Ikm uke 16

påan igjen med tidlig testing ;) ;) kan såvidt skimte noe :)
Ja er jo for en grunn :) Her har jeg redigert så fargene blir sterkere..

ImageUploadedByBV Forum1428159007.737365.jpg

Her ble el-testen endelig negativ igjen. Så da krysser jeg fingrene for at aksje legging på torsdag nådde frem til gullegget

Om jeg er gravid igjen fortjener svømmerne til mannen svømmeknapp for treffsikkerhet altså. For jeg føler ikke jeg har vært annet enn gravid siden desember! :p

Jaja, la ivertfall inn aksjer i går selv om jeg ikke er klok på syklusen ennå. Travelt med ustabil syklus..

Negativ El test idag :). Ble litt usikker nå, men er det ikke slik at EL er 24-48 timer etter positiv test, hos meg var testen positiv i to dager og idag negativ, vil det da si at EL har vært siden jeg har fått negativ test? Ble så usikker :p. å er første dagen etter positiv EL test 1dpo, altså siden jeg fikk negativ test idag er jeg 1 dpo da? :-)

Negativ El test idag :). Ble litt usikker nå, men er det ikke slik at EL er 24-48 timer etter positiv test, hos meg var testen positiv i to dager og idag negativ, vil det da si at EL har vært siden jeg har fått negativ test? Ble så usikker :p. å er første dagen etter positiv EL test 1dpo, altså siden jeg fikk negativ test idag er jeg 1 dpo da? :-)

Lurte akkurat på det samme. Tror egget slipper alt fra 0-48 timer etter sist positiv test. Jeg fikk positiv el test istad. 2 dagen på rad. Så den er nok negativ i morgen :)

Back
Topp