Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart i mål!CD 15, masse el-slim og det øker fint på. Øverst fra i dag tidlig, nederst tatt nå.
Vis vedlegget 481466

Så spennende, krysser fingrene for degDagene går. Jeg er nå 7 dpo. Skal prøve å ikke teste før 13 dpo. Har ingen strimmeltester i hus, kun vanlig digital, da det florerer av sterke skygge på strimler om dagen. Så smeller til med digital neste torsdag!
Symptomer har jeg jo litt av. Trykkende følelse i livmora, murring, stikking, økt utflod, Irritabel, trøtt, Sinnsykt godtesyk, plutslig sulten. Alt dette har jeg jo riktignok hver syklus, men dog spennende.takknemlig for mannen min som takler alt som foregår i lutealfasen min mnder etter mnder
Ekstra nå som vi prøver. Pp 14 nå. Har infosamtale med klinikk neste uke, ang ivf.

Kjekt å se deg her da! Hvordan går det med deg?Blir med her
Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 25/3 - IKM 9/4
Ble så glad da jeg så deg her igjenKjekt å se deg her da! Hvordan går det med deg?
Jeg har dessverre ikke kommet meg noe lenger enn da vi var i den første IKM-gruppa sammen, men lever fortsatt i et bittelite håp om at det kan gå innen året er omme
Men har ikke noen særlig god følelse for denne syklusen, så håper mer på neste! Følger spent med på deg i mellomtiden! Håper uforsiktigheten fører med seg en gledelig overraskelse 
Håper det går din vei! Denne runden hadde jeg ikke en god følelse, men kan få babystrek fordet. Krysser fingrene for degBle så glad da jeg så deg her igjenJeg har dessverre ikke kommet meg noe lenger enn da vi var i den første IKM-gruppa sammen, men lever fortsatt i et bittelite håp om at det kan gå innen året er omme
Men har ikke noen særlig god følelse for denne syklusen, så håper mer på neste! Følger spent med på deg i mellomtiden! Håper uforsiktigheten fører med seg en gledelig overraskelse
![]()
Hurra, gratulerer!Fikk gode nyheter første dag i Spania!Men hadde nylig en kjemisk så da er jeg naturligvis litt beskymret. Tenker jeg tar en digital med uker på ikm-dagen. Ønsker alle lykke til og håper flere får en babystrek <3
Vis vedlegget 481492

Det er litt avhengig av hva du foretrekker, noen liker å fortsette å teste etter stigning mens andre venter, jeg er en av de som venter lengst mulig - sist røk første test 16 dpoNesten helt negativ hcg på morgenurin 7 dager etter ovitrelle, men det er en svaaak rosa strek der, så helt ute er den ikke! Men veldig greit å ha et sammenlikningsgrunnlag for å unngå falske forhåpninger når jeg kan begynne å teste «ordentlig»
Sannsynligvis 6DPO nå, dette blir spennende! Usikker på om jeg skal fortsette å teste etter stigning, eller prøve å vente til 10-12 DPO for å få et resultat jeg kan stole mer på?![]()

Oi, 16 dpo ja, det krever jo virkelig viljestyrke!Det er litt avhengig av hva du foretrekker, noen liker å fortsette å teste etter stigning mens andre venter, jeg er en av de som venter lengst mulig - sist røk første test 16 dpo![]()
Vi får se, kanskje det blir en mellomting her

Gratulerer, såå spennende! Krysser for en fin utvikling! Vil du vente til IKM med å bli satt på gravid?Fikk gode nyheter første dag i Spania!Men hadde nylig en kjemisk så da er jeg naturligvis litt beskymret. Tenker jeg tar en digital med uker på ikm-dagen. Ønsker alle lykke til og håper flere får en babystrek <3
Vis vedlegget 481492