Ikm uke 16

Neste mnd gidder jeg ikke teste før ikm....

ImageUploadedByBV Forum1428509416.801139.jpg

Hatt en del mensen murringer i dag, men er bare 4 dpo så prøver å ikke tenke på det. Men det er lettere sagt enn gjort! :P

Her er testene som jeg først fikk positiv på...

ImageUploadedByBV Forum1428557291.965675.jpg

Skjønner ikke at det kan gå fra så rosa til negativ? :s Skulle hatt flere BT :p

4 dpo idag, dagene går for sent :p vil ta test nå!! Får smøre meg med tolmodighet jaffal 3-4 dager til :p

Takk :) Da blir det kanskje to relativt tette likevel. Har en som blir 1,5 år i dag :)
Har 2 tette selv, men de er nesten voksne nå da :) og de har hatt utrolig mye glede av hverandre og de er veldig knyttet til hverandre :)

Vet de at du prøver på en til? Jeg har 13 år mellom meg og min yngste bror. Superkoselig med en liten baby i familien husker jeg.
Ja de vet det og er like ivrig som meg.
jeg har ei på 2 år og da.
Det som er hovedgrunnen til at jeg vil ha en til ,er at vesla skal få en jevngammel da de de 2 andre jentene er 18 og 16 år :)

Ja de vet det og er like ivrig som meg.
jeg har ei på 2 år og da.
Det som er hovedgrunnen til at jeg vil ha en til ,er at vesla skal få en jevngammel da de de 2 andre jentene er 18 og 16 år :)
Så morsomt! Det er nesten så jeg håper litt på en gutt til så de kan bli gode lekekamerater, men begge deler er veldig velkomment :)

Så morsomt! Det er nesten så jeg håper litt på en gutt til så de kan bli gode lekekamerater, men begge deler er veldig velkomment :)
Må si at jeg håper litt på en gutt da jeg har 3 jenter. Men selvfølgelig er en jente til like velkommen :)

Back
Topp