IKM uke 16 - 2020

Testa med både tidlig test og vanligtest når jeg hadde tatt ovitrelle, og de var mer eller mindre like... så tror det bare er for at de skal selge!:wtf:
Tidligtester er bare bortkastet med penger, dessverre..

Digital slår hvert fall ut på de fine strekene der altså:D gratulerer igjen ❤❤
Ååååh :nailbiting::smiley-bounce012:woot: lurer på om jeg skal tørre å ta digital i mårra tidlig men jeg er så nervøs.:nailbiting: Kommer sikkert til å grine om den er positiv. Og om den er negativ kommer jeg sikkert til å furte hele dagen :hilarious:
 
Ååååh :nailbiting::smiley-bounce012:woot: lurer på om jeg skal tørre å ta digital i mårra tidlig men jeg er så nervøs.:nailbiting: Kommer sikkert til å grine om den er positiv. Og om den er negativ kommer jeg sikkert til å furte hele dagen :hilarious:

Jeg hadde blitt super overraska om en får så sterke streker men negativ digital! Da er det noe galt med den digitale testen i såfall :hilarious:
Kommer det ny test i morgen?:woot:
 
Jeg hadde blitt super overraska om en får så sterke streker men negativ digital! Da er det noe galt med den digitale testen i såfall :hilarious:
Kommer det ny test i morgen?:woot:
Ja jeg kommer til teste hver dag uansett.
Men nå vurderer jeg jo så klart å prøve digital i mårra tidlig også..... Men kjenner jeg blir skikkelig nervøs av tanken. Hadde egentlig tenkt å vente til etter IKM 17. April iallefall.
Får se hvordan jeg føler meg i mårra tidlig. :)
 
Ja jeg kommer til teste hver dag uansett.
Men nå vurderer jeg jo så klart å prøve digital i mårra tidlig også..... Men kjenner jeg blir skikkelig nervøs av tanken. Hadde egentlig tenkt å vente til etter IKM 17. April iallefall.
Får se hvordan jeg føler meg i mårra tidlig. :)

Du får se an morgendagens test da vettu!:D
 
Gratulerer til alle som har blitt gravid så langt denne uka. Si i fra hvis dere har lyst opp på gravidelista eller vil vente litt :)
 
Gratulerer til alle som har blitt gravid så langt denne uka. Si i fra hvis dere har lyst opp på gravidelista eller vil vente litt :)

takk! Sett meg gjerne på, kan heller fjernes om det går fort unna her :)
 
Gratulerer til alle som har blitt gravid så langt denne uka. Si i fra hvis dere har lyst opp på gravidelista eller vil vente litt :)
Takk :) du kan sette meg opp på lista så går det jo an å bli satt over på tr lista om det skulle gå feil vei.
 
Mensen kom her idag, så da gjør jeg meg klar til å begynne prøving ordentlig i ikm gruppe 20:happy:
 
Øøh sorry at jeg nok en gang bomber dere med tester men jeg bestemte meg for å prøve en 10ml (babyplan) og en 25ml (wondfo) test i kveld, siden alle testene jeg har gjort til nå er 6.3ml og det gir meg ikke akkurat ro i sjela :hilarious:
Jeg var fullt forberedt på at 25ml ikke kom til å slå ut på noen dager siden 6.3ml fortsatt er delvis svak, skulle bare starte å måle progresjonen.
Men av en eller annen rar grunn så slo 25ml ut sterkere enn 10ml....?? Har noen andre opplevd det før?
Vis vedlegget 323375
Øverste er 25ml og nederst 10ml.
(Kveldsbilde så ikke så bra lys sorry)

Ble super happy av at det slo ut i det heletatt på strips-testen så nå ble jeg slått ut av håpefulle tanker :hilarious:
Måtte sjekke to ganger at det stod 25ml i bruksanvisninga :hilarious:
Oi, se på de! Nydelig! :D Nå er det grattis!:Heartred
 
Neste gang ;) Dumme testen :yuck:
Jah dustetest. :hilarious: Tok samtidig en first response som jeg har tatt de siste dagene og definitiv sterkere strek så skal ikke la det gå inn på meg for mye.
Bestilt nye digitale så prøver jeg igjen om 3 dager eller noe.
 
Jah dustetest. :hilarious: Tok samtidig en first response som jeg har tatt de siste dagene og definitiv sterkere strek så skal ikke la det gå inn på meg for mye.
Bestilt nye digitale så prøver jeg igjen om 3 dager eller noe.

Så lenge streken blir sterkere enn tidligere vil digital slå ut på et tidspunkt, så bra du ikke blir stresset :)
 
Gratulerer til alle som har blitt gravid så langt denne uka. Si i fra hvis dere har lyst opp på gravidelista eller vil vente litt :)
Takk! Vil gjerne se om digital slår ut først - siden det er første gang med positive tester :)
 
Skulle ikke tatt den digitale :facepalm::hilarious:
Not pregnant.
Alt for tidlig ennå.
De 25ml testene er nok ikke 25 eller så hadde den digitale slått ut.
Det var de pengene :rolleyes:

Nei, HVA!?:shifty:
Det er noe feil med testen! Overbevist:hilarious:
Min slo ut på MYE svakere enn det der....
Hvordan så strimmelen ut da??:woot:
 
Skulle ikke tatt den digitale :facepalm::hilarious:
Not pregnant.
Alt for tidlig ennå.
De 25ml testene er nok ikke 25 eller så hadde den digitale slått ut.
Det var de pengene :rolleyes:
Ååh :(
 
Nei, HVA!?:shifty:
Det er noe feil med testen! Overbevist:hilarious:
Min slo ut på MYE svakere enn det der....
Hvordan så strimmelen ut da??:woot:
Strimmelen så faktisk hakket svakere ut enn i går kveld. Bare så vidt.
Men first response er MYE sterkere så skjønner ikke greia med den digitale. Var samme sist pp også. Den nekta å slå ut.
Bilde av 25ml strimlene, øverst fra i går nederst fra i morges:
20200416_080912.jpg

Og så av first response. Dato står å stavene.
20200416_081010.jpg

Det går iallefall riktig veien bare for tregt med tanke på digital.
Eller så er de digitale testene jeg tar noe galt med. kjøper jo fra Amazon men det er jo clearblue...så.
Men jeg venter noen dager til som jeg hadde tenkt, så sjekker jeg igjen.
Kommer nye tester i posten i mårra.
 
Åååååh! Gikk det ikke veien tross medisiner og et lovende egg? :( sender en stooor klem til deg❤️ Ja jeg er optimistisk men jeg er jo det hver måned :facepalm: men jeg går ikke helt ned i kjelleren om det ikke klaffer! Har jo enda litt tid på oss før vi får hjelp siden jeg ble gravid i november så! Vet vi kan:) terminen jeg har regnet meg frem til er 3 januar men i og med at jeg har type 1 diabetes så blir man nesten satt i gang flere uker før eller planlagt keisersnitt så jeg regner med i midten av desember :shy: gjenstår å se om symptomene er virkelige! Eller om det bare er som alle andre måneder :) altså som normalt:facepalm:

jeg ønsker deg all lykke til:) når blir eventuelt forsøket? Vet du det ennå?
Det ser ikke sånn ut :( merkelige greier..
Tusen takk for god klem! Det varmer. :hug013
Ja du virker som en veldig optimistisk person som alltid er positiv, hvertfall utstråler du det og det er veldig beundringsverdig! Syns du kjempe flink som holder optimismen, det er ikke alltid like lett i dette gamet:Heartred ja, det gode med det vonde er at du vet at dere vet dere kan bli gravid sammen. Og jeg kan ikke annet enn å tro dere snart bli gravid igjen, forhåpentligvis ER:D håper symptomene og følelsen er spot on!! Skal snike og følge med! Også håper jeg at jeg følger etter og kanskje vi begge havner i januar termin gruppe hvis du er med i både des og jan:D

Tusen takk!!! Ønsker deg masse lykke til nå med testingen! Krysser fingrene for deg!

Jeg begynner på stimulering allerede på søndag hvis alt går som det skal så da kommer nok ting til å skje ganske fort siden jeg skal ha kort protokoll:Heartred
 
Strimmelen så faktisk hakket svakere ut enn i går kveld. Bare så vidt.
Men first response er MYE sterkere så skjønner ikke greia med den digitale. Var samme sist pp også. Den nekta å slå ut.
Bilde av 25ml strimlene, øverst fra i går nederst fra i morges:
Vis vedlegget 323397
Og så av first response. Dato står å stavene.
Vis vedlegget 323398
Det går iallefall riktig veien bare for tregt med tanke på digital.
Eller så er de digitale testene jeg tar noe galt med. kjøper jo fra Amazon men det er jo clearblue...så.
Men jeg venter noen dager til som jeg hadde tenkt, så sjekker jeg igjen.
Kommer nye tester i posten i mårra.

Åj! Den var jo mye sterkere og!:woot:
Rart den andre strimmelen var svakere, npr de er så sterk! Men er aå stor forskjell på sånne strimler.... det viktigste er at du er gravid!❤
 
Back
Topp