Fargeklatten89
Elsker forumet
Nå ble billigtestene også sterkere!
Jeg er nok gravid!
Jeg er nok gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Sniker fra uke 17Noen som vet.. ?![]()
Lutealfasen har vært alt fra 39, 36 og 30. I ungdomsårene mener jeg den var på 32. EL kom på dag 19 nå. Altså 19 dager etter første dag i sist mens...(Sniker fra uke 17) Vet du hvor lang lutealfase du har? Jeg har normalt lutealfase på 14 dager, og har IKM 15 dager etter el (altså 15 dpo). Gjennomsnittlig regner man 1 dpo fra dagen etter første negative el-test. Altså dagen etter positiv test er den dagen du har el, og 1 dpo er dagen etter der igjen. For meg vil positiv test i dag bety el i morgen, og IKM vil være tirsdag 21/4...
Men alt dette er veldig individuelt, og man må nesten kartlegge syklusen noen perioder før man kan vite når forventet IKM er i forhold til el![]()
Lutealfasen er de dagene fra el til IKM... Du mener vel at syklusen din har vært alt fra 39, 36 og 30 dager?Lutealfasen har vært alt fra 39, 36 og 30. I ungdomsårene mener jeg den var på 32. EL kom på dag 19 nå. Altså 19 dager etter første dag i sist mens...
Ja, selvfølgelig he,he... går helt i surr her. Har hatt sykluser på 39,36 og 30 dager. EL har kommet på dag 19. Gjelder å holde tunga rett i munnen her ja ;-) Skal også sies at jeg har begynt å spotte ca 10 dpo , og denne måneden spottet jeg tre dager før positiv el-test... rare kroppen...Lutealfasen er de dagene fra el til IKM... Du mener vel at syklusen din har vært alt fra 39, 36 og 30 dager?Med el på dag 19 og syklus på 30-39 dager (gjennomsnitt ca 34 dager) ville jeg hatt utgangspunkt IKM tirsdag 21/4 (14 dagers lutealfase). Men hjelp; føler det ble litt vanskelig å holde regnetunga rett i munnen her! Haha, matte og tall går alltid i surr for meg
![]()
Ja jeg ser ikke noe strek på den der.
Vurdert briller?Ja jeg ser ikke noe strek på den der.
Takk jeg har brillerVurdert briller?![]()
Jeg ser heller ikke, mulig jeg trenger briller daJa jeg ser ikke noe strek på den der.
Fullt muligJeg ser heller ikke, mulig jeg trenger briller da![]()
Jeg blør litt i dagene rundt el... Sies at man er ekstra fruktbar daJa, selvfølgelig he,he... går helt i surr her. Har hatt sykluser på 39,36 og 30 dager. EL har kommet på dag 19. Gjelder å holde tunga rett i munnen her ja ;-) Skal også sies at jeg har begynt å spotte ca 10 dpo , og denne måneden spottet jeg tre dager før positiv el-test... rare kroppen...
Kan skimte noe nederst dersom jeg vipper på telefonen, usikker om det er grå eller rosa :-(Åååå!
Vis vedlegget 111064
Ser dere denne? I virkeligheten er iaf streken blitt enda synligere i dag![]()
Rosa herKan skimte noe nederst dersom jeg vipper på telefonen, usikker om det er grå eller rosa :-(
HahahaDer ser jeg!Pjuh, da trenger jeg nok ikke briller likevel ;-)