Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Syns også at jeg skimter noe, men veldig vanskelig å si..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns også at jeg skimter noe, men veldig vanskelig å si..
Har kastet testen nå, ser og ser til jeg ser strek!! Jepp, i morgen jenter, DA tester vi. Masse lykke til alle sammen!!!!Syns også at jeg skimter noe, men veldig vanskelig å si..Krysser fingrene for morgendagen
![]()
Jo, ho er søren i meg frekk nok til å komme busende inn 6 dager for tidlig!!
eg kan heldigvis heie på alle dere andre herlige jenter da
Ønsker et hjertebarn ❤
Jeg og blir sånn, får streker på hjernen og ser de overaltHar kastet testen nå, ser og ser til jeg ser strek!! Jepp, i morgen jenter, DA tester vi. Masse lykke til alle sammen!!!!![]()
Jeg har bursdag i januar så det hadde passet helt ypperligdusteTR. Skulle jo ikke komme nå. Håper det blir full klaff og Januarbarn på deg da. Eller at det var falsk alarm og at det egentlig ikke er Tr du har.
![]()
I følge hjernen hadde jeg streker på 3 forskjellige stederJeg og blir sånn, får streker på hjernen og ser de overalt![]()
Ikke mist håpet, er jo veldig tidlig ennåTidlig oppe jeg. Og definitivt en heeeeelt blendahvit test. Er bare 8dpo, så da er det vel fortsatt håp.
Sent from my iPad using BV Forum
Hadde jo "håpt" på en liten antydning, slik det ser ut som mange får. Kanskje likegreitt å ikke få det, så slipper jeg å gruble/håpe.Ikke mist håpet, er jo veldig tidlig ennå![]()
Kanskje det og kan være positivt at du ikke merker så myeSkulle bare ønske symptomene kom tilbake..
Taster på appen![]()
Den er greiJeg ser at jeg også må over til uke 15.. Fikk el to dager senere enn jeg ventet den (er 4 dpo i dag), så IKM blir mandag 7. april..
Ja det verste er nok når folk blir gravide fort, og teite kommentarer som at mannen ikke kan se på henne før hun er gravid, føles så unødvendig når det kanskje ikke er så lett for alle...Ja, det er jo egentlig ikke slik at man ikke unner de andre all verdens babyer. Det er bare så utrolig utgjort at ikke vi også bare kan knipse, så er vi gravide!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
I følge hjernen hadde jeg streker på 3 forskjellige stederså egentlig burde jeg bare vente til 17 dpo eller noe å ta CB med uker på
Taster på appen![]()
Ja!Våknet nå, lurer på om jeg skal ta en test?
Sent from my iPad using BV Forum