IKM uke 15 og 16

Mens eg var å trente så fikk eg telefon fra sykehuset ang blodprøvene og ville ha meg inn for ein sjekk på fredag og ikkje juni. Kan ikkje vere eit godt tegn.
Synes det er bra du får time mye tidligere, du har gått såpass lenge uten å få hjelp så håper de kan gjøre noe nå :Heartbigred

Idag gikk første test.. fortsatt litt usikker på hvilken dag faktisk eggløsning var..:banghead: IMG_9556.jpeg

Sukk da var det DPO 18 og helt blank test, da er det nok etter alt av logisk tanke håpet ute for denne gang, men fremdeles ikke fått mensen. Virkelig frustrerende å ikke engang kan forutse når man får mensen. Vil jo egentlig ikke bruke penger på privat gynekolog bare for at de skal finne ut ingenting. Men med sykluser på dager 35 (brukte å være mitt ca normale) til oppfølgende 61, 38, 40 og nå 40+ så føler man jo ikke helt enig med alle rundt seg sier "joda det er normalt" :shifty::banghead: , fant vis ikke noe uvanlig på blodprøver for noen uker siden, men ultralyd av eggstokker/livmor er aldri blitt gjort. Ville jo tro mensen kom som normalt etter SA uansett om man har eggløsning eller ikke, men ikke vet jeg. :angryfire

Ønsker resten av dere lykke til, ser nok noen i en tråd senere i år. :Heartred

Ingenting å se her, utenom en utålmodig lomp som tok første test i kveld, 5/6 dpo :smiley-angelic006 før et egg i det hele tatt eventuelt har rukket å feste seg :dance018 også med tidligtester da, som jeg ikke liker og sverget på å aldri bruke igjen :hilarious:
IMG_4499.jpeg

Back
Topp