**IKM uke 14**

Jo, ho er søren i meg frekk nok til å komme busende inn 6 dager for tidlig!! :mad:
eg kan heldigvis heie på alle dere andre herlige jenter da ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
:( dusteTR. Skulle jo ikke komme nå. Håper det blir full klaff og Januarbarn på deg da. Eller at det var falsk alarm og at det egentlig ikke er Tr du har. ;)

Har kastet testen nå, ser og ser til jeg ser strek!! Jepp, i morgen jenter, DA tester vi. Masse lykke til alle sammen!!!! :)
Jeg og blir sånn, får streker på hjernen og ser de overalt :p

:( dusteTR. Skulle jo ikke komme nå. Håper det blir full klaff og Januarbarn på deg da. Eller at det var falsk alarm og at det egentlig ikke er Tr du har. ;)
Jeg har bursdag i januar så det hadde passet helt ypperlig ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Jeg og blir sånn, får streker på hjernen og ser de overalt :p
I følge hjernen hadde jeg streker på 3 forskjellige steder :p så egentlig burde jeg bare vente til 17 dpo eller noe å ta CB med uker på :p

Taster på appen :)

Tidlig oppe jeg. Og definitivt en heeeeelt blendahvit test. Er bare 8dpo, så da er det vel fortsatt håp.

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke mist håpet, er jo veldig tidlig ennå :)
Hadde jo "håpt" på en liten antydning, slik det ser ut som mange får. Kanskje likegreitt å ikke få det, så slipper jeg å gruble/håpe.

Nå blir det ikke test før man/tirs.

Ja, det er jo egentlig ikke slik at man ikke unner de andre all verdens babyer. Det er bare så utrolig utgjort at ikke vi også bare kan knipse, så er vi gravide!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja det verste er nok når folk blir gravide fort, og teite kommentarer som at mannen ikke kan se på henne før hun er gravid, føles så unødvendig når det kanskje ikke er så lett for alle...

Leo vil bli storebror <3

Arh... 7 dpo og tempen min synker på 2 dagen. Hva er vitsen med det da. Jeg vil ha skyhøy temp jeg. Lite symptomer denne mnd. Eller puppene er ømme da, men det har de vært de siste 4 pp uansett. Å hodeverk fra en annen verden...

I følge hjernen hadde jeg streker på 3 forskjellige steder :p så egentlig burde jeg bare vente til 17 dpo eller noe å ta CB med uker på :p

Haha:p Ja, egentlig! Hadde man bare hatt tålmodighet :p

Våknet nå, lurer på om jeg skal ta en test?

Jeg tok test i dag 8 dpo, ingenting.. Klarer såvidt å trylle frem en svaksvak grå strek, men det gjør jeg på alle bt :p

Jeg tok en test. Føler jeg kan skimte noe såvidt? Men tviler det synes på bilde. Vet ikke om det er hjernen som spiller meg et puss eller hva det er

Back
Topp