Ikm uke 16

tipper at CB digital slår ut i morgen :)
Har så lyst til å ta den i morgen, men tror jeg venter med digital på lørdag eller søndag. Har jo denne haugen med strimler som jeg fikk av billigetester, så tenkte å bruke opp dem. Har også fem vanlige tester :p Litt morsomt å legge alle ved siden av hverandre og se hvordan de øker i styrke hver dag :)

Har så lyst til at du skal komme over på desemberforumet med meg!

Har så lyst til å ta den i morgen, men tror jeg venter med digital på lørdag eller søndag. Har jo denne haugen med strimler som jeg fikk av billigetester, så tenkte å bruke opp dem. Har også fem vanlige tester :p Litt morsomt å legge alle ved siden av hverandre og se hvordan de øker i styrke hver dag :)

Har så lyst til at du skal komme over på desemberforumet med meg!
ja det har jeg også lyst til!!
Men er veldig skeptisk på om el var når jeg trodde + at jeg er jo 40 og da er jo fruktbarheten dårligere.Lyspunktet er at gubben er bare 32 og er av en meget fruktbar familie..hehe
jeg har kjøpt noen tester som heter First response denne mnd som har kommet veldig bra ut på tester i Usa både på sikkert resultat og at de viser positivt helt nede i 6,25 miU.ER litt spent på de.Ellers har jeg sikkert 20 strips liggende.Så testomanen har alt klart..hehe

Hadde el på lørdag - fra mandag tom igår hadde jeg litt sånn hold smerter på venstre side og merka det ekstra hvis jeg nøys eller satt meg fort ned eller strakk meg feil . Ikke hatt idag men nå har jeg litt sånn el/mens smerter på høyre side og bak i korseyggen på høyre side - kan det være bra tegn på graviditet ?

Hadde el på lørdag - fra mandag tom igår hadde jeg litt sånn hold smerter på venstre side og merka det ekstra hvis jeg nøys eller satt meg fort ned eller strakk meg feil . Ikke hatt idag men nå har jeg litt sånn el/mens smerter på høyre side og bak i korseyggen på høyre side - kan det være bra tegn på graviditet ?
Jeg hadde el 31/3 å jeg har det akkurat sån som deg, skikkelig vondt i lysken om jeg strekker meg osv. Å nå har jeg litt vondt som går bak til korsryggen. Pluss masse luft :-p
Håper det er et bra tegn for oss da :-)
Har tenkt å teste på lørdag da er jeg 11 dpo.

Jeg hadde el 31/3 å jeg har det akkurat sån som deg, skikkelig vondt i lysken om jeg strekker meg osv. Å nå har jeg litt vondt som går bak til korsryggen. Pluss masse luft :-p
Håper det er et bra tegn for oss da :-)
Har tenkt å teste på lørdag da er jeg 11 dpo.
Så spennende :) gleder meg til å høre hvordan testingen går :)

ImageUploadedByBV Forum1428640890.275264.jpg
Dagens test. Da er jeg vel gravid da :)

Skal ta en digital i morgen eller på søndag, men fire tester lyver vel ikke.

Vi bare si at jeg gjorde mye annerledes denne syklusen. Jeg avsto helt fra kaffe og alkohol fra første mensdag, gikk på bidronninggelé fram til eggløsning, begynte med babyklister rundt eggløsning og wild yam fra 2 dpo. Trapper ned wild yam nå, og ser for meg siste dag med det i morgen.

Vi bare si at jeg gjorde mye annerledes denne syklusen. Jeg avsto helt fra kaffe og alkohol fra første mensdag, gikk på bidronninggelé fram til eggløsning, begynte med babyklister rundt eggløsning og wild yam fra 2 dpo. Trapper ned wild yam nå, og ser for meg siste dag med det i morgen.
Wild jam kjøper du på helsekost ?

Back
Topp