare se om mensen kommer eller ikke.. men klør i fingra etter å teste..
Krysser fingrene for deg! ❤Fikk disse nå i kveld, 7 dpo. Ser svaaaaake streker på begge. Hååååper det går veien nå[emoji173] litt redd for at noe skal gå galt.. murrer en del og har også en del utflod.
Ja, vanskelig å siDette hørss jo veldig lovende ut da! Alt kan være tegn og så kan det være vanlig, så vi krysser fingrene for at det er symptomer!
Er 8 dpo Merker jeg er veldig oppblåst og har litt sånne milde menssmerter.. Litt humørsvingninger, lei meg.. Har hovent og vondt i tannkjøttet og er sår i halsen, spesielt på morgenen..Men om det er symptomer på graviditet gjenstår å se Føles nesten som om jeg driver å blir forkjølet, fryser endel og er tung i kroppen.. akkurat sovi i en times tid nå
Har så lyst til å teste før ikm kjenner jeg men prøver å la være å bare se om mensen kommer eller ikke.. men klør i fingra etter å teste..
Håper virkelig det blir spire på oss ja ❤Dette var veldig likt som meg. Humørsvingninger (tårene pilpla når eg sku snakke med dei i bhg i dag ) og oppblåst! Ser jo ut som eg er 5 mnd på vei [emoji23]
Så håper det blir spire på oss [emoji2]
Fikk disse nå i kveld, 7 dpo. Ser svaaaaake streker på begge. Hååååper det går veien nå[emoji173] litt redd for at noe skal gå galt.. murrer en del og har også en del utflod.