**IKM uke 14**

ImageUploadedByBV Forum1396586021.031489.jpg
eææææææ.... Positiv denna vel??

Kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet, så tør ikke juble helt enda.. Ikm idag;)

Lineee83

IKM imorgen, blenda billigstrimmel og cb+ i dag.. Ikke spottet mer..
Håper tr holder seg unna til imorgen ihvetfall, så ikke lutealfasen blir under 10 dager! Men helst holde seg unna 9 mnd, selv om jeg ikke har den store troen nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde jeg skulle få tr hele tiden sist jeg var gravid. Kjente det hver måned jeg skulle hatt det gjennom hele svangerskapet også! Kanskje det er et godt tegn?

Ja, kanskje det. Disse dpo-dagene er ihvertfall annerledes enn før, men jeg skaaaaaaal ikke håpe på noe. Egentlig håper jeg TR kommer fort, at hun bare river det av som et plaster, slik at neste pp kan starte. Trenger ikke seigpine meg slik da, TR!

Tanta har ikke kommet enda. Men forrige pp kom ho ikke før dag 15 (lutealfasen min er normalt 13 dager). Men da hadde jeg jo svake streker på g testene. Så antok d var kjemisk. Men kjennes ut som tanta kommer når som helst. Så ho kommer vel i løpet av helga. Misliker sååå lange sykluser...
Men nå er det ihvertfall helg. Men mannen er borte, så det er kjedelig...

Huff nå var det mye tr meldinger her :( jeg har ikke spottet mer siden i går, men nå kjenner jeg at tr er på vei.. På CD 10, det gir meg vel en lutealfase på 9 dager..? Noen som har erfaring med kort lutealfase?

Huff nå var det mye tr meldinger her :( jeg har ikke spottet mer siden i går, men nå kjenner jeg at tr er på vei.. På CD 10, det gir meg vel en lutealfase på 9 dager..? Noen som har erfaring med kort lutealfase?

Håper ikke det stemmer at hun er på vei altså.
Åh syns det er for få som er blitt gravide og. Hadde håpet på MANGE denne uken her...

Håper det blir mange positive tester i helgen :)

Back
Topp