IKM uke 15 og 16

Dere, jeg sverger - jeg er ikke gravid. Den nederste testen ble positiv lenge etter tiden var gått ut. Den øverste er en ny test fra samme pakke, som er helt blenda, også flere timer senere. Jeg kan ikke se en skygge på den en gang.

For ordens skyld - jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel i august, har ikke hatt en eneste eggløsning (så vidt jeg vet) og ikke samleie på over en måned.
Det er er helt sykt.. burde nesten klage til makesure på den der

Dere, jeg sverger - jeg er ikke gravid. Den nederste testen ble positiv lenge etter tiden var gått ut. Den øverste er en ny test fra samme pakke, som er helt blenda, også flere timer senere. Jeg kan ikke se en skygge på den en gang.

For ordens skyld - jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel i august, har ikke hatt en eneste eggløsning (så vidt jeg vet) og ikke samleie på over en måned.
Ja det er jo helt sykt! Burde definitivt meldes inn til make sure, det skal ikke gå an :hilarious:

Det er er helt sykt.. burde nesten klage til makesure på den der
Ja det er jo helt sykt! Burde definitivt meldes inn til make sure, det skal ikke gå an :hilarious:
Helt enig! Fikk litt sjokk når jeg så testen etter flere timer, men visste jo at den var ugyldig. Synes også det virker som at test-streken er litt for langt til høyre? Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Burde sikkert gi en liten tilbakemelding ja…

Nå gleder jeg meg. Vet ikke helt hvorfor jeg skal ha ul så tidlig, men det er i forbindelse med at jeg har tatt letrozol
Jeg måtte ha ul pga progesteron, hvis alt var fint på ul i uke 7 skulle jeg trappe ned på progesteronen. Aldri hørt at du må ul pga letrozol, men bare kjekt å se lille da :love017 :love017

Back
Topp