**IKM uke 14**

Du kan sette meg på tr. Æsj altså!

Blir neppe januarbaby heller da el inntreffer mens vi er på den 50 m2 store hytta sammen med hele svigerfamilien. Tviler på at jeg får med mannen på å slippe buksa på måneskinnstur til fjells :)
Asj så kjedelig altså. Typisk at el inntreffer da. Du kan jo håpe at el kommer tidlig eller blir litt forsinket? ;)
 
Tørr ikke.. Er så redd for å bli skuffet igjen. Ff har jo flyttet ikm til tirsdag og mener syklusen min er 32 dager nå, men den pleier bare og være 28. Regner med tr kommer man eller tirs jeg :(


Leo vil bli storebror <3
Skjønner det.. men det er jo litt spennende :) Blir spennende å se neste uke :)
 
Du kan sette meg på tr. Æsj altså!

Blir neppe januarbaby heller da el inntreffer mens vi er på den 50 m2 store hytta sammen med hele svigerfamilien. Tviler på at jeg får med mannen på å slippe buksa på måneskinnstur til fjells :)


Her blir det faktiSk hjwmmepåske siden el kommer midt i påskeuka. Mulig vi drar til familie påskeaften eller søn/man. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var tantebesøket kommet hit og. Var ikke noen overraskelse siden vi ikke har hatt sex på en mnd :(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Dette var visst ingen god uke :( Det startet jo så bra.... Mange klemmer til dere som har fått besøk av tanta <3 Snart er det deres tur <3
 
Asj så kjedelig...
Ja det var utrolig kjipt :( Men har egentlig gitt opp håpet om at det blir noe, så burde vel ha ventet det. Likevel blir jeg like lei meg hver mnd. Tror nok vi blir enbarns foreldre gitt, er nok ikke meningen dette her. Men vi har jo verdens nydeligste gutt, så vi skal jo være glad for det, ikke alle som får oppleve det engang.


Leo vil bli storebror <3
 
Ja ja.... her kom TR en dag for tidlig altså på fredag... Så da blir det forhåpentligvis en 2015 baby på alle oss som ikke har fått postiv test denne gangen. Gratulerer til alle med postiv og lykke til videre til dere andre :)
 
Ja ja.... her kom TR en dag for tidlig altså på fredag... Så da blir det forhåpentligvis en 2015 baby på alle oss som ikke har fått postiv test denne gangen. Gratulerer til alle med postiv og lykke til videre til dere andre :)
Kjedlig da. Får håpe vi er mange som får 2014 baby ja. Jeg vil ihvertfall ha det. Syns jeg fortjener det etter et år med prøving. .
 
Jammen ikke gøy å se oversikten over antall gravide og antall som fikk tanta på besøk. Deprimerende rett å slett.
Jaja, sånn er livet. Her håper jeg tanta pakker sakene sine imorgen eller onsdag. Så da er det bare å vente på el rundt cd 17-19. Å ny ikm i uke 19. Lykke til til alle dere andre fine damer. Blir nok spirer på oss og snart.
Å til dere tre heldige som fikk positiv test- masse lykke til med den fantastiske tiden dere har i møte. Jeg er sååå misunnelig;)
 
Jammen ikke gøy å se oversikten over antall gravide og antall som fikk tanta på besøk. Deprimerende rett å slett.
Jaja, sånn er livet. Her håper jeg tanta pakker sakene sine imorgen eller onsdag. Så da er det bare å vente på el rundt cd 17-19. Å ny ikm i uke 19. Lykke til til alle dere andre fine damer. Blir nok spirer på oss og snart.
Å til dere tre heldige som fikk positiv test- masse lykke til med den fantastiske tiden dere har i møte. Jeg er sååå misunnelig;)
Ja det var skikkelig dårlig, vi må ta 2015 med storm ;)


Leo vil bli storebror <3
 
Back
Topp