Bkno3842182
Flørter med forumet
Takk det sammeGodt å høre at jeg misforstod, selv om det er veldig tungt det du har vært gjennom - stor klem til degHåper det klaffer for deg igjen veldig snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeGodt å høre at jeg misforstod, selv om det er veldig tungt det du har vært gjennom - stor klem til degHåper det klaffer for deg igjen veldig snart
![]()
Helt enig, jeg ante ikke at det var så vanlig å misteTakk det sammegodt å vite jeg ikke er alene om dette, men skulle ønske vi alle hadde sluppet å være i denne situasjonen

VelkommenBytter gruppe da eggløsning drar ut denne syklusen og.
Mumle- 35- B2 - PP14 - El- i dag eller i morgen - IKM 9 eller 10 april

Da er det jo virkelig lov å håpe! Begynner på utrogestan i dag da jeg så jeg fortsatt hadde liggende, håper den bidrar til noe

Jippii!!LH topp ongoing
Hurra for LH topp - her er det en happy biff og fru når aksjelegging faller på frihelg
Biffen har gjort sitt for idag og skal nå få en biff-middag som lønn for strevet
God helg alle sammen og happy humpings
Vis vedlegget 481194
Vis vedlegget 481195
Hihi, spennende! Lykke tilLH topp ongoing
Hurra for LH topp - her er det en happy biff og fru når aksjelegging faller på frihelg
Biffen har gjort sitt for idag og skal nå få en biff-middag som lønn for strevet
God helg alle sammen og happy humpings
Vis vedlegget 481194
Vis vedlegget 481195

Skjønner, litt tveegga det derHer gikk det fint hos gynekolog i dag, hadde en follikel på 16mm, så fikk med resept på ovitrelle som skal setter søndag morgen! Da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer
Kjenner jeg nesten blir litt rastløs av å vite at jeg ikke trenger å teste etter EL og samtidig vite at det vil ta ekstra lang til etter ovitrelle før jeg kan begynne å teste/stole på hcg! Men egentlig er det jo litt luksus å slippe å stresse med denne testingen![]()
Jeg synes det er gøy å teste etter EL men liker ikke å teste på hcg så der venter jeg lengst mulig
Skal du teste ut hcg eller bare vente lengst mulig med testing?Åå, det er jeg veldig usikker på! Første gang jeg bruker ovitrelle, men tenker det kanskje er lurt å i det minste ta et par tester rundt 9/10 dager etter at jeg har satt ovitrelle for å ha noe å sammenlikne med, slik at jeg ikke får falske forhåpninger av noen svake tester som egentlig bare kan være rester av hcg fra sprøyten?Skjønner, litt tveegga det der![]()
Jeg synes det er gøy å teste etter EL men liker ikke å teste på hcg så der venter jeg lengst mulig
Skal du teste ut hcg eller bare vente lengst mulig med testing?

Ahhh den ventetiden der føles alltid laaaaaang, håper det smeller til i morgen med sterk strek!blæh, det tar tid før det skjer noe denne syklusen her.. stabilt kjedelige tester
Vis vedlegget 481232
Jeg har også fått OVITRELLE denne syklus. Når pleier den å være ute slik at den ikke klusser med testene?Skjønner, litt tveegga det der![]()
Skal du teste ut hcg eller bare vente lengst mulig med testing?

Ja! Krysser for positiv i løpet av noen dagerAhhh den ventetiden der føles alltid laaaaaang, håper det smeller til i morgen med sterk strek!![]()
de første aksjene er i alle fall lagt ikveld