IKM uke 15 og 16

Spesielt!! Har søvnen din vært annerledes i natt?Jeg kan få topper/bunnpunkt hvis jeg har hatt veldig god eller dårlig søvn..
Veldig spess.. spent på ettermiddagstesten. Jeg slutter nå kl 12 til påske, så må ta en test når jeg kommer hjem :p

Jeg har egentlig sovet veldig godt inatt, så skjønner ikke helt. Blitt litt tett i nesa, så kanskje det er det?

Ovitrelle ble satt på søndag, så antakelig 2 dpo i dag:Heartpink Nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet! Denne gangen er det jo overhode ikke noe vits å begynne å teste for tidlig:hilarious:

Enda godt det er påskeferie og hytta venter… Nå blir det noen hyggelige dager med familien:Heartpink:Heartpink

God påske alle sammen!
God påske! :bunny:Heartpink

Melder meg inn her mer et lite håp. Jeg var på jobbreise under EL, vi hadde en runde søndagen og eggløsing var nok onsdagen. Sterk test mandags ettermiddag og topp tirsdag rundt kl 12. Har noen erfaringer eller vet om det er «håp» for meg denne runden? :)

HåpOmMini - 29 - B1 - PP4 (etter kjemisk) - EL 25.03- IKM 10.04
velkommen :happy: :Heartred

Oh, please forget the drama queen :smiley-ashamed005
IMG_4488.jpeg

Nå skjer det endelig noe, snart i mål :joyful:

Har ikkje el tester. Orker ikkje kjøpe fleire. Har tatt 1000er allerede. Så temper og sjekker utfloden. Men skulle gjerne hatt noken tester og sett om da blir positiv. Har hatt våt utflod så nærmer seg. Ellers er eg dritt kvalm i kveld men eg gjetter det må vere fra alle tilskuddene eg tar så eg må slutte men noken no :hilarious:

Drømmeverden - 26 - B1 - PP 4 - EL ca 21/03 - IKM ca 05 eller 06. April.
Er ikke helt i synkronisering med appene og alltid litt variasjon fra måned til måned.:smiley-ashamed004

Håper litt på den flaksen mange på nettet har opplevd med å oppnå ny graviditet levedyktig asap etter tidlig SA, dog ikke alle dessverre som opplever det har jeg lest. :sorry:

Drømmeverden - 26 - B1 - PP 4 - EL ca 21/03 - IKM ca 05 eller 06. April.
Er ikke helt i synkronisering med appene og alltid litt variasjon fra måned til måned.:smiley-ashamed004

Håper litt på den flaksen mange på nettet har opplevd med å oppnå ny graviditet levedyktig asap etter tidlig SA, dog ikke alle dessverre som opplever det har jeg lest. :sorry:
Velkommen :happy: :Heartred krysser for deg

Endelig :dance011bedre sent enn aldri :hilarious:
På tide med siste dråpene før vi setter kursen mot hytta, hvilepulsen kan senke seg, og egget mitt kan ta imot det beste eksemplaret, slik at tidenes beste julegave kan komme på selveste julaften :Heartpink
IMG_4489.jpeg

20976.jpg

Forstår ikkje. Hadde veldig vannet utflod i dag tidlig men no er da tykt og ikkje el utflod. Enten så blir da ikkje eggløsning eller så var det veldig kort.

Velkommen :happy: :Heartred krysser for deg
Tusen takk :Heartpink

Håper ting snur for din del også snart, så at du fikk blenda hvit på DPO 9.:Heartred

Selv er jeg litt skeptisk til om jeg egentlig vil vite før jeg skal på påskeferie. :schocked028 Har plager som minner mer om da jeg hadde graviditets test enn IKM nå gelt fra DPO 4 - 5 til nå DPO 11 - 12. Sist gang da jeg hadde SA fikk jeg ingen oppbpå tester før IKM. Men skal være veldig tilstede under et arrangement i helga. Heldigvis et uten alkohol osv så ikke krise om jeg tester etter IKM om ikke mensen slår inn først.

Tydelig at det er mye hormoner i sving ved positiv el test og eggløsning nå, ble bilsyk på vei til hytta, for første gang på sikkert 20 år :depressed:

Back
Topp