Håper det bare er forskjell i urinkonsentrasjon, jeg opplevde det sist med veldig stor forskjell i styrke på testeneTakkkan være det er en streifer da testene kanskje har blitt litt svakere. Men har uansett vært gravid om så.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det bare er forskjell i urinkonsentrasjon, jeg opplevde det sist med veldig stor forskjell i styrke på testeneTakkkan være det er en streifer da testene kanskje har blitt litt svakere. Men har uansett vært gravid om så.

Synes det er bra du får time mye tidligere, du har gått såpass lenge uten å få hjelp så håper de kan gjøre noe nåMens eg var å trente så fikk eg telefon fra sykehuset ang blodprøvene og ville ha meg inn for ein sjekk på fredag og ikkje juni. Kan ikkje vere eit godt tegn.

Takk for at du sier detHåper det bare er forskjell i urinkonsentrasjon, jeg opplevde det sist med veldig stor forskjell i styrke på testene![]()

, fant vis ikke noe uvanlig på blodprøver for noen uker siden, men ultralyd av eggstokker/livmor er aldri blitt gjort. Ville jo tro mensen kom som normalt etter SA uansett om man har eggløsning eller ikke, men ikke vet jeg.