**IKM uke 14**

Er litt usikker om jeg hører til her eller i ikm uke 15 så er innom litt på begge plassene å sniker ;) tok en test i dag 10dpo, mem var ikke antydning til noe strek. Er på cd32 i dag så har også lang syklus og kort lutealfase :( i januar og februar hadde jeg sykluser på 30-31dager. Har spottet litt di 2 siste dagene, litt brunt å friskt blod. Så får bare smøre meg me tolmodighet å se hva som skjer.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Blendahvit test, tr kom idag og vi snakker CD1 og ikm uke 18.

Takk for selskapet! Ser vel noen i uke 18


Sent from my iPad using BV Forum
 
Blendahvit test, tr kom idag og vi snakker CD1 og ikm uke 18.

Takk for selskapet! Ser vel noen i uke 18


Sent from my iPad using BV Forum
Så kjipt :( Vi får fortsette "laget" i uke 18!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjipt :( Vi får fortsette "laget" i uke 18!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lykke til i uke 18 :) Jeg kommer nok til å snike på dere :)
 
Er fortsatt uggen og kvalm da. Yakk.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kan sette meg på passert IKM egentlig. Men regner med å få tr i morgen, kjennes sånn ut.
Da har jeg gjort det. Men fremdeles noen som skrev seg opp som ikke har sagt noe om hvordan de ligger an.

Håper forresten at tanta ikke kommer for din del. Syns vi må få noen flere over på gravid denne uken!
 
Da har jeg gjort det. Men fremdeles noen som skrev seg opp som ikke har sagt noe om hvordan de ligger an.

Håper forresten at tanta ikke kommer for din del. Syns vi må få noen flere over på gravid denne uken!

Ja, det var få heldige denne uka.

Jeg spotter og har testet blenda, så jeg bare venter på driten :)
 
Asj så kjedlig. Jeg er sååå lei av at duste tanta møter opp mer eller mindre presis hver bidige mnd.
Hvordan ligger du an idag?

Du kan sette meg på tr. Æsj altså!

Blir neppe januarbaby heller da el inntreffer mens vi er på den 50 m2 store hytta sammen med hele svigerfamilien. Tviler på at jeg får med mannen på å slippe buksa på måneskinnstur til fjells :)
 
Back
Topp