IKM uke 16 - 2020

Negativ 13dpo :bored: kan nok settes på TR, hun dukker nok opp snart...Letrozol er tydeligvis ikke vår greie...
 
Åj! Den var jo mye sterkere og!:woot:
Rart den andre strimmelen var svakere, når de er så sterk! Men er aå stor forskjell på sånne strimler.... det viktigste er at du er gravid!❤
Den er jo ikke så mye svakere så tar det ikke så tungt.
Men first response tror jeg er det sterkeste jeg har hatt til nå, så så lenge stigningen fortsetter og jeg ikke startet å spotte de neste dagene så gjør det -ingenting- at digital ikke slår ut. Vil bare ikke få en kjemisk til..
 
Takk:Heartred ja, psyken fikk seg en knekk gitt... Hvordan går det med deg?
Ja man får jo ekstra håp når man får ekstra medisiner og oppfølgning... :Heartred
Jeg satser på at jeg ikke er gravid etter negativ test i går og forbereder meg på å begynne med ivf stimulering på søndag.. Håper inderlig spiren snart sitter hos dere. Dere har vært igjennom nok og ventet nok:Heartred
 
Ja man får jo ekstra håp når man får ekstra medisiner og oppfølgning... :Heartred
Jeg satser på at jeg ikke er gravid etter negativ test i går og forbereder meg på å begynne med ivf stimulering på søndag.. Håper inderlig spiren snart sitter hos dere. Dere har vært igjennom nok og ventet nok:Heartred
Det er spennende! Har du dagbok inne på assistert? Ja, vi håper jo vi og... Blir nå en runde med kun El testing også en PP til med Letrozol i juni.. Og om det ikke går da, så tror jeg vi må slappe av litt og ikke tenke på prøvingen i sommer, for nå er vi litt demotivert æe begge to :oops: Men jeg gir ikke opp håpet :)
Ser frem til å følge deg videre :Heartred
 
TR kom idag tidlig. Kanskje det var kjemisk eller noe, siden hun kom tre dager for sent. Nå er jeg klar for deilig vin i helgen og klar for ny periode!:cat:
 
Nå tror jeg endelig på det!

Jeg er Gravid! :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • 4BF6EB78-8E7D-45FF-AF87-37B5E72A79B3.jpeg
    4BF6EB78-8E7D-45FF-AF87-37B5E72A79B3.jpeg
    18 KB · Visninger: 106
  • 6270B3CD-2B63-4A23-9524-AA6C24E1E38D.jpeg
    6270B3CD-2B63-4A23-9524-AA6C24E1E38D.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 111
Ikm i dag og dagens test. Håper det er en stayer!
 

Vedlegg

  • D2F47778-85DA-40D9-ACF5-5CFEEACB61B1.jpeg
    D2F47778-85DA-40D9-ACF5-5CFEEACB61B1.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 118
Sett meg på mensen, da går eg inn i PP 14 med en stabil kropp. 2 sykluser på rad med 26 dager så trur det betyr at kroppen endelig fungerer som den skal. Så nå må bare riktig egg sleppe !! Lykke til alle andre og gratulere til gravide :Heartred
 
Gratulerer så utrolig masse til alle som fikk oppleve en liten spire feste seg denne pp’n:hello2
Jeg kan settes på tr, og har tydeligvis fått 25-dagerssyklus:bag: neste ikm blir i uke 20, men blir forumpause denne pp’n. Ingen el-test eller noe. Kun sex hver 2.-3. dag hele mnd. Det blir pp9’s taktikk:hilarious: titter nok innom for å se hvordan det går med dere nydelige damer:shy: måtte januar bli vår lykkemnd:smiley-angelic001
 
Det er spennende! Har du dagbok inne på assistert? Ja, vi håper jo vi og... Blir nå en runde med kun El testing også en PP til med Letrozol i juni.. Og om det ikke går da, så tror jeg vi må slappe av litt og ikke tenke på prøvingen i sommer, for nå er vi litt demotivert æe begge to :oops: Men jeg gir ikke opp håpet :)
Ser frem til å følge deg videre :Heartred
Ja veldig spennende og skummelt :wideyed:
Nei, har ikke det, men vurderer det litt for å sortere tanker.:whacky011

Det skjønner jeg veldig godt og det er nok en lur plan. Nei selvsagt ikke. Vi gir aldri opp håpet!:Heartred men ja viktig å ta vare på seg selv oppi dette og :Heartred
Jeg skal følge med videre og håpe for dere. :love7
 
Ikke bra :( er så lei meg. Fikk svar på blodprøven. Progesteron er lavt. El har ikke skjedd. Vet ikke om jeg kan ha sent el. Er så oppgitt :(
Dette er veldig leit å lese. Får veldig vondt av deg :(:Heartred sender en klem*
Hva tenker du å gjøre nå? Har du laget deg en plan? Eggløsningen er nok sen og kanskje rett rundt hjørnet nå? Men så utrolig frustrende og ikke vite! Håper du kan få ordentlig oppfølging med ultralyd og Ovitrelle også om det ikke gå nå. På den andre siden kan du ha gode sjanser denne mnd om eggløsning snart skjer!? Lest om flere som fikk sen eggløsning på Letrozol, men som ble gravid :Heartred
 
Gratulerer så utrolig masse til alle som fikk oppleve en liten spire feste seg denne pp’n:hello2
Jeg kan settes på tr, og har tydeligvis fått 25-dagerssyklus:bag: neste ikm blir i uke 20, men blir forumpause denne pp’n. Ingen el-test eller noe. Kun sex hver 2.-3. dag hele mnd. Det blir pp9’s taktikk:hilarious: titter nok innom for å se hvordan det går med dere nydelige damer:shy: måtte januar bli vår lykkemnd:smiley-angelic001
Blir trist med fravær av solskinnet her inne!:love2 men forstår du har behov for det og det er bra du tar vare på deg selv! Kommer til å heie på deg i det stille da og håpe for deg! Så håper jeg at vi plutselig dukker opp i januar termin gruppen begge 2!!! :woot::woot:
:Heartbigred:happy093
 
956B7743-09BF-4C72-A6C9-1991BD3700EB.png
Dette er veldig leit å lese. Får veldig vondt av deg :(:Heartred sender en klem*
Hva tenker du å gjøre nå? Har du laget deg en plan? Eggløsningen er nok sen og kanskje rett rundt hjørnet nå? Men så utrolig frustrende og ikke vite! Håper du kan få ordentlig oppfølging med ultralyd og Ovitrelle også om det ikke gå nå. På den andre siden kan du ha gode sjanser denne mnd om eggløsning snart skjer!? Lest om flere som fikk sen eggløsning på Letrozol, men som ble gravid :Heartred

vet ikke helt hva jeg skal bestemme meg for. Er så lei meg. Skal jeg bestille en gyn time hos privat eller skal jeg bare teste etter el ? Er redd for corona .. under UL :(
Vet ikke hva jeg bør gjøre. Er så usikker og skuffet. testet etter el. Det er bare svakt
 
Back
Topp