Bkno3842182
Flørter med forumet
Takk det sammeGodt å høre at jeg misforstod, selv om det er veldig tungt det du har vært gjennom - stor klem til degHåper det klaffer for deg igjen veldig snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeGodt å høre at jeg misforstod, selv om det er veldig tungt det du har vært gjennom - stor klem til degHåper det klaffer for deg igjen veldig snart
![]()
Helt enig, jeg ante ikke at det var så vanlig å misteTakk det sammegodt å vite jeg ikke er alene om dette, men skulle ønske vi alle hadde sluppet å være i denne situasjonen

VelkommenBytter gruppe da eggløsning drar ut denne syklusen og.
Mumle- 35- B2 - PP14 - El- i dag eller i morgen - IKM 9 eller 10 april

Da er det jo virkelig lov å håpe! Begynner på utrogestan i dag da jeg så jeg fortsatt hadde liggende, håper den bidrar til noe

Jippii!!LH topp ongoing
Hurra for LH topp - her er det en happy biff og fru når aksjelegging faller på frihelg
Biffen har gjort sitt for idag og skal nå få en biff-middag som lønn for strevet
God helg alle sammen og happy humpings
Vis vedlegget 481194
Vis vedlegget 481195
Hihi, spennende! Lykke tilLH topp ongoing
Hurra for LH topp - her er det en happy biff og fru når aksjelegging faller på frihelg
Biffen har gjort sitt for idag og skal nå få en biff-middag som lønn for strevet
God helg alle sammen og happy humpings
Vis vedlegget 481194
Vis vedlegget 481195

Skjønner, litt tveegga det derHer gikk det fint hos gynekolog i dag, hadde en follikel på 16mm, så fikk med resept på ovitrelle som skal setter søndag morgen! Da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer
Kjenner jeg nesten blir litt rastløs av å vite at jeg ikke trenger å teste etter EL og samtidig vite at det vil ta ekstra lang til etter ovitrelle før jeg kan begynne å teste/stole på hcg! Men egentlig er det jo litt luksus å slippe å stresse med denne testingen![]()
Jeg synes det er gøy å teste etter EL men liker ikke å teste på hcg så der venter jeg lengst mulig
Skal du teste ut hcg eller bare vente lengst mulig med testing?