Fargeklatten89
Elsker forumet
Neste mnd gidder jeg ikke teste før ikm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjerFikk mens IDAG! Denne syklusen er så ustabil jeg blir gal..
![]()
GratulererVis vedlegget 111597Dagens test 10 dpo. Begynner å ha litt trua nå![]()
Takk! Tør ikke glede meg før over IKM, men begynner å kjenne det litt i kroppen.Gratulerer![]()
Fantastisk. Gratulerer så myeVis vedlegget 111597Dagens test 10 dpo. Begynner å ha litt trua nå![]()
Viss du er gravid trenger du ikke BT . Alle tester funker daHer er testene som jeg først fikk positiv på...
Vis vedlegget 111599
Skjønner ikke at det kan gå fra så rosa til negativ? :s Skulle hatt flere BT![]()
Jeg stoler ikke på så svake tester. Er ikke før i dag at jeg tør å være litt glad inni meg, men jeg holder igjen en stund til.Her er testene som jeg først fikk positiv på...
Vis vedlegget 111599
Skjønner ikke at det kan gå fra så rosa til negativ? :s Skulle hatt flere BT![]()
TakkFantastisk. Gratulerer så mye![]()
Vet jo det daViss du er gravid trenger du ikke BT . Alle tester funker da![]()
Har 2 tette selv, men de er nesten voksne nå daTakkDa blir det kanskje to relativt tette likevel. Har en som blir 1,5 år i dag
![]()
Vet de at du prøver på en til? Jeg har 13 år mellom meg og min yngste bror. Superkoselig med en liten baby i familien husker jeg.Har 2 tette selv, men de er nesten voksne nå daog de har hatt utrolig mye glede av hverandre og de er veldig knyttet til hverandre
![]()
Ja de vet det og er like ivrig som meg.Vet de at du prøver på en til? Jeg har 13 år mellom meg og min yngste bror. Superkoselig med en liten baby i familien husker jeg.
Så morsomt! Det er nesten så jeg håper litt på en gutt til så de kan bli gode lekekamerater, men begge deler er veldig velkommentJa de vet det og er like ivrig som meg.
jeg har ei på 2 år og da.
Det som er hovedgrunnen til at jeg vil ha en til ,er at vesla skal få en jevngammel da de de 2 andre jentene er 18 og 16 år![]()
Må si at jeg håper litt på en gutt da jeg har 3 jenter. Men selvfølgelig er en jente til like velkommenSå morsomt! Det er nesten så jeg håper litt på en gutt til så de kan bli gode lekekamerater, men begge deler er veldig velkomment![]()