attpåklattnr2
Gift med forumet
I teorien er det mulig. Men mulig el var på søndag å siden jeg fikk negativ test litt utpå lørdag. Får bare krysse fingreneMen du, det kan jo absolutt ha klaffet med sex på torsdag og eggløsning på lørdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I teorien er det mulig. Men mulig el var på søndag å siden jeg fikk negativ test litt utpå lørdag. Får bare krysse fingreneMen du, det kan jo absolutt ha klaffet med sex på torsdag og eggløsning på lørdag?
BildeÆh! Tok en ny test nå og den hadde en svak, men litt sterkere strek innen tidsfristen, men ikke umiddelbart!
Skulle ta bilde nå, men streken var borte da testen hadde tørketBilde![]()
Rosa er rosa! Testen skal jo leses innen tidsfristen, er det to streker er det det du skal regne medSkulle ta bilde nå, men streken var borte da testen hadde tørketDet er vel ikke noe godt tegn?
Streken på den første testen er så svak at den ikke synes på bilde...
Håper det! Tar en ny test i morgen tidlig, poster bilde hvis jeg ser to strekerRosa er rosa! Testen skal jo leses innen tidsfristen, er det to streker er det det du skal regne med![]()
Tester også i morgen!!Håper det! Tar en ny test i morgen tidlig, poster bilde hvis jeg ser to streker![]()
Så kjedelig! Hvor mange dpo?Rosa strek før, men A1 testen var negativ i dag også...
Vis vedlegget 111390
Vis vedlegget 111391
Er nok ikke gravid allikevel da..
Tipper 10 DPO i dag... Ja er jo bare forvirrende å teste tidlig!Så kjedelig! Hvor mange dpo?
Har egentlig liten tro på tidlig testing, sist jeg var gravid testet jeg en uke over IKM og testen ble positiv med en gang. Svake streker forvirrer egentlig bare mer enn det gir et svar.
Ser når jeg sammenlikner at testen min fra i dag er mikroskopisk sterkere enn den fra i går morges, så jeg har et ørlite håp..
Men streken er fortsat ultrasvak.
Nå angrer jeg på at jeg testet. Klarer ikke å slutte å tenke på det, også blir jeg redd for at jeg får mensen likevel. Det er jo en stor sjanse for det når man får positiv før IKM...
Der er det jo strek, men er den rosa?VVis vedlegget 111389et ikke om dette bilde var noe bedre jeg...
Har blødd litt i dag, så regner med at mensen kommer likevel...
Husk at testene har forskjellig sensitivitet.. Strimlene kan ha 10mlU mens clearblue har 25-50mlU..Fått frem streken jeg så litt mer.... Gir ikke opp ennå, BT var positiv, kjøper en cb+ og tester med det istedetblir ikke de positive så er det vel ingen håp denne pp
Vis vedlegget 111450
Ja...Husk at testene har forskjellig sensitivitet.. Strimlene kan ha 10mlU mens clearblue har 25-50mlU..![]()
Ja, den er rosa.Der er det jo strek, men er den rosa?
Takkdet er alltid sjanser for at ting kan gå galt frem til uke 12.Du får prøve å tenke positivt.![]()