Jeg ser strek på begge, og den på MS er jo tydelig rosa, så dette er babystrek og ikke skygge, hurra!Tok nye nå. Måtte dra å handle clearblue. Ene bildet er tatt etter 2 min, det andre 5 min
Der er strek eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek på begge, og den på MS er jo tydelig rosa, så dette er babystrek og ikke skygge, hurra!Tok nye nå. Måtte dra å handle clearblue. Ene bildet er tatt etter 2 min, det andre 5 min
Der er strek eller?

Jaa, kjøpte den i sted. Tenkte ta den i kveld, alt etter hva strimlene viser. Men vanlig makesure (som strimlen jeg tok) er vel 25 hcg?Ja den vanlige måler 25hcg, som jeg forstod. Så mulig du kan så ut på den jeg snakket om (med morgenurin), legger med link til den: https://www.apotek1.no/produkter/clearblue-gravtest-ultra-early-968816p
Spenndene, lykke til! Har ikke brukt makesure selv desverre, men vet babyplan har en vanlig (25) og en tidlig (10)Jaa, kjøpte den i sted. Tenkte ta den i kveld, alt etter hva strimlene viser. Men vanlig makesure (som strimlen jeg tok) er vel 25 hcg?
Takk, holder dere oppdatertSpenndene, lykke til! Har ikke brukt makesure selv desverre, men vet babyplan har en vanlig (25) og en tidlig (10)![]()

Oi!! Positive ja!!Tok nye nå. Måtte dra å handle clearblue. Ene bildet er tatt etter 2 min, det andre 5 min
Der er strek eller?
Jaaa streker på begge!!Tok nye nå. Måtte dra å handle clearblue. Ene bildet er tatt etter 2 min, det andre 5 min
Der er strek eller?