Ikm uke 16

Men du, det kan jo absolutt ha klaffet med sex på torsdag og eggløsning på lørdag?
I teorien er det mulig. Men mulig el var på søndag å siden jeg fikk negativ test litt utpå lørdag. Får bare krysse fingrene ;)

ImageUploadedByBV Forum1428468703.831096.jpg
Dagens test... Ikke noe sterkere, men det er en rosa strek der.

9 dpo...

Rosa strek før, men A1 testen var negativ i dag også...

Vis vedlegget 111390

Vis vedlegget 111391

Er nok ikke gravid allikevel da..
Så kjedelig! Hvor mange dpo?

Har egentlig liten tro på tidlig testing, sist jeg var gravid testet jeg en uke over IKM og testen ble positiv med en gang. Svake streker forvirrer egentlig bare mer enn det gir et svar.

Ser når jeg sammenlikner at testen min fra i dag er mikroskopisk sterkere enn den fra i går morges, så jeg har et ørlite håp..

Men streken er fortsat ultrasvak.

Så kjedelig! Hvor mange dpo?

Har egentlig liten tro på tidlig testing, sist jeg var gravid testet jeg en uke over IKM og testen ble positiv med en gang. Svake streker forvirrer egentlig bare mer enn det gir et svar.

Ser når jeg sammenlikner at testen min fra i dag er mikroskopisk sterkere enn den fra i går morges, så jeg har et ørlite håp..

Men streken er fortsat ultrasvak.
Tipper 10 DPO i dag... Ja er jo bare forvirrende å teste tidlig! :p

Nå angrer jeg på at jeg testet. Klarer ikke å slutte å tenke på det, også blir jeg redd for at jeg får mensen likevel. Det er jo en stor sjanse for det når man får positiv før IKM...

Nå angrer jeg på at jeg testet. Klarer ikke å slutte å tenke på det, også blir jeg redd for at jeg får mensen likevel. Det er jo en stor sjanse for det når man får positiv før IKM...

det er alltid sjanser for at ting kan gå galt frem til uke 12.Du får prøve å tenke positivt. :)

Fått frem streken jeg så litt mer.... Gir ikke opp ennå, BT var positiv, kjøper en cb+ og tester med det istedet:) blir ikke de positive så er det vel ingen håp denne pp :)

ImageUploadedByBV Forum1428488351.916966.jpg

Back
Topp