IKM uke 16 - 2020

Jeg anser dere som drevne på dette. Jeg har mista veldig mange ganger og alle odds er mot oss for at en graviditet skal gå bra (genfeil hos mannen). Er dette en god økning? Er 15 DPO i dag.
Synes den ser fin og sterk ut til 15dpo. Hcg økningene er jo så forskjellig fra person til person.
Er det tidlig test eller 25ml?
 
Jeg anser dere som drevne på dette. Jeg har mista veldig mange ganger og alle odds er mot oss for at en graviditet skal gå bra (genfeil hos mannen). Er dette en god økning? Er 15 DPO i dag.
Denne ser fin ut for å være 15 dpo. Har du bilde av den fra 11 og 13 dpo og? Hvordan er de til sammenligning?
 
Denne ser fin ut for å være 15 dpo. Har du bilde av den fra 11 og 13 dpo og? Hvordan er de til sammenligning?

har bare fra 13. Det er to forskjellige tester men :)
 

Vedlegg

  • 343EA0DA-0AC7-4A8B-92CF-201390F97E5B.jpeg
    343EA0DA-0AC7-4A8B-92CF-201390F97E5B.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 96
Synes den ser fin og sterk ut til 15dpo. Hcg økningene er jo så forskjellig fra person til person.
Er det tidlig test eller 25ml?

tidligtest :)
 
Her var det virkelig stigning! Er dette også en tidligtest?

ja, det er den rfsu-test tidlig, eneste jeg fikk tak i på det tidspunktet. Håper virkelig dette er bra! De to siste gangene jeg har mistet har det vært kjemisk. Rakk akkurat å komme til 4+0. Krysser fingrene for at alle gode ting er 6! :D
 
ja, det er den rfsu-test tidlig, eneste jeg fikk tak i på det tidspunktet. Håper virkelig dette er bra! De to siste gangene jeg har mistet har det vært kjemisk. Rakk akkurat å komme til 4+0. Krysser fingrene for at alle gode ting er 6! :D
Da er jo dette meget lovende :D 15 dpo vil si ca 4+1?
 
Så hyggelig:Heartpink ja, kjenner at nå et det total utkobling og avkobling som gjelder:love7 ønsker deg utrolig masse lykke til med en veldig spennende og sikkert også ganske utfordrende tid som du har foran deg! Krysser alt jeg har for oss alle, men spesielt deg den neste mnd:wav Stor klem:love2
Fult forståelig!:Heartred
Tuuusen hjertelig takk for det!! Det blir jeg så glad for! Krysser alt jeg har for deg også!! Så sees vi i januar termin gruppe (det er bestemt :D)
 
Dette er tullete å legge ut , men altså eg ser en svaaaaaaaak strek, flere ?
 

Vedlegg

  • DAA01D33-2217-442F-B9C1-C85B66C1CC71.jpeg
    DAA01D33-2217-442F-B9C1-C85B66C1CC71.jpeg
    24 KB · Visninger: 118
Der var TR på plass, og jeg er mer enn klar for termin i januar!
 
Back
Topp