Bra jobbaJa! Krysser for positiv i løpet av noen dagerde første aksjene er i alle fall lagt ikveld
![]()
Greit å være i forkant vettuuuFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobbaJa! Krysser for positiv i løpet av noen dagerde første aksjene er i alle fall lagt ikveld
![]()
Greit å være i forkant vettuuuAbsoluttBra jobbaGreit å være i forkant vettuuu
Har dog hatt klokkeklar syklus de siste 3 mnd med positiv test CD 14, i dag er jeg CD 14 og den er såå svak 
Jeg fikk positiv el test når jeg hadde rester og hcg i kroppen. Drt er de eneste gangene jeg har opplevd positiv el-test..Hei! Jeg håper det er greit at jeg skriver her og spør. Jeg venter jo IKM rundt 17.april. Hadde en SA 22.februar, sjekka på ultralyd og hcg at alt var ute etter dette. Har tatt graviditetstester før jeg fikk mens nå 21.mars. Har blødd da i 5-6 dager, før det nesten avtok, fikk frisk blødning igjen på fredag og har det enda, mest når jeg går på toalettet. For nysgjerrighetens skyld tok jeg eggløsningstest og graviditetstest i dag, og begge var positive.. hæ?? Skjønner ingenting.