Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 56116eææææææ.... Positiv denna vel??
Kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet, så tør ikke juble helt enda.. Ikm idag
Lineee83
Samme her. Så her kommer vel tanta iløpet av formiddagen. Er så lei.Blendahvit test 13 dpo. Menssmerter og dårlig humør. Æsj.
Så nå kan bare dagen bli bedre![]()
Positiv jaVis vedlegget 56116eææææææ.... Positiv denna vel??
Kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet, så tør ikke juble helt enda.. Ikm idag
Lineee83
Den var jo såpass tydelig at jeg satte deg som gravid jegVis vedlegget 56116eææææææ.... Positiv denna vel??
Lineee83
Jeg trodde jeg skulle få tr hele tiden sist jeg var gravid. Kjente det hver måned jeg skulle hatt det gjennom hele svangerskapet også! Kanskje det er et godt tegn?
Veldig positiv gratulererVis vedlegget 56116eææææææ.... Positiv denna vel??
Lineee83
Den var veldig positiv ja!Vis vedlegget 56116eææææææ.... Positiv denna vel??
Lineee83
Asj så kjedelig...Kan sette meg opp som ikke gravid. Tr kom idag tidlig som en flom.. :/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper ikke det stemmer at hun er på vei altså.Huff nå var det mye tr meldinger herjeg har ikke spottet mer siden i går, men nå kjenner jeg at tr er på vei.. På CD 10, det gir meg vel en lutealfase på 9 dager..? Noen som har erfaring med kort lutealfase?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper virkelig det. Å håper jeg er en av de heldigeHåper det blir mange positive tester i helgen![]()
Håper hun ikke kommer på leeeenge!Håper virkelig det. Å håper jeg er en av de heldige
Hadde egentlig trodd tanta kom idag. Men forrige pp var og tanta to dager for sein..