Ikm uke 16

Helt ny her, men kjente et lite behov for å bare skrive, og litt usikker på om dette er riktig tråd.
Jeg skulle hatt TR 19.april, men venter fortsatt. Negative tester. Føler litt på meg at jeg er gravid, men samtidig ikke. Hadde en MA i november, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen. Ingen mens, kan ha hatt forsinket eggløsning, men TR har vært on time de tre siste mnd. Flere som har hatt erfaring med for sen mens, men ikke gravid? Ja, det var mine tanker :)

Øøø.... TR bare 3 dager :s Det er litt sært.... Blødde litt på mandag,mye på torsdag, litt på onsdagen, og i dag er det så og si borte? Rart.....

Øøø.... TR bare 3 dager :s Det er litt sært.... Blødde litt på mandag,mye på torsdag, litt på onsdagen, og i dag er det så og si borte? Rart.....
Du holder virkelig tak i alle halmstrå hehe.. Blødde bare 3 dager selv og vanligvis blør jeg 5 ;) ;)

Jeg hadde også tr bare i 3 dager nå! Blødde mye på mandag, litt på tirsdag og i går så bare spottet jeg litt.

Jeg hadde også bare ordentlig tr i ca en og en halv dag men da blødde jeg en del da også var d borte .. Og ca fire dager før hadde jeg sånn brun

Back
Topp