IKM uke 15 og 16

Ble så glad da jeg så deg her igjen :joyful: Jeg har dessverre ikke kommet meg noe lenger enn da vi var i den første IKM-gruppa sammen, men lever fortsatt i et bittelite håp om at det kan gå innen året er omme :angelic: Men har ikke noen særlig god følelse for denne syklusen, så håper mer på neste! Følger spent med på deg i mellomtiden! Håper uforsiktigheten fører med seg en gledelig overraskelse :woot:

For en reise dere har hatt! Unner deg veldig at det skal klaffe nå. Mye mer enn at vårt «uhell» skulle blitt noe! Hvordan går det med mannen?

Gratulerer, såå spennende! Krysser for en fin utvikling! Vil du vente til IKM med å bli satt på gravid? :love7
Takk, sett meg på gravid du! Har fått øking på testene og krysser fingrene for det fortsetter :)

Øverste dpo 10, nederste dpo 12. Gjerne del erfaringer om det er bra eller dårlig øking om noen har erfaring.

IMG_0964.jpeg

11 dpo her nå. Tester dersom tr ikke kommer til forventet tid. Har funnet ut at det fungerer best for meg :shy: Kjenner ingen spesielle symptomer. Litt stikking/murring som er vanlig for meg i lutealfasen. Litt halsbrann som kommer og går. Ingen spesiell følelse, utenom at jeg stålsetter meg for at det heller ikke går veien denne runden heller… Det er en psykisk berg og dalbane dette her!

MammatilA00 - 26 - B2 - pp16 - EL 5/4 - IKM 19/4

Første pp med letrozol for denne prøvingen. Husker ikke så godt fra sist hvordan det var utenom at jeg ble ekstra hormonell.

Har følt meg mer oppblåst og tung frem mot EL denne pp. I tillegg har jeg hatt en stikkende smerte nederst i magen på den ene siden under aksjelegginger denne uka. Er det flere som har opplevd lignende?
@Helleoglykke kan du sette meg opp på lista?

11 dpo her nå. Tester dersom tr ikke kommer til forventet tid. Har funnet ut at det fungerer best for meg :shy: Kjenner ingen spesielle symptomer. Litt stikking/murring som er vanlig for meg i lutealfasen. Litt halsbrann som kommer og går. Ingen spesiell følelse, utenom at jeg stålsetter meg for at det heller ikke går veien denne runden heller… Det er en psykisk berg og dalbane dette her!
Jeg og liker helst å vente lengst mulig, sånn at tiden fra negativ test (nedsig) til ny runde (CD1 med nye håp) blir kortest mulig :happy:

Hei,
Jeg er så usikker, er 12 dager etter IUI i dag, så er enten 11 eller 12 DPO. Jeg hadde ingen tidlig tester hjemme, så jeg tok de vanlige testene fra babyplan og make sure. Tror jeg ser en liten strek, men er jo veeeeldig liten, og det bekymrer meg litt. Men har aldri testen med de vanlige så tidlig, har alltid testet med tidlig testene til babyplan og da får jeg jo som regel opp en veldig tydlig strek.

Er så nervøs, da dette er mitt tredje IUI forsøk, hvor første ende i MA (hjertet sluttet å slå 8+1) i uke 12, og senabort i uke 18 pga Trisomi 18 som ikke er forenelig med liv. Har så utrolig stort behov for at dette skal gå min vei denne gangen.

Vedlegg

• IMG_3109.jpeg
    IMG_3109.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 100
  • IMG_3107.jpeg
    IMG_3107.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 103
Hei,
Jeg er så usikker, er 12 dager etter IUI i dag, så er enten 11 eller 12 DPO. Jeg hadde ingen tidlig tester hjemme, så jeg tok de vanlige testene fra babyplan og make sure. Tror jeg ser en liten strek, men er jo veeeeldig liten, og det bekymrer meg litt. Men har aldri testen med de vanlige så tidlig, har alltid testet med tidlig testene til babyplan og da får jeg jo som regel opp en veldig tydlig strek.

Er så nervøs, da dette er mitt tredje IUI forsøk, hvor første ende i MA (hjertet sluttet å slå 8+1) i uke 12, og senabort i uke 18 pga Trisomi 18 som ikke er forenelig med liv. Har så utrolig stort behov for at dette skal gå min vei denne gangen.
Dette var jo kjempefin strek! Syntes ikke den er svak til å bare være 11/12 dpo :Heartpink Så leit å høre om det du har vært igjennom, sender en god klem og håper det går bra denne gangen:Heartpink

Gratulerer til alle som er blitt gravide i det siste siden jeg var innom.:Heartpink

Lurer litt på et det noen teste rutinerte som vet er utslag på vanlig test solid å bruke uansett tid på dagen så lenge urinen ikke er veldig utvannet når man er kommet over IKM? Har fremdeles ikke fått mensen, men følte meg jo mer plaget før IKM enn nå selv om det fremdeles er noe plager som henger seg på. Så er jo mest sannsynlig bare forsinket mensen må si det er noe drit, kan den ikke bli mer jevnlig igjen, men man håper jo på det motsatte.
Jeg er nok litt som En Gang Kanskje her i tråden, at jeg venter i lengste lager med å teste.:smiley-ashamed004

Gratulerer til alle som er blitt gravide i det siste siden jeg var innom.:Heartpink

Lurer litt på et det noen teste rutinerte som vet er utslag på vanlig test solid å bruke uansett tid på dagen så lenge urinen ikke er veldig utvannet når man er kommet over IKM? Har fremdeles ikke fått mensen, men følte meg jo mer plaget før IKM enn nå selv om det fremdeles er noe plager som henger seg på. Så er jo mest sannsynlig bare forsinket mensen må si det er noe drit, kan den ikke bli mer jevnlig igjen, men man håper jo på det motsatte.
Jeg er nok litt som En Gang Kanskje her i tråden, at jeg venter i lengste lager med å teste.:smiley-ashamed004

Testing etter IKM, vil det gi utslag uansett tid på døgnet. Krysser fingrene for deg!

@Helleoglykke , Jeg kan settes på tr. :shifty: Gratulerer til alle gravide, og lykke til til dere andre:Heartred
Hmm. Kanskje drøye med å sette meg på tr. Jeg tok digital ukestest i morges, da jeg klarte ikke vente til torsdag. Den stod det ikke gravid på. Er ca 10-11 dpo.
Men
så gjorde jeg noe jeg sverget på å ikke gjøre mer - nemlig kjøpe strimmeltester. Og tok en.
Og den kan jeg selfølgelig se strek på, som på så mange andre strimmeltester jeg har tatt tidligere. Men denne føles sterkere ut. Så dere må hjelpe meg litt. Om dere i det hele tatt ser noe. Var vanskelig å fange.

Vedlegg

• 20260407_133025.jpg
    20260407_133025.jpg
    613,8 KB · Visninger: 105
  • 20260407_130543.jpg
    20260407_130543.jpg
    1.012,5 KB · Visninger: 105
Tok nye nå. Måtte dra å handle clearblue. Ene bildet er tatt etter 2 min, det andre 5 min
Der er strek eller?
Syns det ser ut som en strek! Hvilken digital tok du tidligere? Jeg tok cleareblue ultratidlig som måler ned til 10hcg og fikk posotiv. Føler jeg hadde ligende sterk som deg på dpo10, men vi alle er ulike :) Krysser fingrene for deg!

Syns det ser ut som en strek! Hvilken digital tok du tidligere? Jeg tok cleareblue ultratidlig som måler ned til 10hcg og fikk posotiv. Føler jeg hadde ligende sterk som deg på dpo10, men vi alle er ulike :) Krysser fingrene for deg!
Jeg tok den som viser uker. Kan hende det ikke var nok hcg i morges da? :confused004 :nailbiting:

Back
Topp