IKM uke 15 og 16

Hei! Jeg håper det er greit at jeg skriver her og spør. Jeg venter jo IKM rundt 17.april. Hadde en SA 22.februar, sjekka på ultralyd og hcg at alt var ute etter dette. Har tatt graviditetstester før jeg fikk mens nå 21.mars. Har blødd da i 5-6 dager, før det nesten avtok, fikk frisk blødning igjen på fredag og har det enda, mest når jeg går på toalettet. For nysgjerrighetens skyld tok jeg eggløsningstest og graviditetstest i dag, og begge var positive.. hæ?? Skjønner ingenting…
Så kjedelig når kroppen driver å tuller sånn!:HeartpinkNår jeg var på UL pga. mistanke om rester etter fødsel fikk jeg beskjed om at også små rester av og til kunne feste seg og begynne å «vokse» igjen, også etter flere uker. Hun sa at da ville hcg begynne å stige igjen etter å ha vært på null, og at man kunne få litt småblødninger… Men om de har sett på ultralyd at det er helt tomt, og ikke en gang var noen smårester som de ventet på at skal komme ut ved neste menstruasjon så er jo det litt rart? Jeg ville nok uansett bestilt time til ny innvendig UL for å dobbeltsjekke at alt er ute :Heartpink:Heartpink

Så kjedelig når kroppen driver å tuller sånn!:HeartpinkNår jeg var på UL pga. mistanke om rester etter fødsel fikk jeg beskjed om at også små rester av og til kunne feste seg og begynne å «vokse» igjen, også etter flere uker. Hun sa at da ville hcg begynne å stige igjen etter å ha vært på null, og at man kunne få litt småblødninger… Men om de har sett på ultralyd at det er helt tomt, og ikke en gang var noen smårester som de ventet på at skal komme ut ved neste menstruasjon så er jo det litt rart? Jeg ville nok uansett bestilt time til ny innvendig UL for å dobbeltsjekke at alt er ute :Heartpink:Heartpink
Åh, det visste jeg ikke at gikk an. Men ja, fikk jo sjekket en av de siste dagene jeg enda blødde litt at alt var ute. Og jeg har testet etter det for å være sikker.
Jeg håper legen rekvirerer blodprøver i morgen!:)

Back
Topp