attpåklattnr2
Gift med forumet
tipper at CB digital slår ut i morgenJeg stoler ikke på så svake tester. Er ikke før i dag at jeg tør å være litt glad inni meg, men jeg holder igjen en stund til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tipper at CB digital slår ut i morgenJeg stoler ikke på så svake tester. Er ikke før i dag at jeg tør å være litt glad inni meg, men jeg holder igjen en stund til.
Har så lyst til å ta den i morgen, men tror jeg venter med digital på lørdag eller søndag. Har jo denne haugen med strimler som jeg fikk av billigetester, så tenkte å bruke opp dem. Har også fem vanlige testertipper at CB digital slår ut i morgen![]()
ja det har jeg også lyst til!!Har så lyst til å ta den i morgen, men tror jeg venter med digital på lørdag eller søndag. Har jo denne haugen med strimler som jeg fikk av billigetester, så tenkte å bruke opp dem. Har også fem vanlige testerLitt morsomt å legge alle ved siden av hverandre og se hvordan de øker i styrke hver dag
Har så lyst til at du skal komme over på desemberforumet med meg!
Å nei og nei, det var tidlig!![]()
Jeg hadde el 31/3 å jeg har det akkurat sån som deg, skikkelig vondt i lysken om jeg strekker meg osv. Å nå har jeg litt vondt som går bak til korsryggen. Pluss masse luftHadde el på lørdag - fra mandag tom igår hadde jeg litt sånn hold smerter på venstre side og merka det ekstra hvis jeg nøys eller satt meg fort ned eller strakk meg feil . Ikke hatt idag men nå har jeg litt sånn el/mens smerter på høyre side og bak i korseyggen på høyre side - kan det være bra tegn på graviditet ?
Så spennendeJeg hadde el 31/3 å jeg har det akkurat sån som deg, skikkelig vondt i lysken om jeg strekker meg osv. Å nå har jeg litt vondt som går bak til korsryggen. Pluss masse luft![]()
Håper det er et bra tegn for oss da
Har tenkt å teste på lørdag da er jeg 11 dpo.
Ikke mye tvil der nei.Vis vedlegget 111782Dagens test. Da er jeg vel gravid da
Skal ta en digital i morgen eller på søndag, men fire tester lyver vel ikke.
Når begynte du å teste og fikk svak strek?Du er gravidVis vedlegget 111782Dagens test. Da er jeg vel gravid da![]()
Gratulerer så masseVis vedlegget 111782Dagens test. Da er jeg vel gravid da![]()
Gleder meg til å høre hvordan det går med deg å :-D Når har du ikm?Så spennendegleder meg til å høre hvordan testingen går
![]()
Fikk den første antydningen til strek 8 dpo. 9 dpo så jeg streken uten å lete. 10 dpo var den veldig tydelig. Dagens test er 11 dpoIkke mye tvil der nei.Når begynte du å teste og fikk svak strek?
Wild jam kjøper du på helsekost ?Vi bare si at jeg gjorde mye annerledes denne syklusen. Jeg avsto helt fra kaffe og alkohol fra første mensdag, gikk på bidronninggelé fram til eggløsning, begynte med babyklister rundt eggløsning og wild yam fra 2 dpo. Trapper ned wild yam nå, og ser for meg siste dag med det i morgen.
Ikm søndag 19.4 så bare 6-7 dpoGleder meg til å høre hvordan det går med deg å :-D Når har du ikm?![]()
Ja, kosta rundt 200 krWild jam kjøper du på helsekost ?
Får prøve meg på wildjam neste mndJa, kosta rundt 200 kr![]()