Vinterdrøm
Glad i forumet
Min var sånn igår! Ligger bilde på forrige side. Kan vi få se din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe fra mobilen
Tilogmed mannen så det! Det kom før 5 min. Og nå ser jeg den tydelig! ÆÆÆÆ så spennende!!Jeg ser noe fra mobilenSå spennende!!!
Ønsker et hjertebarn ❤
Kjære deg - jeg ser og. Skal jeg redigere den?
JaKjære deg - jeg ser og. Skal jeg redigere den?
Jeg ser helt klart "noe" der streken skal være!
Æææ!! Mannen tror ikke på noe på meg siden han synes den var så svakWiiiiiiiiiii - Joda, er strek der!!!!
Det var helt fantastisk... Har aldri noen gang fått antydning til strek!Ny test i morgen vil nok bli sterkere!!! Idag trengte vi ett sånt bilde!!!!
Jeg måtte snike litt her, og kan se noe på testen når jeg vipper skjermen litt bakover. Tok meg friheten og redigerte litt. Var lettere å oppdage streken daJippi
Taster på appen![]()
Er bare 12 dpo så dette er veldig spennendeJeg måtte snike litt her, og kan se noe på testen når jeg vipper skjermen litt bakover. Tok meg friheten og redigerte litt. Var lettere å oppdage streken daDen er fortsatt veldig svak, men håper den blir tydelig rosa i morgen! Vis vedlegget 55386
Sent from my iPhone using BV Forum
Som jeg gleder meg til i morgen!Er bare 12 dpo så dette er veldig spennendei virkeligheten er den mye tydeligere! Spennende
Sent from my iPad using BV Forum
Håpehåpe!Nå må den klamre seg fast!
Taster på appen![]()